return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Jeminee
View this Thread in Original format
Miss Proximus
Ik hoorde net dat Jukx geen toegang meer heeft tot het Holland Forum.

Lang leve de democratie van t Holland Forum.......jezus...ban dan tenminste Siesta ook (n/o mede-fries).....

Dit is puur dictator-schap en bovendien ongelijke behandeling TEN TOP!!

Ik wil graag uitleg.......en ik wil graag ongenuanceerde meningen van andere members.

ProX
Ruben_Dubbink
wat is dit voor ????
Heb ik iets gemist? Of was dat laatst in een bepaalde thread het een of ander....

zou het iig behoorlijk zielig vinden dat je iemand weert omdat ie je niet aanstaat.

Ongenuanceerd genoeg??

GreetZ
raoel
wat is er dan gebeurd?
Eye-Riz
Als dit echt zo is, dan zullen jullie wel blij zijn te horen dat als Jukx inderdaad weg is, ik hier ook niet meer kom. Vind dit echt nogal triest en kinderachtig. Maar als jullie je over der ug van iemand anders beter voelen, moet je het vooral doen. Applaus voor jezelf...:rolleyes:
Apoptosis
Jah, vinnut ook b-lachelyk!! Dat flamen valt reuze mee, alles wat die jongen deed was het geven van zeer goed beargumenteerde meningen met af en toe kritiek op anderen (wat nou eenmaal bij goed beargumenteren hoort!!), en dit vinnik een ontzettend slechte reden om iemand te bannen... :o
serialkillah
:conf: door wat ie in de pim thread heb gezegt??????:conf:
maanus
ff heel wat anders,
wie van de dames en heren gaat er toevallig naar Overload in Maastricht? Ik woon in het zuiden dus ik ga er zeker naar toe, maar ik vraag me af wat de rest van het land er van vind.
Voor degene die het niet kennen, ff checken op overload.nl.
raoel
quote:
Originally posted by maanus
ff heel wat anders,
wie van de dames en heren gaat er toevallig naar Overload in Maastricht? Ik woon in het zuiden dus ik ga er zeker naar toe, maar ik vraag me af wat de rest van het land er van vind.
Voor degene die het niet kennen, ff checken op overload.nl.

Welkom op dit forum.
Kzie dat je nog maar 4 posts hebt.

Maak voor zoiets een nieuwe topic en flans het niet zomaar in een bestaande topic waar jouw onderwerp niets mee te maken heeft.

Reageer hier ook niet meer op, dat is alleen maar irritant in deze topic.
Lees anders even DE REGELS VOOR TE POSTEN door.
maanus
ok, geen probleem, begin ff een nieuwe. Ben wel erg benieuwd.
Dj Lex
Weet niet of het wel zo raar is. Elke thread waar Jukx ze mening in gaf, kwam uit om een flamewar, dat was meestal omdat hij zich irritant gedroeg met lompe opmerkingen enso. Denigrerende meestal. En ja hij mag best ze mening verkondigen, maar hij werd irritant. En hij is gewaarschuwd. Eigen schuld, dikke bult

Jesse
Goed, Jukx gebanned, in de Pim thread was er niets op zijn posts aan te merken, hij lokte weliswaar discussie uit, maar wtf??! daar is een forum voor, om te discusiėren.

Verder, andere threads waar af en toe een reply kwam was soms wel erg tja, nietszeggend, tegen het useless posten aan. Maar niet om nou te zeggen, ban m maar.

De mod die m gebanned heeft zal vast nog met een verklaring komen.

Maar zoals Miss Proximus al zei, ban dan ook Siesta, want wat voor ONZIN daar af en toe uitkomt, sheesj, eerst denken dan doen!
serialkillah
quote:
Originally posted by Jesse
Goed, Jukx gebanned, in de Pim thread was er niets op zijn posts aan te merken, hij lokte weliswaar discussie uit, maar wtf??! daar is een forum voor, om te discusiėren.

De mod die m gebanned heeft zal vast nog met een verklaring komen.

Jukx komt regelmatig met replys die tegen de grens aan waren, maar dat geeft juist de thread weer nieuw leven. Sommige mensen moeten nou eenmaal de grenzen verkennen anders bloed een forum dood.

/offtopic mode on dat deed dhr. Pim ook..... /offtopic mode off

Ik zie hier regelmatig replys die net zo ver gaan als die van junkx en soms nog wel verder. Echt grof zijn z'n reacties niet, al zitten ze meestal wel vol met kritiek (al dan niet terecht).

Ik ben benieuwd wat de Mods hier voor verklaring van hebben.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement