return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Cherry Moon
View this Thread in Original format
FUSyke
Cherry Moon

Sat 16/02/08 > Cherry Moon Opening Party presents Deadmau5

Sat 23/02/08 > Cherry Moon presents Paul Woolford & Fred Nasen

Sat 01/03/08 > Cherry Moon presents Deepgroove

Sat 15/03/08 > Cherry Moon presents Paolo Mojo

Sun 23/03/08 > Cherry Moon Easter Retro > Yves De Ruyter//Starfighter//Fire//Sandy//Francky Kloeck//Cherry Moon Trax//Manatane//Mike Thompson & Alain Faber

Sat 26/04/08 > Cherry Moon presents Guy J

Wed 30/04/08 > Cherry Moon presents Lee Burridge & Dada Life (dj-set)

03/05 Paul Woolford

10/05 Movin: Mike Thompson & Alain Faber

11/05 Discobar Galaxy

17/05 Funk d'Void

24/05 Yves De Ruyter & Frank Zolex B-Day Party: Marco Bailey, Cj Bolland, ...

31/05 Starski & Tonic

Sat 07/06/08 > Cherry Moon presents Oliver Klein

Sat 14/06/08 > Cherry Moon presents MOS

Dit lijkt me al een aardig lijstje te worden:toocool:
Jasperovitsj
Ze ontdekken hier precies ook - eindelijk - Guy J :)
MikeVee
Moeten al die schijtfeesten nu al een eigen topic krijgen, het is al erg genoeg dat die partythread ermee vol staat.
En alsof CM eind april nog open is met dit concept :rolleyes:
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by MikeVee
Moeten al die schijtfeesten nu al een eigen topic krijgen, het is al erg genoeg dat die partythread ermee vol staat.
En alsof CM eind april nog open is met dit concept :rolleyes:


:stongue: :stongue: :stongue:

het zou mij niet verwonderen als het nog zo gaat uitkomen
lost_in_trance
Wanneer 16 Bit Lolitas? :crazy: :crazy:

www.myspace.com/thebuildingeventhall
FUSyke

FUSyke
17/05/08 Funk 'd Void @ Cherrymoon
Jasperovitsj
WIN \o/
FUSyke
Sat 15/03/08 > Cherry Moon presents Paolo Mojo
Jasperovitsj
Amai, tis precies een wedstrijdje "om ter meeste grote internationale guests halen" geworden tussen de Noxx en Cherry Moon :eyes: :D

Config
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Amai, tis precies een wedstrijdje "om ter meeste grote internationale guests halen" geworden tussen de Noxx en Cherry Moon :eyes: :D


Cherry Moon is dat hier momenteel wel aant winnen, , wat een namen :crazy:
Progrez
De vijftien jaar voorsprong die Cherry Moon heeft buiten beschouwing gelaten.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement