|
Favorit Remixare...
|
View this Thread in Original format
| Xplorer76 |
Tänkte att tråden med favvo DJ skulle utökas...
Bästa Remixare (om man kan kalla det så)
Dj Scot
Tiesto
Corsten
Fyll på alla.................... |
|
|
| x-dream |
Oj det är svårt men det finns ju ett par...
Tiesto
Dumonde
Armin van Buuren
Cosmic Gate |
|
|
| TrancE_GyLLe |
gielen + airscape - lite enformigta men fan så sjöna!!!!
dj scot project - alltid lika jävla röjiga!!!
rank 1 - kan få vilken låt som helst att låta bra!!!
flutlicht - åxå lite enformiga, men ofta mkt bra remixar!!!
dumonde - en av dom bästa... kankse den bästa!!!
där är den.... GyLLes lista!!!
;) |
|
|
| dbl |
dem jag tänkte skriva e redan skrivna, men jag tycker:
DJ Scot Project
Flutlich
Rank 1
's remixar brukar vara himla bra |
|
|
| Gaby |
| okänd svensk kille som är otroligt duktig är Christian Rusch ... nån vacker dag kommer måsga ha honom som favvo ;) |
|
|
| King of Clubs |
Above & Beyond?
M.I.K.E + Push..?
Armin van Buuren?
James Holden?
Tiesto?
PvD?
L-Vee + Airwave...?
Dumonde?
Lange?
Kan inte bestämma... Bizarrt svårt.. |
|
|
| Ravesquad |
| Om jag bara får välja en (två) så blir det utan tvekan Hiver & Hammer...allt som dom rör vid blir till guld:) |
|
|
| Jre |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
Om jag bara får välja en (två) så blir det utan tvekan Hiver & Hammer...allt som dom rör vid blir till guld:) |
Instämmer!
/ Jre |
|
|
| Trancefella |
| --S.H.O.K.K-- |
|
|
| Phat^Trance |
Armin van Buuren
Cosmic Gate
lange S.H.O.K.K |
|
|
| AnD |
Utan tvekan Tiesto o gielen. Men det är väldigt svårt att säga.
t.ex. Cosmic Gate och Dj Scot Prjct är ju bra på ett annat sätt. |
|
|
| Vizay |
Dumonde
Dj Scott project
Airscape
sen å ranka dem sinsemellan går nog inte.... :) |
|
|
|
|