|
Cherry Moon (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Den Backer |
Ik ga ook.
Ben te vinden met Cekezz zijn companie. |
|
|
| Den Backer |
Geslaagd nachtje, vernieuwde Cherry staat me wel aan.. Véél gezelliger geworden van inrichting!
Wel nog altijd zo wat het foute jonge volk, of dat kan ook aan de GekkeSchijven party gelegen hebben? Dunnow..
Wie gaat volgende week?
Voor het eerst terug FJ aan het werk sinds langgggeeee tijd.. Voor wie hem in de 2de fleur van zijn leven wil bewonderen, hij is actiever dan ooit op LegendaryClubs.be
 |
|
|
| FUSyke |
| Hoeveel volk was er? Want de laatste maanden zit er ver geen kat meer. |
|
|
| Den Backer |
| Kan er geen getallen op plakken, maar tot 4 uur zat de main zaal toch volledig vol overal (klein zaalke was dicht). Daarna langzaam aan beginnen minderen. Maar om 5:30 was er toch nog redelijk wat volk. |
|
|
| Den Backer |
p u r e
[quote="illusionfreak"]http://vzwjom.be/music/sets/
promo set van massimo girardi @ minimal manners 20-6-08 da zal zowa de stijl zijn da massi zal spelen op pure.[/quote] |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Den Backer
|
Vanavond in de Cherry Moon:
Hall 1: Pure
23-24:MASIMMO
24-01:PHILIP
01-03:YVES DERUYTER
03-05:FRANK ZOLEX
05-07:FRANKY JONES
Hall 2: Playground
23:00-00:30 sim & eazy
00:30-01:30 gols
01:30-03:00 seba lecompte
03:00-04:30 massimo girardi
04:30-07:00 mario&tecnum
Mss eens binnen springen voor Massimo. |
|
|
| MikeVee |

Waren ze dan alweer weg? :conf: "we are back" " Grand opening"
Ik kan niet meer volgen :clown:
Lage inkomprijs, zegt veel. |
|
|
| FUSyke |
| Den baas zit nog altijd in het verleden te leven:whip: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by MikeVee

Waren ze dan alweer weg? :conf: "we are back" " Grand opening"
Ik kan niet meer volgen :clown:
|
Zal misschien duiden op de terugkeer van de echte Cherry Moon sound. Ghost en YDR als resident? |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Den baas zit nog altijd in het verleden te leven:whip: |
maar diene was toch heel de wereld rondgegaan om de nieuwe clubtrends op te zoeken en te introduceren in de >CM om zo weer een vooruitstrevende club te worden :stongue: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by MikeVee
maar diene was toch heel de wereld rondgegaan om de nieuwe clubtrends op te zoeken en te introduceren in de >CM om zo weer een vooruitstrevende club te worden :stongue: |
Lol, werkt een discotheek eigenlijk nog deze dagen in België? |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by djcresto
Lol, werkt een discotheek eigenlijk nog deze dagen in België? |
Retro avonden wel :)
Nuja, meesten komen toch om pillen te slikken ipv de muziek te beluisteren |
|
|
|
|