|
Ajaks kampioenen (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Uhmm wat gebeurde er ook alweer 2 jaar geleden op de lijnbaan???? Oja 7 miljoen schade:rolleyes: |
Zijn dat geen sukkels dan? |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Jappio
Zijn dat geen sukkels dan? |
ja tuurlijk wel, dacht dat je het alleen over de ajax-supporters in zn algemeen had :)....foutje. Ik snap die gaste ook niet helemaal neej... |
|
|
| Jappio |
| lol.. misverstandje moet kunnen.. :D |
|
|
| SnuggLe |
Ik vind het jammer...maar oke :)
Gefeliciteerd!
Enneh...de Graafschap is ook veilig!
SUPERBOEREN!!
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| WTB |
Een opluchting voor een ieder: FC GRONINGEN blijft in de eredivisie!!! Ja, je moet er toch niet aan denken dat zo'n schitterende club voor de eredivisie verloren zou gaan he ;).
WTB.
ps: Ajax, als je dit leest:p: Gefeliciteerd he met het kampioenschap, je hebt het dik verdient! |
|
|
| Timetwister |
FEYENOORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!! DIE COMPETITIE, FEYENOORD PAKT DE GROTE PRIJZEN. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Timetwister
FEYENOORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TimeTwister as in dat Lets/Russisch/Georgisch forum gedoe TimeTwister?:D |
|
|
| Timetwister |
| Yup. die Timetwister :D |
|
|
| Joost008 |
Zo ik ben dr net weer uit amsterdam, in 1 woord Genieten Wat een feest joh. Het was dan wel op een parkeerplaats maar daar merkte je dus nou ook weer nie zo veel van hoor. Vet zingen daaro:
Utreg is de Volgende!!! Utreg is de Volgende!!! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Joost008
Zo ik ben dr net weer uit amsterdam, in 1 woord Genieten Wat een feest joh. Het was dan wel op een parkeerplaats maar daar merkte je dus nou ook weer nie zo veel van hoor. Vet zingen daaro:
Utreg is de Volgende!!! Utreg is de Volgende!!! |
Hehehe, en ik zing dan wel mee Ajakkes is de Volgende!!! Ajakkes is de Volgende!!!
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Hehehe, en ik zing dan wel mee Ajakkes is de Volgende!!! Ajakkes is de Volgende!!!
Greetz,
SnuggLe |
de volgende van wat?... zo goed deed utrecht het nou ook weer niet! ;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Timetwister
1 DING IS ZEKER, DORTMUND WINT DE BEKER!!!! |
|
|
|
|