|
FOK F1 manager 2008
|
View this Thread in Original format
| TOR |
Over een weekje is het weer zover! Dan gaat het nieuwe F1-seizoen van start... En het lijkt opnieuw een seizoen vol afwisseling te gaan worden, zonder uitgesproken favoriet.
Reden genoeg om de uitdaging aan te gaan en je met een flinke dosis inzicht te ontpoppen tot succesvolle manager:
http://sport.fok.nl/f1/
Subleague: Tranceaddict
Paswoord: trance
Wie gaat Ei achterna en werkt zich op tot de top 3? |
|
|
| eieregooie |
| Ik wil het nog weleens even over doen hoor :D Die stomme kutpet is nog steeds niet gearriveerd trouwens :whip: |
|
|
| MennoB |
| Doe dit jaar ook weer mee.. Heb wéér een nieuwe account aangemaakt, maar deze raak ik zeker niet meer kwijt!! ;) |
|
|
| eieregooie |
| lol :toothless |
|
|
| MikeVee |
Als ik men nieuw passwoord op tijd krijg die ik uiteraard weer mee.
:whip: :nervous: :mad: |
|
|
| MikeVee |
| Team samengesteld, hopelijk doe ik het even goed als verleden jaar :toocool: |
|
|
| Dr Oetker |
| Ik heb weer een mooi team samengesteld, ik ben dus ook weer van de party :) |
|
|
| M_Peror |
Moet nog ff de laatste knopen doorhakken voor de samenstelling van m'n team, maar dan ben ik ook weer van de partij.
Vorig jaar na een goede start afgezakt naar de middenmoot, dit jaar wil ik het beter doen! |
|
|
| MennoB |
48 punten tot nu toe.
Blij om te zien dan de wintertijden van BWM zich niet voort zetten in het nieuwe seizoen, maar dat ze wel degelijk de snelheid te pakken hebben. Jammer dat Ferrari en misschien ook wel Renault een beetje tegenvallen. Ben benieuwd naar de race morgen (vanacht :o) |
|
|
| jp |
| I have a ty team :toothless |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Vorig jaar na een goede start afgezakt naar de middenmoot, dit jaar wil ik het beter doen! |
Bij mij was het net omgekeerd :D
Afgaand op de qualificatie ziet het ernaar uit dat ik opnieuw in de middenmoot zal starten dit seizoen.. :( |
|
|
| eieregooie |
| Ik had al niet veel punten voor de kwali, en nu had ik na de eerste ronde alleen nog een half chassis en een halve motor over :toothless Na ruim een halve wedstrijd had ik niks meer :( |
|
|
|
|