|
Gehoorbeschadigingen
|
View this Thread in Original format
| DjSuez |
| hee, ik heb sinds Qontact steeds last van mijn oren als ik harde geluiden hoor...van die pijn in je oor zeg maar, heeft iemand anders dat ook?! Ik heb niet eens dicht bij een speaker gestaan... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Haha cool.
Ik heb helemaal nergens last van. En het geluid stond dit keer nog niet eens zo hard. Op andere feesten in de HMH is het wel eens flink harder gegaan. Nou, dan zit er maar 1 ding op: Niet meer naar HMH gaan! ;) |
|
|
| DjSuez |
| JA DAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGG!!!!!!!!!!!:D :D :D :D |
|
|
| Eye-Riz |
ga naar de dokter of praat eens met New Wave :D
je gehoor is zo beschadigt. Je hebt maar twee oren en daar moet je zuinig op zijn. Ik moet al een tijd naar de dokter, en toch stel ik het uit. Ik moet gewoon binnenkort gehoorbeschermers hebben, het draaien maakt alles er niet beter op (ervoor was ik ook al dovig door veel oorontstekingen vroeger). Als je draait sta je pal voor monitoren die boven het geluid van de zaal zo ongeveer uit moeten komen...
Het is net als met tanden: die vallen ook uit je mond van ellende als je ze niet beschermd door te poetsen. |
|
|
| TranceFool |
jep onze muzieksmaak kan later nog weles een probleem voor ons worden...
ik loop sinds mn 13e al met een piep in mn oren....dit hoor ik nu alleen nog maar als ik er op let |
|
|
| mr.marcello |
Nog een tip voor je: ga dan nooit in je leven naar MAYDAY, want daar raak je je gehoor dan definitief kwijt!!!
Met vriendelijke groet. |
|
|
| DJ_Siesta |
jah ik heb er een,
heel vaak zegge mensen wat . en hoork niks. \\
oorarts zegt dak alsk ouder ben gehoorapparaat nodig ben |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Nou, Teqnology in de HMH was het eerste feest waar ik last van me oren had. Als je dan voorlangs liep deed het gewoon pijn. En dan heb je van die gekken die de hele nacht voor zo'n box staan.
Het geluid stond daar overigens zo hard dat op het eind toen ik achterin de zaal stond me netvlies meebewoog op beat van de bass. :eyes: |
|
|
| Blik |
| ga maar eens 2 nachten achter elkaar naar La Pacha in Salou, week later had ik nog steeds last van een piep in mijn oren, gelukkig is dat nu weg |
|
|
| HiGH_NrG |
Normaal gesproken heb ik nooit last van me oren door het harde geluid op feesten enzow (ze zijn toch als zo vertiefd als wat), maar vorige week met koninginnedag stond op een feest hier de muziek wel erg asociaal hard...toen kreeg ik er last van.
Maar ik denk dat elke partyganger wel een lichte gehoorbeschadiging oploopt...merkbaar of niet merkbaar... |
|
|
| Pjotr G |
| quote: | Originally posted by Blik
ga maar eens 2 nachten achter elkaar naar La Pacha in Salou, week later had ik nog steeds last van een piep in mijn oren, gelukkig is dat nu weg |
ja maar daar kun je relaxed rondlopen, ook genoeg plaatsen zonder muziek (buiten)...recht de schuimparty in :D |
|
|
| franzelare |
Ik denk dat iedereen die veel naar feesten gaat er wel last van heeft, de ene merkt er al meer van dan de ander...
ik heb er zelf soms al wel erg alst van vooral na het weekend, dan moet ik soms mensen wel 3 keer vragen wat ze nou zeiden voordat ik het eindelijk versta.
maarja je kan niet alles hebben in het leven :D |
|
|
|
|