return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
Gaming anno 2008! (pg. 5)
View this Thread in Original format
Gladius
al die stijgende kwaliteit zal me eigenlijk aan m'n reet roesten. wa maakt da toch allemaal uit. écht knappe films zie ik gewoon in de cinéma. div-x/dvd is al lang goed voor mij
BZRK
quote:
Originally posted by Gladius
al die stijgende kwaliteit zal me eigenlijk aan m'n reet roesten. wa maakt da toch allemaal uit. écht knappe films zie ik gewoon in de cinéma. div-x/dvd is al lang goed voor mij


Als ge films daadwerkelijk koopt om te houden, dan denk ik toch dage wel iets van kwaliteit moogt eisen :p
Bertn
ik vind die HD videokwaliteit van HDDVD/BluRay anders wel fenomenaal.
BZRK
quote:
Originally posted by Bertn
Het is officieel: Warner kiest voor Blu-Ray. Dat wil zeggen dat 70% van de grote filmmaatschappijen nu al hun films exclusief op Blu-Ray gaan uitbrengen. Ik denk dat dit ervoor zal zorgen dat de format war sneller over is:)


Bertn
... en daar komt dan nog eens bij dat de Spielberg films niet exclusief op 1 formaat gaan verdeeld worden, dus er gaat nog een stukje van dat rood af. Misschien wat voorbarig om BluRay nu al als winnaar te bestempelen, maar dat prentje zegt toch veel anders:)
Lolo
quote:
Originally posted by Bertn
ik vind die HD videokwaliteit van HDDVD/BluRay anders wel fenomenaal.


ga ik totaal mee akoord... maar het komt van het mpeg/ hd formaat meer dan van de schijven zelf.

Binnenkort met Telenet ga je iFiber krijgen aan 60 Euro per maand... 80mbps! Dat is volgens mij meer dan voldoende om HD video rechstreeks te streamen ipv dure schijven en spelers te kopen.

L.
Lolo
quote:
Originally posted by Real
Wat ben je joviaal de laatste dagen. Er heeft hier iemand goede voornemens gemaakt denk ik. :D


Zo moet het altijd zijn. Het leven is voor iedereen zo moeilijk aan't worden. En bepaalde gebeurtenissen in mijn leven hebben mij ook eens laten zien hoe sommige dingen nutteloos zijn.

Afspreken dan?? Wie wilt komen en wanneer?

L.
BZRK
quote:
Originally posted by Lolo
Binnenkort met Telenet ga je iFiber krijgen aan 60 Euro per maand... 80mbps! Dat is volgens mij meer dan voldoende om HD video rechstreeks te streamen ipv dure schijven en spelers te kopen.

L.


Vanwaar heb je die info? Heb ik nog nietveel over opgevangen.
Lolo
quote:
Originally posted by BZRK
Vanwaar heb je die info? Heb ik nog nietveel over opgevangen.

zeiden ze meermals aan de telefoon tegen collegas van mij, want uppen aan 60k/sec is lastig aan't worden voor onze catalogus online te zetten.

Nu hebben ze WVEM/Havi TV en Integan overgenomen. Da wilt zeggen dat het bijna iedereen betreft in Vlaanderen en Brussel.

Heb ook een bericht binnengehad dat er vanaf maart sneller mag geupped worden.

L.
BZRK
quote:
Originally posted by Lolo
zeiden ze meermals aan de telefoon tegen collegas van mij, want uppen aan 60k/sec is lastig aan't worden voor onze catalogus online te zetten.

Nu hebben ze WVEM/Havi TV en Integan overgenomen. Da wilt zeggen dat het bijna iedereen betreft in Vlaanderen en Brussel.

Heb ook een bericht binnengehad dat er vanaf maart sneller mag geupped worden.

L.


De uploadsnelheid gaat inderdaad omhoog, maar das voorlopig het enige.
Kheb gezien dat die iFiber beschikbaar is voor zakelijke klanten, maar aan 60€ zie ik ze dat de eerste 5 jaar nog niet verkopen. Tis te hopen natuurlijk ;)

Real
quote:
Originally posted by Lolo
Afspreken dan?? Wie wilt komen en wanneer?


Eerlijk gezegd; ik ben helemaal geen fan van consoles. Ik speel geregeld graag een spelletje op mijn PC (eender welk genre), maar een console zegt me feitelijk weinig. Mijn broer heeft een Wii gekocht, en als ik daar een halfuurtje mee gespeeld heb, ben ik het al beu. :o
Lolo
quote:
Originally posted by Real
Eerlijk gezegd; ik ben helemaal geen fan van consoles. Ik speel geregeld graag een spelletje op mijn PC (eender welk genre), maar een console zegt me feitelijk weinig. Mijn broer heeft een Wii gekocht, en als ik daar een halfuurtje mee gespeeld heb, ben ik het al beu. :o


het is ook een manier om eens iets samen te doen, he, je hoeft ni te gamen als je geen zin hebt, toch zou iedereen welkom zijn :-)

L.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
Privacy Statement