|
John Digweed @ TLV, 27-09-2007 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
הקהל היה זוועה
הסאונד היה על הפנים
אף אחת לא נתנה לי
אנשים תקעו אותי עם כרטיסים
עכשיו מתחיל הסתיו ואני לא יידע מתי קר או חם
עוד 3 שבועות אני מתחיל ללמוד באוניברסיטה
וואלה אני יכול להמשיך להפציץ משפטים מרירים כמוכם בדיוק אנשי Bitter Addict
אבל רק דבר אחד לא תקחו מיום חמישי
דיגוויד היה מצוין
אני בכלל לא שמתי לב שהיה קהל זוועתי כמו שאתם מציינים
או שלא היינו באותה מסיבה או שכמו שצח ידידי כתב למעלה...הייתם כנראה עסוקים מדי בלהיות ישראלים...בכלל במציאות אחרת אנשים היו מדברים עליכם כעל קהל שהורס להם את החוויה במסיבה...תפסיקו להתבכיין
עוזי בפעם המיליון - אתה אשם שאין כאן יותר פרי ואין יותר נקסט
תשאר בבית עד שיהיה לך מספיק כסף לטוס מפה - למרירים כמוך הסצינה היחידה שעובדת היא סצינת ההאזנה הביתית לסטים
גיל - שמח שנהנית בדאלי - במוזיקה אתה כנראה לא מבין או שאתה שקרן גדול - דיגוויד של חמישי נתן לנו כל כך הרבה מהדיגוויד של פעם שזה היה לעתים כאילו מסע של 7-8 שנים לאחור בזמן (ולפעמים גם יותר) אז אם אתה טוען בפורומים אחרים שפעם כן אהבת את דיגוויד אולי כדאי שתעשה בדק בית...אולי בכלל האזנת בטעות לסטים של דאלי וחשבת שזה דיגוויד...משבטוח...את דיגוויד אף פעם לא אהבת אם לא נהנית אתמול
מארק - אני מכיר אותך ואתה היית נהנה מאוד - אתה פראייר שלא באת גם אם דיגוויד לא נחשב בגדול ל-בחירה האולטימטיבית שלך כדי ג'יי
אלכס - חסכון של 200 שקל? צודק! אני לא מצפה מבן אדם שלא שרד אפילו סט של 3 שעות של ארמין להצליח לשרוד 6 שעות + של דיגוויד - לא חסכת רק 200 שקל אלא גם את ההזדמנות לפתוח את הראש למוזיקה מעט שונה ממשאתה מכיר - ולעתים אפילו לא שונה מדי מאחר והיו רגעים בסט שהיו על קו התפר של הטראנס
אההה אופס...זה היה על קו התפר של הטראנס של פעם...אתה אוהב רק טראנס עכשווי...אז במחשבה שנייה כנראה טוב שלא הגעת...
הוצאתי כאן הרבה קיטור כי לא ייתכן שאני יראה את כל משכותב כאן בימינו זורק תגובות והערות בלתי קשורות בעליל (אני מדבר על כל אלה שלא היו ושמחו להסיק מסקנות מהירות כאן)
וכל זה על מסיבת השנה שלי - ואולי אף המסיבה הכי טובה שהייתי בה בחיים - לזה אני יצטרך עוד כמה ימים...אחרי הכל יש ערבים כל כך מעולים שצריך יותר מיום יומיים כדי לעכל אותם ולהתייחס אליהם בפרספקטיבה נכונה
שיהיה לכולם שבת שלום ושבוע טוב
נ.ב. אורן חבל שלא באת להגיד שלום
את יורי בכלל לא ראיתי משאומר שהיית רחוק מאוד מהעמדה...נו מה אתה מצפה...כשאתה עומד ליד הבר ומתלונן על טיילת זה בדיוק כמו שתעמוד מחוץ לבית בושת ותתלונן שיש שם אנשים מפוקפקים |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes נ.ב. אורן חבל שלא באת להגיד שלום
את יורי בכלל לא ראיתי משאומר שהיית רחוק מאוד מהעמדה...נו מה אתה מצפה...כשאתה עומד ליד הבר ומתלונן על טיילת זה בדיוק כמו שתעמוד מחוץ לבית בושת ותתלונן שיש שם אנשים מפוקפקים |
לא מצאתי אותך .. ולא מצאתי מישהו מספיק שפוי שיכול לכוון אותי אלייך :)
לא שאני הייתי בסדר כן ? |
|
|
| op1984 |
שלום לכולם
קודם כל אני מסכים עם אלה שחושבים שהקהל והאווירה היו זוועה
דרכו עליי כל הזמן, לא היה מקום לנשום פשוט!!!!!!
אין אף אחד שיכול להעיד שהוא נהנה מהבלאגן הזה
דבר שני, הסט היה מדהים, ואני בד"כ לא מחמיא לסטים, הסט של ארמין בניצנים היה ממוסחר וממוחזר לדעתי וגועל נפש ואני שומע כל שבוע את התוכנית שלו
דבר שלישי הכי חשוב שאתם לא דנים עליו פה הוא:
tracklisting??איפה לעזאזל אפשר למצוא את הסט הענק של דיגוויד מה-tlv????????????????
חפרתי באינטרנט ולא מצאתי
זה הנושא שבד"כ דנים בפורומים של מסיבות בעולם
מקווה שתעזרו לי למצוא אותו, להתראות
:crazy: |
|
|
| benji904 |
[QUOTE]Originally posted by Glenn-Holmes
אבל רק דבר אחד לא תקחו מיום חמישי
דיגוויד היה מצוין
For all those moaners and ignoramuses out there: the whole night and set of Digweed are very much explainable to the mind and soul's grasping in one simple sentence: where can you still see a technically flawless DJ, with at least fifteen years experience, quietly focused and smiling bending over his tracks, just wearing sneakers and jeans and a very interesting (?(!!)) haircut, taking you on one fantasticly broad musical journey?? Voila, THAT is Digweed, veye'amer lizchuto that the last two-twoandhalf hours he went crazy nuts AS WELL!!
I'm just in' tired of hearing that same Israeli arrogant complaining again...."going to the ing psy-trance room"...whenever I enter a music store here, I still have to get used to the fact that in IL "trance" means that goddamn crap they like over here..and I couldn't give a bloody damn how popular that stuff is over here and/or in Brazil, India etc. and how many people will get insulted by me calling it that way...just broaden your views, open your minds: come to these nights, let the music enter and flow to your brain and then, maybe then start judging it properly! |
|
|
| uzi |
אילן, מתי תבין שצריך שניים לטנגו.
נכון, הנוכחות של הקהל משפיעה מאוד, אבל לא יתכן שאיכות הערב תיהיה גרועה ואנשים יהנו בטירוף.
זה שיש פה פחות ופחות הופעות זה אשמת כולם, גם ההפקות המגעילות וגם הקהל שנמעס לו.
אני אפילו מאמין שלא משתלם בכלל להביא לפה אומנים פחות מפורסמים מהצמרת העולמית.
מתי תבינו שהסצנה הזו פיצית?
כשאומני פופ או רוק מהמפורסמים בעולם מופיעים אז הם עושים מיליונים מהופעה אחת,
כמה כבר עושה צמרת התקליטנים או המפיקים של המוזיקה שלנו...
עשר-עשרים אלף? אולי שלושים?
אז ברור שסצנה קטנה בעולם, פה תיהיה קטנה יותר כי המדינה הזו פיצית!
בחייכם, אבוב אנד ביונד נגנו פה לחצי דום! בעיניים שלי ראיתי! אחרי שהם היו שעה על הבמה ממש התרוקן!
חבל מאוד שבארץ שלנו, בתחום הזה, סצנה פיצית משמעותה איכות זוועתית ומכאן כל ההשלחות שאתם רוצים.
אתם מיחסים חשיבות, משמעות ואשמים לסצנה שהיא גם ככה קטנה פה... בחייכם, קצת הגזמתם. |
|
|
| DvJ |
עוזי
לצערנו הסצנה של הטראנס ככה ופעם בחצי שנה מראה כמה סימני חיים,
מינימל טקנו טק אהוס ואלקטרו מתפתחים יפה מאד ברחבי ת"א
אם זה שכל שבוע מסיבה לפחות או כמה מסיבות באותו היום/שבוע.......
אז הסצנה של דיגוויד לא כזאת פיצית כמו של הטראנס לפחות.....
דיגיים מחול לא אמורים להסתכל על אומני פופ למיניהם
הם עושים אתמה שעושים בגלל אהבת המוזיקה והחוויה שבה,
אומני פופ עושים לרב לכסף.....
שמח שנהנתם לדעתי זה היה דיי צפוי...... |
|
|
| uzi |
הבנתי ואני מסכים.
רק שים לב, שלהופעות יש עלויות כספיות...
אז בסופו של דבר הכסף, הרווח, איכות הארוע והלקוחות כן משחקים פה תפקיד חשוב.
הסצנה תמיד מושפעת במיוחד מאלה שעושים כסף ממנה.
אני אישית מוכן לצאת להופעות שלא לטעמי בתנאי שיש איכות אמיתית. |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by benji904
I'm just in' tired of hearing that same Israeli arrogant complaining again...."going to the ing psy-trance room"...whenever I enter a music store here, I still have to get used to the fact that in IL "trance" means that goddamn crap they like over here..and I couldn't give a bloody damn how popular that stuff is over here and/or in Brazil, India etc. and how many people will get insulted by me calling it that way...just broaden your views, open your minds: come to these nights, let the music enter and flow to your brain and then, maybe then start judging it properly! |
נאה דורש נאה מקיים...
אתה בטח ובטח לא יכול לבוא ולהטיח באנשים האשמות שהם מתנשאים, ולא מסוגלים להיפתח לסגנונות אחרים, כשאתה אטום כל כך ובטוח שפסיטראנס זה "חרא" (לפי המילים שלך)...אולי אתה צריך להצצטרף אליהם בפתיחת העיניים והאוזניים, והרחבת הידע המוזיקלי... |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
נאה דורש נאה מקיים...
אתה בטח ובטח לא יכול לבוא ולהטיח באנשים האשמות שהם מתנשאים, ולא מסוגלים להיפתח לסגנונות אחרים, כשאתה אטום כל כך ובטוח שפסיטראנס זה "חרא" (לפי המילים שלך)...אולי אתה צריך להצצטרף אליהם בפתיחת העיניים והאוזניים, והרחבת הידע המוזיקלי... |
Your words don't impress me whatsoever...manyfold the people who adore and hold by psy-trance are the same like their music: stuck in the ice age and totally uninterested in more elevating, less agressive music...believe me, I tried to listen and cope with this music many times (hard to avoid here in IL), same goes for minimal etc. and I just can't seem to digest it..so don't try to pigeonhole me, mister Talamasca |
|
|
| op1984 |
חבר'ה אנחנו בכלל לא דנים פה על העניין.
העניין הוא לא אם היו 1000 ערסים או 2000
אלא אם הקליטו את הסט הזה או לא, זה מה שאנחנו מחפשים!
מישהו יודע משהו? |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by benji904
Your words don't impress me whatsoever...manyfold the people who adore and hold by psy-trance are the same like their music: stuck in the ice age and totally uninterested in more elevating, less agressive music...believe me, I tried to listen and cope with this music many times (hard to avoid here in IL), same goes for minimal etc. and I just can't seem to digest it..so don't try to pigeonhole me, mister Talamasca |
מצחיק אותי שאתה חושב שאתה יודע עלי ועל הטעם שלי במוזיקה כל כך טוב...
אני לא הבן אדם שתוכל להאשים אותו באטימות. אני אוהב הכל מהכל, ומוכן לתת צ'אנס לכל סיגנון, גם אם הוא קשור למוזיקה אלקטרונית וגם אם לא...
אתה לא אוהב פסי ומינימל? לבריאות, אני פה האחרון שיגיד לך שאתה אטום בגלל שניסית ולא התחברת. פשוט, ההתנשאות שלך על אנשים שכן אוהבים - ואתה ממשיך איתה גם בפוסט הזה...אתה יוצא פה הטמבל, מצטער להגיד לך... |
|
|
| op1984 |
אם אתם דנים על אטימות וצרות עין ואי פתיחות לסיגנונות יש משהו במוח שצריך להבין אותו
אפשר לאהוב כל מוזיקה, המוח מתרגל לכל דבר, אם המוזיקה היחידה שהייתה קיימת בעולם היא john digweed, אז כולם היו נמשכים למוזיקה הזאת
זה משהו שאין עליו ויכוח, המוח מקבל כל דבר ומגיב בסקרנות לשינויים שבו.
אגב, מה עם הסט, למישהו יש אינפורמציה מאיפה להוריד אותו? |
|
|
|
|