|
het beste feest ooit (tot nu toe) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Cosmic Guy |
1) Qontact 2001
2) TE 2002
3) IC 2000 |
|
|
| Partyhardy! |
1. Qontact :cool: (29-04-2002)
2. Massive (20-04-2001)
3. Dutch Dimension (02-02-2002)
4. Awakenings Festival (25-08-2001)
5. Dance Valley (04-08-2001) |
|
|
| ScuL |
ik heb er nog niet zo heel veel op zitten maar in mijn volgorde:
1. Trance Energy Thialf 20-10-01
2. Qlimax Thialf 06-04-02
3. Trance Energy Utrecht 16-02-02
4. Qontact Eindhoven 29-04-02
5. Innercity RAI 29-12-01
(de laatste TE in 't Thialf blijf ik super vet vinden ondanks de wat zachtere muziek en overdaad aan TMF kiddo's.. maar de muziek is gewoon echt helemaal mijn stijl, misschien heeft het er ook iets mee te maken dat 't m'n eerste feest was :D)
Qlimax was gewoon vet stampen.. geen woorden voor , wat een party! damn zeg :P vanaf die dag ben ik echt hardstyle 2 da bone :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
2. Tiesto solo in de « O » (de allereerste in 2000) WOW only
diehard Tiestofreaks and not with the wannabees.
|
dus ik ben een Tiestofreak?:D:D:D |
|
|
| Miss Proximus |
Allemaal op de 1e plaats:
1. Megarave 99 (31 December 1998) ENERGIEHAL ROTTERDAM!!!!! :)
2. Digital Overdose '97 Sporthallen-Zuid Amsterdam
3. Sensation 2000 (joepie!)
4. Rosenmontags Rave 2002 Oberhausen
5. Gatecrasher NEC 2001 Birmingham
yay :p |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Optimus
dus ik ben een Tiestofreak?:D:D:D |
Onder wannabees versta ik. Mensen die naar me toe komen als Tiesto op een feessie draait met de opmerking: "Zoooooo Tiesto draait echt goed hé, ga helemaal uit me dak door hem" Wat blijkt dan staat Mark van Dale of iemand anders nog gewoon te draaien. Dit is me regelmatig gebeurd op feessie waar Tiesto ook draaide.
Op de allereerste Tiesto solo waren bijna alleen mensen die wisten waarvoor ze kwamen en niet de mensen die alleen op de naam "Tiesto" afkwamen, zonder ooit iets van hem te hebben gehoord. |
|
|
| franzelare |
| weet niet waarom eigenlijk maar ik vond shockers 2001 een vet feest. voor de rest was alles wel lekker maar daar heb ik me echt top vermaakt :D |
|
|
| Nook |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Op de allereerste Tiesto solo waren bijna alleen mensen die wisten waarvoor ze kwamen en niet de mensen die alleen op de naam "Tiesto" afkwamen, zonder ooit iets van hem te hebben gehoord. |
dat gaat nergens over, iedere dj moet je toch een eerste keer zien. je moet toch ergens een keer beginnen, nou denk ik wel dat bijna iedereen tiesto een keer gezien heb. De eerste keer dat ik tiesto zag was ook op een solo. alhoewel ik wel nummers van hem kende. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Nook
dat gaat nergens over, iedere dj moet je toch een eerste keer zien. je moet toch ergens een keer beginnen, nou denk ik wel dat bijna iedereen tiesto een keer gezien heb. De eerste keer dat ik tiesto zag was ook op een solo. alhoewel ik wel nummers van hem kende. |
hij bedoelt dat Tiesto toen nog niet zo big was... dat de mensen dus wisten voor wie ze kwamen enzow. Tiesto kwam vroeger best vaak in de eau draaien... heb m nog op het millenium feest 2000 in de eau voor t eerst zien draaien:) |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Nook
nou denk ik wel dat bijna iedereen tiesto een keer gezien heb. |
met de nadruk op bijna
kheb het weten te presteren hem nog altijd te missen.... mits ik tickets kan bemachtigen komt daar donderdag verandering in :) |
|
|
| Bouma-Bros |
Mijn top 5 in willekeurige volgorde:
DD 02-02-02
Gatecrasher NYE 2001
GatecrasherSSS 2001
Millenium met Tiesto in Kremlin en de Eau!!
Tiestosolo Melkweg 2000
Grtz,
ElSandro |
|
|
| Dr. Kuipers |
Zal er dan ook maar eens een top 5 van maken
1. Qontact 29-04-02
2. Trance Energy 16-02-02
3. Trance Energy 20-10-01
4. Kai Tracid @ Index (2x)
5. Trance Energy 17-02-01
Dat waren dan ook gelijk mijn feesten met bekende DJ's...
Maar volgende week donderdag Tiesto en Cor Fijneman en 1 juni Qlubtempo!!! |
|
|
|
|