return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Cherry Moon (pg. 2)
View this Thread in Original format
Push2005
Ze hadden beter geopend met een Yves Deruyter Only
Devilex
Dit zal wel een geheel ander publiek aantrekken dan ze ginder gewoon zijn in Lokeren.
FUSyke
23.03.2008 Cherry Moon Easter Retro

Main Room:

Yves De Ruyter//Starfighter//Fire//Sandy//Francky Kloeck//Cherry Moon Trax

The Foyer:

Manatane//Mike Thompson & Alain Faber

Presale starts this Saturday at Free Record Shop! 10 EUR excl. shop fee.
christina
quote:
Originally posted by FUSyke
23.03.2008 Cherry Moon Easter Retro

Main Room:

Yves De Ruyter//Starfighter//Fire//Sandy//Francky Kloeck//Cherry Moon Trax

The Foyer:

Manatane//Mike Thompson & Alain Faber

Presale starts this Saturday at Free Record Shop! 10 EUR excl. shop fee.


is dat niet samen met die bonzai night in illusion?
FUSyke
Sat 01/03/08 > Cherry Moon presents Deepgroove
Fomas
quote:
Originally posted by FUSyke
23.03.2008 Cherry Moon Easter Retro

Main Room:

Yves De Ruyter//Starfighter//Fire//Sandy//Francky Kloeck//Cherry Moon Trax

The Foyer:

Manatane//Mike Thompson & Alain Faber

Presale starts this Saturday at Free Record Shop! 10 EUR excl. shop fee.


Friday 21/03 > Rebuilding @ Factory, Aalst - Phi-Phi, Michael Forzza ...

Friday 21/03 > Border Community @ Petrol - Fairmont, James Holden

Sunday 23/03 > Bonzai Night @ Illusion, Lier - Fire, ...


Jongens jongens, wat een weer. Gelukkig hebben ze Illusion XXL afgelast.
FenixStyle
Hoe was de gig van DeadMau5 eigenlijk?!
Progrez
Cherrymoon Retro VS Bonzai Night.

En dan zijn er hier nog zageventen die zeggen dat er in België niets te doen is
Gevork
quote:
Originally posted by FenixStyle
Hoe was de gig van DeadMau5 eigenlijk?!


prachtig :)
FUSyke
Wed 30/04/08 > Cherry Moon presents Lee Burridge

Mystique
quote:
Originally posted by Progrez
Cherrymoon Retro VS Bonzai Night.

En dan zijn er hier nog zageventen die zeggen dat er in België niets te doen is


bonzai night zal winnen deze keer.. toch spijtig dat net zelfde moment is :(
TOR
quote:
Originally posted by Progrez
Cherrymoon Retro VS Bonzai Night VS Retro Pulse.

En dan zijn er hier nog zageventen die zeggen dat er in België niets te doen is


Fixed :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement