return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Sensation: Black Edition
View this Thread in Original format
DjSuez
Wat vinden we van de line-up;

Michel de Heij
Marco V
Chris Liebing
Mauro Picotto
DANA

en wie gaat ernaartoe?
Kamaya
Ik vind de line-up erg lekker, maar ik heb echt geen geld om er heen te gaan.
Jappio
me gaat ook nie wegens geldgebrek... Jammer maar helaas.. Maar de line-up is zkr niet verkeerd, en met de sfeer van sensation wordt het echt wel een gaaf feest :D
LTR
basvh
ik ga niet want dan ben ik in berlijn voor de love parade, als ik daar niet heen was geweest zou ik zker naar sensation zijn gegaan vette line up
Dr. Kuipers
Helaas dan al op vakantie.......... :(
Was anders denk ik ook voor Love Parade gegaan.
Line-up is echt vet!!!
Zeker nadat ik Marco V heerlijk heb horen beuken op Qontact :p
rellivisit
Als ik niet op vakantie was zou ik ook zekers gaan, maar je ken niet alles hebben. DANA in de Arena, WOEI!!!
Cosmic Guy
Hier is al een thread over geweest....
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Hier is al een thread over geweest....

http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=44135

true true.. Ach.. dit is alleen black :)

wel oud nieuws cosmic :) Moet je vaker hier komen ;)

Trouwes wel gaaf dat King TmF Picotto ook komt.. gaat ie misschien wel ze tmf award meeneme.. wat denk jij m5? Underground wonderground
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Trouwes wel gaaf dat King TmF Picotto ook komt.. gaat ie misschien wel ze tmf award meeneme.. wat denk jij m5? Underground wonderground

sorry voor de flame maar je moet echt je b*k huden over mauro picotto damnit! :whip:

NOBODY TOUCHES KING MAURO

en wat maakt zo'n award nou uit :) Is toch leuk om te hebben ;)
En wie zat er nu ookalweer inde priv�jet van Tiesto om na de awards een setje neer te zetten op Gatecrasher NEC? juist ja, JIJ niet :)

(bron: veronica gids :D)
Bellie
:eyes:
Wat flik je me nou Henkie??:mad:
Picotto als tmf pikkie bestempelen.....

PICOTTO RULES DIK MAN!!!
Voor hem alleen al zou ik gaan,maar Liebing,De Hey & Marco V zijn ook goede opvullingen.Dana hadden ze van mij weg mogen laten.Wordt een beetje moe om haar maar overal te zien draaien.Echt niet normaal meer hoe vaak zij op feesten draait.tering
Iig,ik ben dus 100% zeker van de partij.Mag toch gratis :D..bwhehe

GREEWTZ!!

MaGiK54
quote:
Originally posted by Henkie_henk

Sorry dat ik het zeg maar Henk weet je wel waarover je praat. (wellicht begrijpen we je wel verkeerd :D en dan horen we het graag van je)

Mauro draait juist ing underground. Paar maanden geleden heb ik hem voor het eerst gehoord live.
Ging erheen met het idee dat het een avondje Proximus en Iguana zou worden maar het werd een set met alleen f*cking snoeiharde techno. Niet geheel mijn smaak maar hij bracht het erg goed.

Terugkomende op de topic, ik pas Sensation in zijn geheel. Zowel is white als black is niet naar mijn smaak.
TranceFool
quote:
Originally posted by Bellie
ik ben dus 100% zeker van de partij.Mag toch gratis :D..bwhehe

GREEWTZ!!

Mag ie ook intro's meenemen???:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement