|
het beste feest ooit (tot nu toe) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
- Qontact (29-04-01)
- Dutch Dimension (02-02-02)
- Dance Valley 2001
- Teqnology
- Qontact (29-04-02)
Hopelijk heb ik heel wat zieltjes weten over te halen dat Qontact gewoon bijna niet te overtreffen is. |
|
|
| DjSuez |
Hmm, ik denk dat k met Jappio meega,
1 Dutch Dimensions
2 Qontact 2002
3 Sensation 2001
4 Dance Parade 2001
5 Magik Muzik Night 6 4 2002 |
|
|
| mr.marcello |
Voor mij blijft MAYDAY 2001 nog steeds het beste feest ooit.
Kort daarna zitten (in willekeurige volgorde):
- Shockers 2002
- Mayday 2002
- Sensation 2001
Met vriendelijke groet. |
|
|
| DJ_Massive |
ow dat was voor mij live optreden van de Vengaboys.. hier in h'dorp..phat man.. 25 minuten Vengaboys muziek
:eyes: |
|
|
| blighty |
Hi all,
Mijn top 3:
1. Qontact 2001 (THE JUDGE WON'T BUDGE!!!!!!!!:D)
2. Dutch Dimension 2002
3. Qontact 2002 (Oh, wat een gestamp, heb nog blaren:))
Greetings,
Blighty |
|
|
| magrec |
sensation 2000 echt mega!!!
Dancevalley 2001
Trance Energy 2000 eindhoven
Yellow Submarine in Den Helder (super sfeer en muziek+locatie!!)
Oud en nieuw in the Q was ook wel leuk lekker stampen op josé (viel best wel mee hoor ;)(na veel drank :D) |
|
|
| Blik |
| LSD-feest van vorige week vrijdag de 26ste!! ach ja, twas mijn laatste schooldag :D dus dat betekende vanaf een uur of 11 zuipen tot 3 uur snachts |
|
|
| Apoptosis |
1. Sensation 2000
2. Qontact 29-04-02
3. Qontact 29-04-01
4. Tiesto Solo (verschillende)
5. Massive 26-02-00 (de allereerste, in de Jaarbeurs) |
|
|
| Smirnoff |
Dutch Dimension (02-02-02)
Qontact (29-04-01)
Qontact (29-04-02)
mischien staat volgend jaar 29-04-03 wel op 1.
Denk het niet !! Tiesto ruled the HMH !! |
|
|
| MaGiK54 |
1. Sensation 2000 wicked wicked wicked :eyes:
2. Tiesto solo in de « O » (de allereerste in 2000) WOW only
diehard Tiestofreaks and not with the wannabees.
3. Dutch Dimension :stongue:
4. Strandfeessie op Kijkduin (2000), op het laatste moment
hadden ze Tiesto weten te boeken. Geen Tiestofans aanwezig. Wij
en nog een paar helemaal uit onze plaat en de rest zat ons aan
te staren :D .
5. Magik Muzik Night |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by mido
Voor mij was het toch:
1. Digital Overdose 1996 (Hellraiser) Sporthallen Zuid Amsterdam <=- w00t!!!!! Zo super!!!
|
was mijn eerste (grote) feest, heb me daar ook perfect vemaakt, en stond verbaasd over de goede sfeer die er hing.
maar op 1 staat bij mij Qontact 29/4/2001 |
|
|
| total woot |
hallo????
Qlimax anyone?????
en natuurlijk K-otic op de grote markt in groningen vorig jaar, was echt het leukste feestje ever!!! wOOt!!!
grtz |
|
|
|
|