|
Marco_V_-_Con-Fusion-2CD-2002 Wat vinden jullie ervan
|
View this Thread in Original format
| Blik |
Nieuw CD-tje van marco V is uit, ik vind hem goed, ik vind hem lekker, hijs toppie, nu nog ff wachten op AvB CD en dan beslissen welke ik ga kopen en welke ik ga branden :D
code: ÛÛÛÛÛ² Marco_V_-_Con-Fusion-2CD-2002- ÛÛÛÛÛÛ²
ÛÛÛÛÛ² ÛÛÛÛÛÛ²
ÛÛÛÛ² [Supplier] ...: [Grabber] ..: EAC ÞÛÛÛÛÛ²
ÛÛÛÛ² [Ripper] .....: [Encoder] ..: LAME ÞÛÛÛÛÛ²
ÞÛÛÛ² [Genre] ......: Techno [Source] ...: CD ÞÛÛÛÛ²
ÛÛÛÛ² [Year] .......: 2002 [Quality] ..: 192kpbs/Stereo ÛÛÛÛ²
ÛÛÛÛ² [Released] ...: 19-04-2002 [Tracks] ...: 26 ÛÛÛÛ²
ßÛÛÛ² ÛÛÛ²
ÛÛ² ÛÛ²
ÛÛ² ÛÛ²
Ä ÄÄ ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ Tracklist ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ÄÄ Ä
CD1 (Unmixed)
01. Simulated
02. Milla
03. Tolerance
04. I Feel You
05. Indicator
06. Godd
07. Mascenery
08. In Charge
09. Rise
10. The Mutalisk
11. Echoes
12. Recovered
CD2 (Mixed)
01. Godd (V.Dub)
02. Magnitude (Album Edit)
03. Indicator
04. Certainly
05. Milla (Extended Version)
06. Rise (Extended Version)
07. The Mutalisk (Extended Version)
08. Tolerance
09. Simulated (V.Ision Remix)
10. My Acid Pacemaker
11. Revolt!
12. Savage
13. Recoverd
14. Atlanta 02022002
[Total Playing Time] ................................:123:20
[Total Size] ........................................: 169,5 MB
|
|
|
| Jukx |
ehhh.. hoe kom je deraan dan?
volgens mij mis ik namelijk iets.. :conf: |
|
|
| Joost008 |
Hijs zekers wel lekker, alleen jammer dat Atlanta 02-02-2002 nie als single dr op is gezet:( in de mix klinkt die wel donders vet joh:eyes:
Grtz
Joost |
|
|
| arrows |
Ik ben nu bezig met het downloaden van de mixed cd (Cd 2 dus )
CD 1 is top |
|
|
| TranceFool |
| ik vin de gemixte CD errug vet:D.....enuh Atlanta 02022002 roeleert idd :D |
|
|
| LightForce |
Hmm ja goede track list, maar nu nog die mp3 zien te vinden, zal wel weer private ftp zijn :( I want it!!!!
p.s. mocht iemand info hebben waar die te halen is pm me please!! |
|
|
| aphex |
| Zekers vet hij staat al een dag te pingelen bij mij thuis :) |
|
|
| moogwai |
| I haat het wanneer albums als op internet staan voordat ze in de winkels liggen... dus op mijn mening moeten jullie nog ff wachten :) |
|
|
| Jappio |
| Ben ook in volle afw8ing van de cd.. hijs m nu aan t downen.. ltr! |
|
|
| magrec |
| Ik zal hem morgen downloaden, ik hoop dat het een album is met veel afwisseling want daar is een album voor in mijn ogen laten zien wat je allemaal in huis hebt (dus up en down-tempo) anders vind ik bij voorbaat al niet super. |
|
|
| Yarnie |
| the bullocks........vral cd2 turn table mix wiew :c00l: |
|
|
| LightForce |
Heb het album nu net eindelijk binnen. Moet zeggen dat hij erg LEKKURRRRRR is. Vind zelf op cd het nummer Milla helemaal top!! Voor de rest super!!
Cd 2 is imo wel de betere cd...
Echt top cd. Ga hem ook wel kopen!! |
|
|
|
|