Ajaks kampioenen (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
Optimus |
ik vind egenlijk dat Sparta de gehele competitie het beste heeft gespeeld... alleen tsja... ze verloren elke keer n�t he?:D |
|
|
Jappio |
ach ja,, 3-0 4-0... Scheelt nix :D:D:D |
|
|
TimeportE |
CAMPIONE!!!!!!
... JUIST ik was der bij.. slechte wedstrijd maar wel gewonnen!! :)
mooi mooi mooi, wel slecht van PSV dat ze niet eens winnen bij de graafschap :) tijdens de 1ste helft hoor je de AJAX supporters zingen: "SUPERBOEREN, SUPERBOEREN, SUPERBOEREN " hehehe |
|
|
Smirnoff |
beetje tegen een balletje trappen en er nog geld voor krijgen ook
ach ja je moet toch wat h� |
|
|
-TAIS- |
Gefeliciteerd Ajax! Eindelijk weer een keer kampioen, heeft al veel te lang geduurd :D |
|
|
Little Theseus |
AJAX JODEN!!!!!
woei! |
|
|
Henkie_henk |
ghehe zoals verwacht.. (door mij :)
ajax was altijd al kampione |
|
|
DJ_Siesta |
SC HEERENVEEN!!!!!!
4e maar tog goed |
|
|
Jappio |
Lol.. mag je het feestje nie in het centrum vieren, ga je vervolgens ff de binnenstad slopen.. wat een sukkels zijn die voetbal(?)supporters toch.... echt kansloos |
|
|
LowRider |
KAMPI-JODEN!!!
LowRider feliciteert de terechte overwinnaar met zijn 28ste landskampioensschap
RONALD BEDANKT! |
|
|
Jappio |
lol
quote: | NOS-TT 106 zo 05 mei
ME voert charges uit op Leidseplein
AMSTERDAM De mobiele eenheid heeft in Amsterdam het Leidseplein schoongeveegd waar zo'n duizend supporters van Ajax waren samengestroomd.De ME greep in omdat de toestand op het plein volgens de politie uit de hand liep.Tramhokjes werden vernield en ruiten ingegooid. De supporters wilden niets weten van de officiele huldiging van de nieuwbakken landskampioen bij de Amsterdam Arena.In verband met Bevrijdingsdag was de huldiging daar naartoe verplaatst. De ME zette een waterkanon en traangas in om de menigte uiteen te drijven.Vervolgens werden de ruiten van het hoofdbureau van politie ingegooid. |
|
|
|
TranceFool |
quote: | Originally posted by Jappio
Lol.. mag je het feestje nie in het centrum vieren, ga je vervolgens ff de binnenstad slopen.. wat een sukkels zijn die voetbal(?)supporters toch.... echt kansloos |
Uhmm wat gebeurde er ook alweer 2 jaar geleden op de lijnbaan???? Oja 7 miljoen schade:rolleyes: |
|
|
|
|