return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Marco_V_-_Con-Fusion-2CD-2002 Wat vinden jullie ervan
View this Thread in Original format
Blik
Nieuw CD-tje van marco V is uit, ik vind hem goed, ik vind hem lekker, hijs toppie, nu nog ff wachten op AvB CD en dan beslissen welke ik ga kopen en welke ik ga branden :D

code:
ÛÛÛÛÛ² Marco_V_-_Con-Fusion-2CD-2002- ÛÛÛÛÛÛ² ÛÛÛÛÛ² ÛÛÛÛÛÛ² ÛÛÛÛ² [Supplier] ...: [Grabber] ..: EAC ÞÛÛÛÛÛ² ÛÛÛÛ² [Ripper] .....: [Encoder] ..: LAME ÞÛÛÛÛÛ² ÞÛÛÛ² [Genre] ......: Techno [Source] ...: CD ÞÛÛÛÛ² ÛÛÛÛ² [Year] .......: 2002 [Quality] ..: 192kpbs/Stereo ÛÛÛÛ² ÛÛÛÛ² [Released] ...: 19-04-2002 [Tracks] ...: 26 ÛÛÛÛ² ßÛÛÛ² ÛÛÛ² ÛÛ² ÛÛ² ÛÛ² ÛÛ² Ä ÄÄ ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ Tracklist ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ÄÄ Ä CD1 (Unmixed) 01. Simulated 02. Milla 03. Tolerance 04. I Feel You 05. Indicator 06. Godd 07. Mascenery 08. In Charge 09. Rise 10. The Mutalisk 11. Echoes 12. Recovered CD2 (Mixed) 01. Godd (V.Dub) 02. Magnitude (Album Edit) 03. Indicator 04. Certainly 05. Milla (Extended Version) 06. Rise (Extended Version) 07. The Mutalisk (Extended Version) 08. Tolerance 09. Simulated (V.Ision Remix) 10. My Acid Pacemaker 11. Revolt! 12. Savage 13. Recoverd 14. Atlanta 02022002 [Total Playing Time] ................................:123:20 [Total Size] ........................................: 169,5 MB
Jukx
ehhh.. hoe kom je deraan dan?
volgens mij mis ik namelijk iets.. :conf:
Joost008
Hijs zekers wel lekker, alleen jammer dat Atlanta 02-02-2002 nie als single dr op is gezet:( in de mix klinkt die wel donders vet joh:eyes:

Grtz
Joost
arrows
Ik ben nu bezig met het downloaden van de mixed cd (Cd 2 dus )
CD 1 is top
TranceFool
ik vin de gemixte CD errug vet:D.....enuh Atlanta 02022002 roeleert idd :D
LightForce
Hmm ja goede track list, maar nu nog die mp3 zien te vinden, zal wel weer private ftp zijn :( I want it!!!!


p.s. mocht iemand info hebben waar die te halen is pm me please!!
aphex
Zekers vet hij staat al een dag te pingelen bij mij thuis :)
moogwai
I haat het wanneer albums als op internet staan voordat ze in de winkels liggen... dus op mijn mening moeten jullie nog ff wachten :)
Jappio
Ben ook in volle afw8ing van de cd.. hijs m nu aan t downen.. ltr!
magrec
Ik zal hem morgen downloaden, ik hoop dat het een album is met veel afwisseling want daar is een album voor in mijn ogen laten zien wat je allemaal in huis hebt (dus up en down-tempo) anders vind ik bij voorbaat al niet super.

Yarnie
the bullocks........vral cd2 turn table mix wiew :c00l:
LightForce
Heb het album nu net eindelijk binnen. Moet zeggen dat hij erg LEKKURRRRRR is. Vind zelf op cd het nummer Milla helemaal top!! Voor de rest super!!

Cd 2 is imo wel de betere cd...

Echt top cd. Ga hem ook wel kopen!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement