|
Gaming anno 2008! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Remofski
Guitar Queer-o? :D |
DJ Shah? |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Xilver
ing Guitar Hero is win! |
Guitar Hero is toch maar een spel voor janetten :p |
|
|
| Real |
| Men broer heeft dat ook op z'n Wii, samen met twee guitaars. Best wel leuk, maar moeilijk. :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
DJ Shah? |
:stongue:
Winner. |
|
|
| Devilex |
Ik ben hier met iemand in discussie over het feit dat een Wii evenwaardige games biedt dan de Xbox 360 en de PS3.
Volgens hem zijn de games die op de Wii uitkomen gelijkwaardig aan games zoals COD4 en Splinter Cell op de Xbox 360 en PS3. |
|
|
| djcresto |
| PS3 met 60 gigabyte verdwijnt in België uit de winkelrekken. |
|
|
| Gladius |
| crysis recent uitgespeeld. eens ge wat vertrouwt zijt met die kerel z'n nano-suit is het wel best te pruimen, hoewel het net zoals in Far Cry allemaal wat verwatert als de aliens op de proppen komen. De engine blijft toch wat onhandig spelen vond ik. Al bij al best ok dit spel, maar ik zal dit zeker niet in multiplayer gaan spelen of later herspelen op een hogere resolutie. |
|
|
| Progrez |
Mijnheer hier is zijn PS3 gisteren gaan halen. Ondanks het feit dat ik geen HD-televisie heb, ben ik best onder de indruk van de graphics.
Assassin's Creed heb ik erbij gekocht. |
|
|
| massiveK |
assassin is nen zalige spel.
Ik heb enkele preview van Far Cry 2 gezien, die ook op Xbox en PS3 zal komen, en het lijkt heel mooi. Nu wachten voor meer info/demo en vooral een uitgangsdatum!
Ik wacht ook voor Condemned 2 en GTA 4 |
|
|
| Remofski |
| Progrez mag 1 van de dagen bezoek verwachten... |
|
|
| Gladius |
| quote: | GAMEZONE DESINGEL
donderdag 7 tem zondag 10 februari 2008
van 11 tot 18 uur
nocturne: donderdagavond om 20u
GAMEZONE is een vierdaags multimediafestival dat de wereld van games vanuit alle mogelijke hoeken bekijkt. Van 7 tot en met 10 februari 2008 wordt cultuurtempel deSingel omgevormd tot een verbluffend lunapark.
Twee jaar na de eerste editie van het festival is de hype groter dan ooit: de industrie legt juichend indrukwekkende groeicijfers voor, nonkel Jef heeft een Second Life en tante Marie doet elke dag haar Brain Training. Games zijn wereldwijd onderdeel geworden van onze digital lifestyle. GAMEZONE DESINGEL kijkt voorbij de hype en beschouwt gaming als een cultuurfenomeen dat net als de film of de strip boeiende, vervelende, vernieuwende of interessante producties oplevert.
Vier dagen lang kan je het allemaal ontdekken: de allernieuwste games op de allernieuwste toestellen, een indrukwekkende collectie uit de jaren ’80 en ’90, films over games en internet, games van kunstenaars, studenten en alternatieve producenten, lezingen over effecten en controverse, over opleidingen en de beste games voor kinderen. En om helemaal in conditie te komen: een speciale sportafdeling! Uplay2? |
m'n broer heeft vrije kaarten gekregen voor vanavond. mss wel eens een kijkje gaan nemen. |
|
|
| Devilex |
| Enig idee iemand wanneer Far Cry 2 hier in de rekken ligt? Release zou normaal gezien voor februari moeten geweest zijn maar was uitgesteld. |
|
|
|
|