|
Ajaks kampioenen (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Lemming |
| quote: | Originally posted by raoel
Yeps, that's me.
Tviel me bij die dance topic op dat je enkele lekkere nummers noemde.
Later zag ik in de topic dezelfde naam en dag verrek, das de PSV netwerk lemming. |
Hmm ja die dancetopic vind ik toch wel een van de betere van het hele BB, jammer dat ie een beetje af is gezakt.. |
|
|
| Blik |
| dit ging over ajax en nie over het psv-forum :D |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Blik
dit ging over ajax en nie over het psv-forum :D |
Tja
Uiteindelijk overwint PSV altijd :) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by raoel
Tja
Uiteindelijk overwint PSV altijd :) |
tis maar goed dat je nog humor hebt na zo'n dramatisch slecht seizoen :p |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Blik
tis maar goed dat je nog humor hebt na zo'n dramatisch slecht seizoen :p |
Kun je nagaan.
PSV draait een dramatisch slecht seizoen.
En alle neuzen zijn uitermate blij met het behaalde kampioenschap en het vertoonde spel.
Hoe groot is het klasseverschil dan eigenlijk wel niet?!?!?!?!
Maar ja, wij staan met lege handen en ajax met de schaal,
dus wat heb je dan aan die klasse waar ik het over heb :( |
|
|
| Blik |
ajax was ook geen favoriet voor de titel :) psv wel
ik ben trouwens niet echt te spreken over het spel van ajax, maja, als je er kampioen mee word klaag ik niet :D |
|
|
| Lemming |
| PSV rekende zich al kampioen zonder dat er 1 bal getrapt was en dat is heel heel fout. Ik hoop dat de selectie er iets van heeft geleerd zodat ze volgend seizoen wel fatosenlijke inzet tonen, maar ik vrees het allerergste eigenlijk. De trainer blijft, de groep blijft, er waren problemen in de groep en die blijven dus ook, nou ja we zien wel, zo lang de ajax-supporters maar niet een te grote bek krijgen, want ze moeten wel realistisch blijven dat ze zeer slecht voetbal hebben laten zien. |
|
|
| raoel |
Ik ben ook bang voor problemen in de selectie bij PSV.
Bij PSV gaan ze niet voor elkaar door het vuur.
Bij Ajax doen de spelers dat wel voor elkaar. Ze waren het beste "TEAM" dit jaar en daarom zijn ze kampioen geworden.
Teamspirit is heel belangrijk.
Ik persoonlijk ben ervoor dat Gerets weggaat.
Zeker als V Bommel blijft. Hij is tegen Gerets en is de belangrijkste speler bij PSV. Als het tussen de aanvoerder en trainer al niet klikt en dat die speler dan eigenlijk ook nog eens liever ergens anders speelt, zit het volgend jaar niet lekker denk ik. |
|
|
| John |
hmm, gefeliciteerd ajax+aanhang
:/ |
|
|
| New Wave |
| quote: | | Originally posted by Lemming want ze moeten wel realistisch blijven dat ze zeer slecht voetbal hebben laten zien. |
Leuk, want de mensen die dit beweren komen maar 1 keer (of nooit) per seizoen in de Arena.....beeeeetje jammer.....zeker elke zondag braaf studio sport gekeken? kan me maar een paar wedstrijden herrineren waarbij het zeer kut ging en dat was bij Roda, Heereveen en bij Fortuna.
Ik kom nooit bij psv en ik weet dus niet hoe ze spelen.....ze zijn mooi terug gekomen eerste helft vant seizoen, maar als ajax zeer slecht heeft gespeeld dan zullen we het maar niet over de capaciteiten van het gloeilampen-voetbal hebben......
Ik groet u allen.. |
|
|
| Lemming |
| Het spel van PSV was niet goed nee, dat durf ik ook niet te ontkennen. Ik heb ook inderdaad niet alle wedstrijden van ajax gezien, maar toch aan aantal en van die wedstrijden had ik niet iets van: nou hier speelt een ware kampioen hoor (dit had ik van geen enkele ploeg verder trouwens) bijvoorbeeld ajax - utrecht. Maargoed dit kan ook wel weer aan mij liggen omdat ik PSV-supporter ben.. |
|
|
| New Wave |
Ik heb inderdaad ook niet echt een club als uitschieter gezien.
Het goede spel van Ajax moet nog komen, Koeman is er net snel even bij gekomen en je merkt al dat er veel meer rust in de ploeg is.
Roel zei het ook al, ze leven meer naar een team.
Hij doet het echt goed.
Er zitten veel jonge jongens bij die zeker nog bij ajax blijven...
Maarja idd, als je voor een andere ploeg bent zeg je automatisch dat de club wara je het meeste hekel aan heb het slechts speelt :p |
|
|
|
|