|
John Digweed @ TLV, 27-09-2007 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| sh33p |
אני דווקא חושב שדיגוויד היה סבבה
לא להיט אבל די נהנתי בסוף
מה שהפריע לי זה כל מה שמסביב
חשבתי שזאת הולכת להיות מסיבה איכותית
הייתי מעדיף כל מסיבת נוער או ליין של חיילים על פני הקהל הדוחה והמסריח הזה
מאיפה הביאו את האנשים האלה?
שילוב של ערסים ומחלקת גריאטרי
בגטו אחד קטן ששמו
TLV |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| חסכון של 200 שקל =] |
|
|
| Scorchio |
הקהל היה סבבה לגמרי ברובו, אני לא אגיד שלא היו ערסים כי היו, אבל צריך לקבל את העובדה שהם חיים במדינה הזאת ויש להם זכות להכנס למסיבה בדיוק כמוך אדון כבשה.
מי שלא הגיע, הפסד שלו, אתמול נשמעה בארץ המוזיקה הכי איכותית שיש לסצינה האלקטרונית להציע, הבעיה שלכם פה זה שאתם נעולים על סגנון אחד שהוא אך ורק טראנס מלודי, יש פה אולי כמה אנשים בודדים כמו רומן אילן אלכס ואורן שמסוגלים להעריך סגנונות אחרים ולהעריך בניה של סט ועבודה מקצועית של דיג'יי, מאחל לכם שתבינו את זה בעתיד.
מסיבת השנה עבורי.
אגב גיל, אין לי שום פוזה ולא כלום, אתה זה שלא מסוגל לפתוח את הראש שלך לדברים אחרים, עשה לי טובה, דפדף... |
|
|
| sh33p |
תעשה לי טובה!
הטי אל וי מושך אליו ערסים כמו שזבובים נמשכים לחרא
כמו שאמרתי מקודם דיגוייד היה סבבה רק חבל שלא הצלחתי לרקוד
יותר מחצי דקה מבלי שמישהו דרך עליי או עבר לידי
הרגשתי כמו בטיילת, אנשים לא באו לרקוד אלא להסתובב מבר לבר
רק ב6 בבוקר שהתפנה קצת הצלחתי להנות קצת עד שבע וחצי ואז זזתי משם |
|
|
| Scorchio |
ואני מניח שאם תלך לאיזה מועדון באמסטרדם לשמוע את ארמין ויהיו שם 5000 איש אתה גם תתלונן על הצפיפות והחום נכון?
אתה לא תפסיק להלל את הקהל המדהים והאווירה, לא משנה כמה ידרכו עליך שם, ככה זה ישראלים, מוצאים את הרע בכל דבר, מביאים למועדון את אחד הדיג'יים הכי טובים ומוערכים בעולם ואתם עדיין מתלוננים, במילה אחת מרירות.
יחי ארמין. |
|
|
| sh33p |
מה הקשר ארמין, לא מבין למה אתה מנסה לדחוף אותו לדיון
מה נראה לך שיש לי משהו נגד דיגוויד?
הוא דיג'יי מעולה ואין לי תלונה אחת על דיגוויד
התלונות שלי הם על ההפקה ובגלל זה לצערי לא הצלחתי להנות
הייתי באומן, בניצנים וגם בחוף הדקל כמה פעמים
ובאף אחד מהם לא היה כל כך מגעיל
תאמין לי שאין בי שום טיפה של מרירות
תשאל את אילן, הוא תמיד רואה אותי בכל המסיבות, גם במסיבות של הפורום פה
ואף פעם אין לי תלונות
אתמול היה גטו. נקודה. |
|
|
| Rising |
אין דבר כזה מסיבה לא טובה.. יש אלכוהול לא מספיק חזק!
לא סתם... אחלה מוזיקה הייתה אתמול.. ג'ון דיגוויד היה תותח!! איזה דיג'יי גדול! גם נהנתי משלומי זידן ומדאלי.. שגם הם היו סיבה לביקור :) כי אני לא מגיע לתל אביב כ"כ הרבה כמוכם..
מה הריכוז הזה בקהל? למה להתעסק בשטויות באים בשביל המוזיקה לא?
ואם כבר להיות מרוכז בקהל אז היו מלא כוסיות.. לי אין תלונות! |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מי שלא הגיע, הפסד שלו, אתמול נשמעה בארץ המוזיקה הכי איכותית שיש לסצינה האלקטרונית להציע, הבעיה שלכם פה זה שאתם נעולים על סגנון אחד שהוא אך ורק טראנס מלודי, יש פה אולי כמה אנשים בודדים כמו רומן אילן אלכס ואורן שמסוגלים להעריך סגנונות אחרים ולהעריך בניה של סט ועבודה מקצועית של דיג'יי, מאחל לכם שתבינו את זה בעתיד.
מסיבת השנה עבורי.
אגב גיל, אין לי שום פוזה ולא כלום, אתה זה שלא מסוגל לפתוח את הראש שלך לדברים אחרים, עשה לי טובה, דפדף... |
מה? איפה יש פה מעריצים של טראנס מלודי ואפליפטינג?
אולי שניים-שלושה, ואני הכי הדוק מביניהם!
אם אחד כמו דיגוויד לא הצליח להרשים אז זה פשוט לא היה לטעם המאזין! |
|
|
| black_mammmba |
אולי מישהו כבר יספר את ג'ון ?:toothless
יאללה אנחנו רוצים לחזור לתקופת המנדט כדי שיבוא לארץ את אוקנפולד ואת
ג'ון "00 |
|
|
| uzi |
ומה תגיד על פרי קורסטן שהיה פוקד את ארצנו כ-3 פעמים בשנה בקביעות עד לפני שנה-שנתיים.
אני מתבייש לומר, אבל בלי נקסט לא נשאר כמעט כלום מההופעות.
מצד שני, לא קשה לחסוך לטיסה לאירופה.
תתפלאו, אפילו חופשה בטורכיה או ביוון יכולה לפנק בכמה הופעות ממש שוות! |
|
|
| romigi |
כאלה ילדים כאלה חסרי הבנה כאלה בורים במוזיקה שזה לא יאומן..
הקהל לא בא לכם בטוב הסאונד הציק לכם..
לכו תחפשו חבורה של בכיינים, אחד הלילות הכי טובים שהיו לי בחיים..
היו תקלות כאלה ואחרות אבל מה לא עניין אותי בכלל אני הייתי ברקיע השביעי..
ג'ון היה ונשאר אחד הכי טובים בעולם ומי שלא שמע את השעתיים האחרונות אז שיסתום בכלל כי אין לו ולו קצה של זכות להגיב.. |
|
|
| DJMIKE |
טוב די להתבכיין היה לילה ממש הזוי אבל גם ממש כיף
לא מהטובים שהיו לי
אבל להפסיד דינוזאור כמו דיגוויד אם אתה בקטע של מוזיקה אלקטרונית, בין אם אתה אוהב את הסגנון או לא, זה פשוט בזיון
תמשיכו ללכת למסיבות מסחרה כל שבוע ולהתבכיין שאין מה מסיבות |
|
|
|
|