return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
John Digweed @ TLV, 27-09-2007 (pg. 3)
View this Thread in Original format
sh33p
אני דווקא חושב שדיגוויד היה סבבה
לא להיט אבל די נהנתי בסוף
מה שהפריע לי זה כל מה שמסביב
חשבתי שזאת הולכת להיות מסיבה איכותית
הייתי מעדיף כל מסיבת נוער או ליין של חיילים על פני הקהל הדוחה והמסריח הזה
מאיפה הביאו את האנשים האלה?
שילוב של ערסים ומחלקת גריאטרי
בגטו אחד קטן ששמו
TLV
Dj Alex (ISR)
חסכון של 200 שקל =]
Scorchio
הקהל היה סבבה לגמרי ברובו, אני לא אגיד שלא היו ערסים כי היו, אבל צריך לקבל את העובדה שהם חיים במדינה הזאת ויש להם זכות להכנס למסיבה בדיוק כמוך אדון כבשה.

מי שלא הגיע, הפסד שלו, אתמול נשמעה בארץ המוזיקה הכי איכותית שיש לסצינה האלקטרונית להציע, הבעיה שלכם פה זה שאתם נעולים על סגנון אחד שהוא אך ורק טראנס מלודי, יש פה אולי כמה אנשים בודדים כמו רומן אילן אלכס ואורן שמסוגלים להעריך סגנונות אחרים ולהעריך בניה של סט ועבודה מקצועית של דיג'יי, מאחל לכם שתבינו את זה בעתיד.

מסיבת השנה עבורי.

אגב גיל, אין לי שום פוזה ולא כלום, אתה זה שלא מסוגל לפתוח את הראש שלך לדברים אחרים, עשה לי טובה, דפדף...
sh33p
תעשה לי טובה!
הטי אל וי מושך אליו ערסים כמו שזבובים נמשכים לחרא
כמו שאמרתי מקודם דיגוייד היה סבבה רק חבל שלא הצלחתי לרקוד
יותר מחצי דקה מבלי שמישהו דרך עליי או עבר לידי
הרגשתי כמו בטיילת, אנשים לא באו לרקוד אלא להסתובב מבר לבר
רק ב6 בבוקר שהתפנה קצת הצלחתי להנות קצת עד שבע וחצי ואז זזתי משם
Scorchio
ואני מניח שאם תלך לאיזה מועדון באמסטרדם לשמוע את ארמין ויהיו שם 5000 איש אתה גם תתלונן על הצפיפות והחום נכון?

אתה לא תפסיק להלל את הקהל המדהים והאווירה, לא משנה כמה ידרכו עליך שם, ככה זה ישראלים, מוצאים את הרע בכל דבר, מביאים למועדון את אחד הדיג'יים הכי טובים ומוערכים בעולם ואתם עדיין מתלוננים, במילה אחת מרירות.

יחי ארמין.
sh33p
מה הקשר ארמין, לא מבין למה אתה מנסה לדחוף אותו לדיון
מה נראה לך שיש לי משהו נגד דיגוויד?
הוא דיג'יי מעולה ואין לי תלונה אחת על דיגוויד
התלונות שלי הם על ההפקה ובגלל זה לצערי לא הצלחתי להנות

הייתי באומן, בניצנים וגם בחוף הדקל כמה פעמים
ובאף אחד מהם לא היה כל כך מגעיל

תאמין לי שאין בי שום טיפה של מרירות
תשאל את אילן, הוא תמיד רואה אותי בכל המסיבות, גם במסיבות של הפורום פה
ואף פעם אין לי תלונות

אתמול היה גטו. נקודה.
Rising
אין דבר כזה מסיבה לא טובה.. יש אלכוהול לא מספיק חזק!

לא סתם... אחלה מוזיקה הייתה אתמול.. ג'ון דיגוויד היה תותח!! איזה דיג'יי גדול! גם נהנתי משלומי זידן ומדאלי.. שגם הם היו סיבה לביקור :) כי אני לא מגיע לתל אביב כ"כ הרבה כמוכם..

מה הריכוז הזה בקהל? למה להתעסק בשטויות באים בשביל המוזיקה לא?
ואם כבר להיות מרוכז בקהל אז היו מלא כוסיות.. לי אין תלונות!
uzi
quote:
Originally posted by Scorchio
מי שלא הגיע, הפסד שלו, אתמול נשמעה בארץ המוזיקה הכי איכותית שיש לסצינה האלקטרונית להציע, הבעיה שלכם פה זה שאתם נעולים על סגנון אחד שהוא אך ורק טראנס מלודי, יש פה אולי כמה אנשים בודדים כמו רומן אילן אלכס ואורן שמסוגלים להעריך סגנונות אחרים ולהעריך בניה של סט ועבודה מקצועית של דיג'יי, מאחל לכם שתבינו את זה בעתיד.

מסיבת השנה עבורי.

אגב גיל, אין לי שום פוזה ולא כלום, אתה זה שלא מסוגל לפתוח את הראש שלך לדברים אחרים, עשה לי טובה, דפדף...

מה? איפה יש פה מעריצים של טראנס מלודי ואפליפטינג?
אולי שניים-שלושה, ואני הכי הדוק מביניהם!
אם אחד כמו דיגוויד לא הצליח להרשים אז זה פשוט לא היה לטעם המאזין!
black_mammmba
אולי מישהו כבר יספר את ג'ון ?:toothless

יאללה אנחנו רוצים לחזור לתקופת המנדט כדי שיבוא לארץ את אוקנפולד ואת
ג'ון "00
uzi
ומה תגיד על פרי קורסטן שהיה פוקד את ארצנו כ-3 פעמים בשנה בקביעות עד לפני שנה-שנתיים.
אני מתבייש לומר, אבל בלי נקסט לא נשאר כמעט כלום מההופעות.
מצד שני, לא קשה לחסוך לטיסה לאירופה.
תתפלאו, אפילו חופשה בטורכיה או ביוון יכולה לפנק בכמה הופעות ממש שוות!

romigi
כאלה ילדים כאלה חסרי הבנה כאלה בורים במוזיקה שזה לא יאומן..
הקהל לא בא לכם בטוב הסאונד הציק לכם..

לכו תחפשו חבורה של בכיינים, אחד הלילות הכי טובים שהיו לי בחיים..

היו תקלות כאלה ואחרות אבל מה לא עניין אותי בכלל אני הייתי ברקיע השביעי..

ג'ון היה ונשאר אחד הכי טובים בעולם ומי שלא שמע את השעתיים האחרונות אז שיסתום בכלל כי אין לו ולו קצה של זכות להגיב..
DJMIKE
טוב די להתבכיין היה לילה ממש הזוי אבל גם ממש כיף
לא מהטובים שהיו לי
אבל להפסיד דינוזאור כמו דיגוויד אם אתה בקטע של מוזיקה אלקטרונית, בין אם אתה אוהב את הסגנון או לא, זה פשוט בזיון
תמשיכו ללכת למסיבות מסחרה כל שבוע ולהתבכיין שאין מה מסיבות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement