return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Ajaks kampioenen (pg. 3)
View this Thread in Original format
Jappio
quote:
Originally posted by TranceFool

Uhmm wat gebeurde er ook alweer 2 jaar geleden op de lijnbaan???? Oja 7 miljoen schade:rolleyes:

Zijn dat geen sukkels dan?
TranceFool
quote:
Originally posted by Jappio

Zijn dat geen sukkels dan?

ja tuurlijk wel, dacht dat je het alleen over de ajax-supporters in zn algemeen had :)....foutje. Ik snap die gaste ook niet helemaal neej...
Jappio
lol.. misverstandje moet kunnen.. :D
SnuggLe
Ik vind het jammer...maar oke :)

Gefeliciteerd!

Enneh...de Graafschap is ook veilig!

SUPERBOEREN!!

Greetz,
SnuggLe
WTB
Een opluchting voor een ieder: FC GRONINGEN blijft in de eredivisie!!! Ja, je moet er toch niet aan denken dat zo'n schitterende club voor de eredivisie verloren zou gaan he ;).

WTB.

ps: Ajax, als je dit leest:p: Gefeliciteerd he met het kampioenschap, je hebt het dik verdient!
Timetwister
FEYENOORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!! DIE COMPETITIE, FEYENOORD PAKT DE GROTE PRIJZEN.
Optimus
quote:
Originally posted by Timetwister
FEYENOORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TimeTwister as in dat Lets/Russisch/Georgisch forum gedoe TimeTwister?:D
Timetwister
Yup. die Timetwister :D
Joost008
Zo ik ben dr net weer uit amsterdam, in 1 woord Genieten Wat een feest joh. Het was dan wel op een parkeerplaats maar daar merkte je dus nou ook weer nie zo veel van hoor. Vet zingen daaro:

Utreg is de Volgende!!! Utreg is de Volgende!!!
SnuggLe
quote:
Originally posted by Joost008
Zo ik ben dr net weer uit amsterdam, in 1 woord Genieten Wat een feest joh. Het was dan wel op een parkeerplaats maar daar merkte je dus nou ook weer nie zo veel van hoor. Vet zingen daaro:

Utreg is de Volgende!!! Utreg is de Volgende!!!

Hehehe, en ik zing dan wel mee Ajakkes is de Volgende!!! Ajakkes is de Volgende!!!

Greetz,
SnuggLe

TimeportE
quote:
Originally posted by SnuggLe

Hehehe, en ik zing dan wel mee Ajakkes is de Volgende!!! Ajakkes is de Volgende!!!

Greetz,
SnuggLe

de volgende van wat?... zo goed deed utrecht het nou ook weer niet! ;)
New Wave
quote:
Originally posted by Timetwister

1 DING IS ZEKER, DORTMUND WINT DE BEKER!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement