|
Gaming anno 2008! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
| BetaParty :D |
|
|
| Synthesia |
Paramount en Dreamworks zouden mogelijk ook (terug) exclusief voor Blu-Ray gaan en HD-DVD laten vallen :D
http://www.ft.com/cms/s/0/dc409afa-...00779fd2ac.html
Naja, hopelijk begint de dood van HD-DVD nu rap te gaan. Vanaf het begin van de formaten was ik al voor Blu-Ray dat technisch gezien sterker staat en ook eigenlijk toch sterekere support had (aantal filmstudio's die Blu-Ray ondersteunden, de PS3, en hoger aantal pc'smet ingebouwde Blu-Ray). |
|
|
| Gladius |
| BeTaLAN in de maak? =)) zou ik wel zien zitten! |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Paramount en Dreamworks zouden mogelijk ook (terug) exclusief voor Blu-Ray gaan en HD-DVD laten vallen :D
http://www.ft.com/cms/s/0/dc409afa-...00779fd2ac.html
Naja, hopelijk begint de dood van HD-DVD nu rap te gaan. Vanaf het begin van de formaten was ik al voor Blu-Ray dat technisch gezien sterker staat en ook eigenlijk toch sterekere support had (aantal filmstudio's die Blu-Ray ondersteunden, de PS3, en hoger aantal pc'smet ingebouwde Blu-Ray). |
Idd. GO BLU-RAY!:D |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Bertn
Idd. GO BLU-RAY!:D |
ge weet toch dat die moeilijker te kopieren zijn dan hd-dvd's? ;)
Op een blue ray kan wel 50 gig aan gegevens.
Waar is den tijd dat we zaten te sukkelen met onze 486 met 500mb harde schijf :D |
|
|
| djcresto |
| als Sony de psp gaat uitrusten met skype ga ik toch ook eens overwegen om er eentje aan te kopen. |
|
|
| Lolo |
| quote: | Originally posted by djcresto
als Sony de psp gaat uitrusten met skype ga ik toch ook eens overwegen om er eentje aan te kopen. |
psp is echt de max hoor. Pak lemmings en wipeout erbij voor 20 Euro, en je bent vertrokken.
L. |
|
|
| Dj_Day-V |
Was zelf een Nintendo fan voor de Wii. Nu vind ik het helemaal niks.
Ben zelf altijd een PC gamer geweest en sinds kort heb ik een xbox 360. Wachten op GTA4:clown: Ondertussen vermaakt ik me met Call Of Duty 4, Halo 3 (Nu minder door COD4), Assassins Creed en Pro Evolution 2008:crazy:
Handhelds vind ik niks. |
|
|
| Bertn |
| uiteindelijk toch maar voor de PS3 gegaan. Ik wou HD graphics, en de PS3 heeft een ingebouwde blu-ray speler...:-) |
|
|
| Xilver |
| ing Guitar Hero is win! |
|
|
| Remofski |
| Je bedoelt Guitar Queer-o? :D |
|
|
|
|