|
het beste feest ooit (tot nu toe) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| rellivisit |
Frequence outdoor 17-08-2001 (frequence.nl)
The Elite 29-04-02 (elite.sintac.com) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Nook
dat gaat nergens over, iedere dj moet je toch een eerste keer zien. je moet toch ergens een keer beginnen, nou denk ik wel dat bijna iedereen tiesto een keer gezien heb. De eerste keer dat ik tiesto zag was ook op een solo. alhoewel ik wel nummers van hem kende. |
Dank je Optimus voor je reactie op deze post. Jij begrijpt mij.
Ik bedoelde ermee te zeggen dat mensen die normaal niet in de "trance/house wereld" zitten op de naam Tiesto en de hype rond zijn persoon af komen, niet wetende wat hij draait en wat hij doet. Begrijp me niet verkeerd, voor iedereen moet het de eerste keer zijn, lol. Maar als er bv een hard-house dj voor hem draait en iemand maakt de opmerking: "Zoooooo Tiesto draait echt goed hé, ga helemaal uit me dak door hem", dan stoor ik me hier enigzins aan.
Maar in 1999 en 2000 kwamen er over het algemeen alleen fans van hem op sets af en die tijd is over. Doordat hij bekender is geworden trekt het een breder publiek, wat niet altijd sfeerverhogend hoeft te werken.
Trouwens milleniumparty in de Eau was ook erg wicked, had eigenlijk ook wel in me top 5 gepast. :eyes: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Trouwens milleniumparty in de Eau was ook erg wicked, had eigenlijk ook wel in me top 5 gepast. :eyes: |
ja man, dat was echt een superparty:)
ik was in de loop van de avond steeds meer de weg kwijt:toothless en ik weet alleen nog dat Mark van Dale , Tiesto en Jean (toch?) had gedraaid. Was leuke feesie de hele nacht en ochtend (weer:D) op het blok in het mdden gestaan ghehehe:) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Optimus
ja man, dat was echt een superparty:)
ik was in de loop van de avond steeds meer de weg kwijt:toothless en ik weet alleen nog dat Mark van Dale , Tiesto en Jean (toch?) had gedraaid. Was leuke feesie de hele nacht en ochtend (weer:D) op het blok in het mdden gestaan ghehehe:) |
Van Jean en Mark van Dale heb ik weinig meegekregen, ze waren er wel met nog een stel dj's. Maar Tijs tussen 5:30 en 8:30 WOW :eyes:. Rond een uur of 9 naar huis, helemaal ed up. Enige domper van de ochtend was, dat de Macdonalds nog niet open was :toothless |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Van Jean en Mark van Dale heb ik weinig meegekregen, ze waren er wel met nog een stel dj's. Maar Tijs tussen 5:30 en 8:30 WOW :eyes:. Rond een uur of 9 naar huis, helemaal ed up. Enige domper van de ochtend was, dat de Macdonalds nog niet open was :toothless |
de BP is 100 meter verderop:D:D:D
ken je lollies halen:D:D:D |
|
|
| Nook |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Dank je Optimus voor je reactie op deze post. Jij begrijpt mij.
Ik bedoelde ermee te zeggen dat mensen die normaal niet in de "trance/house wereld" zitten op de naam Tiesto en de hype rond zijn persoon af komen, niet wetende wat hij draait en wat hij doet. Begrijp me niet verkeerd, voor iedereen moet het de eerste keer zijn, lol. Maar als er bv een hard-house dj voor hem draait en iemand maakt de opmerking: "Zoooooo Tiesto draait echt goed hé, ga helemaal uit me dak door hem", dan stoor ik me hier enigzins aan.
Maar in 1999 en 2000 kwamen er over het algemeen alleen fans van hem op sets af en die tijd is over. Doordat hij bekender is geworden trekt het een breder publiek, wat niet altijd sfeerverhogend hoeft te werken.
Trouwens milleniumparty in de Eau was ook erg wicked, had eigenlijk ook wel in me top 5 gepast. :eyes: |
ok, i am sorry, beetje verkeerd begrepen :) |
|
|
| Miss Proximus |
ik ben er 2 vergeten :D
Lowlands '94
en Eminem in de Ahoy
whehe :p lekker puh want dat zijn helemaal geenf eesten :p |
|
|
| basvh |
02-12-00 impulz brabanthallen den bosch, dat was me 1e feest, vond het wel geinig in het begin na een tijdje draaide JP direct dizko, toen ik 15000 handen de lucht in zag gaan en iedereen hoorde schreewen kreeg ik gewoon kippevel. toen wist ik meteen dat ik meer naar dat soort feesten zou gaan. ook zag ik toen voor het eerst master yoji, ik was meteen verkocht
29-12-01 innercity rai, vond marco v vet en mauro picotto, en doordat magrec me de earth hal liet zien weet ik nu dat progressive vette muziek is
01-12-01 impulz. muziek was wel vet maar het leukst was dat ik zoveel bekende tegenkwam die ik al tijde niet meer had gezien. |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ik ben er 2 vergeten :D
Lowlands '94
en Eminem in de Ahoy
whehe :p lekker puh want dat zijn helemaal geenf eesten :p |
Yeh,U2 in '87 :D :D :D |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Donna
Yeh,U2 in '87 :D :D :D |
zeg dan u2 2001!!!
Trouwens over Tiesto moet ik ook kwijt dat ik het eigenlijk niet leuk meer vind om naar tiesto te gaan, tuurlijk het blijft een van mijn favorieten, maar als ik in de Palace (Groningen) tussen 1500 studenten sta, die nog nooit van tiesto gehoord hebben heb ik het gewoon niet echt naar mn zin (dan is het handtasjesgehalte me gewoon te hoog). |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by total woot
maar als ik in de Palace (Groningen) tussen 1500 studenten sta, die nog nooit van tiesto gehoord hebben heb ik het gewoon niet echt naar mn zin (dan is het handtasjesgehalte me gewoon te hoog). |
Dit is precies wat ik mijn repley bedoelde. Dit soort publiek die dan spontaan een club binnen stapt, verziekt vaak (niet altijd :p) de sfeer in de tent. |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by total woot
zeg dan u2 2001!!!
|
*g* Das t 1e concert van U2 sinds '87 waar ik NIET geweest ben:p |
|
|
|
|