return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Cherry Moon (pg. 5)
View this Thread in Original format
Den Backer
Ik ga ook.

Ben te vinden met Cekezz zijn companie.
Den Backer
Geslaagd nachtje, vernieuwde Cherry staat me wel aan.. Véél gezelliger geworden van inrichting!

Wel nog altijd zo wat het foute jonge volk, of dat kan ook aan de GekkeSchijven party gelegen hebben? Dunnow..

Wie gaat volgende week?

Voor het eerst terug FJ aan het werk sinds langgggeeee tijd.. Voor wie hem in de 2de fleur van zijn leven wil bewonderen, hij is actiever dan ooit op LegendaryClubs.be



FUSyke
Hoeveel volk was er? Want de laatste maanden zit er ver geen kat meer.
Den Backer
Kan er geen getallen op plakken, maar tot 4 uur zat de main zaal toch volledig vol overal (klein zaalke was dicht). Daarna langzaam aan beginnen minderen. Maar om 5:30 was er toch nog redelijk wat volk.
Den Backer
p u r e



[quote="illusionfreak"]http://vzwjom.be/music/sets/

promo set van massimo girardi @ minimal manners 20-6-08 da zal zowa de stijl zijn da massi zal spelen op pure.[/quote]
FUSyke
quote:
Originally posted by Den Backer


Vanavond in de Cherry Moon:
Hall 1: Pure
23-24:MASIMMO
24-01:PHILIP
01-03:YVES DERUYTER
03-05:FRANK ZOLEX
05-07:FRANKY JONES

Hall 2: Playground
23:00-00:30 sim & eazy
00:30-01:30 gols
01:30-03:00 seba lecompte
03:00-04:30 massimo girardi
04:30-07:00 mario&tecnum

Mss eens binnen springen voor Massimo.
MikeVee


Waren ze dan alweer weg? :conf: "we are back" " Grand opening"
Ik kan niet meer volgen :clown:

Lage inkomprijs, zegt veel.
FUSyke
Den baas zit nog altijd in het verleden te leven:whip:
djcresto
quote:
Originally posted by MikeVee


Waren ze dan alweer weg? :conf: "we are back" " Grand opening"
Ik kan niet meer volgen :clown:


Zal misschien duiden op de terugkeer van de echte Cherry Moon sound. Ghost en YDR als resident?
MikeVee
quote:
Originally posted by FUSyke
Den baas zit nog altijd in het verleden te leven:whip:



maar diene was toch heel de wereld rondgegaan om de nieuwe clubtrends op te zoeken en te introduceren in de >CM om zo weer een vooruitstrevende club te worden :stongue:

djcresto
quote:
Originally posted by MikeVee
maar diene was toch heel de wereld rondgegaan om de nieuwe clubtrends op te zoeken en te introduceren in de >CM om zo weer een vooruitstrevende club te worden :stongue:


Lol, werkt een discotheek eigenlijk nog deze dagen in België?
Push2005
quote:
Originally posted by djcresto
Lol, werkt een discotheek eigenlijk nog deze dagen in België?


Retro avonden wel :)

Nuja, meesten komen toch om pillen te slikken ipv de muziek te beluisteren
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement