|
Odi Hakim Live @ Radio Bu 99 FM Tonight! (24:00)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
כן כן אחים שלי
אודי שלנווווווווווווווו היום מתקלט ברדיו בי יו
ב24:00
בי א קלאבר
אז כולםםםםםם אבל כולםםםםםםםםםם לשמוע אותו!!!! |
|
|
| yahel222 |
מלא זמן הוא לא היה פה.....
לפחות לא השאיר פוסט |
|
|
| DJ-Energy |
אז מה
עדיין
תנו כבוד לבנאדם
לא קל להגיע לתקלט בבי יו |
|
|
| DjChook |
פאק
עכשיו ראיתי את זה
תגידו מה היה... |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DjChook
פאק
עכשיו ראיתי את זה
תגידו מה היה... |
זה עדיים |
|
|
| DjNumShum |
ששמעתי אמרו שזה אילן פז?
דרך אגב הביא סט חבל על הזמן...
אחלה רמיקסים |
|
|
| arik |
שיט אבא שלי לקח לי ב 11 את האינטרנט אז לא ידעתי
קיצר איך הוא היה
אם הוא היה? |
|
|
| MoSH_MaN |
רגע מה נסגר איתם
הוא יצא מהפורום הומו |
|
|
| yahel222 |
הוא היה בן 12 ל2 בלילה ואחריו היה אילן פז
דווקא היה לא רע בכלל
שמעתי בערך 40 דקות אחרונות
הוא שם את GODD
ו CAN U DIG IT והכניס באמצע ווקלאס משונים לא יודע מה זה היה
ו DEFINTLEY
ועוד כמה לא זוכר כבר |
|
|
| DJ-Energy |
המיקסוס היה קצת חלש
אבל טראקים מפציצים!!!!!! |
|
|
| Flotser |
כן יצא להקשיב לחלק מהסט, באמת שם טראקים ממש טובים,הרבה יותר כיף מלשמוע את
club bu |
|
|
| Agent-Fire |
הוא עדיין חיי :stongue:
מישהו דיבר איתו בזמן האחרון? או ליתר דיוק אחרי המסיבה הלא מוצלחת שהוא אירגן
:stongue: :stongue: |
|
|
|
|