|
אוקיייי הגיעה הזמן למבחן השפיות
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
טוב משעמם לי עד היציאה אז החלטתי לערוך סקר קטן
לראות מי מהחברים פה הכיייייי סרוט
עכשיו ברור לי שאריאל ינצח
אבל מעניינים גם האחוזים
אני משתדל לא לשכוח אף אחד מהקבועים פה אז....
אדיט:
מוריאנו אל תעלב כי שכחתי את שמך |
|
|
| arik |
אחי תודה שזכרת אותי
זה לא שאני כבר פה יובלות
:)
חחח לא נורא אני יסלח
תאמת אריאל באמת זוכה
אבל הוא לא כזה שרוט
פשוט אנחנו שפויים מידי
גם ליובל יש קצת שגעונות
אבל הכל בטעם טוב
העיקר שזה מצחיק את כולם |
|
|
| Izzy |
| damn i never noticed how many cool wackos are here till now... dont change a thing |
|
|
| Ariels |
וואו 100 אחוז לי !!! איזה מחמאה
(או שלא)
ונ.ב סרוט זה בעצם שרוט |
|
|
| Gil Shwarts |
הרי זה ברור שאני יצביע לאריאל :)
למרות שיובל קצת הסתובב :D:D |
|
|
| DJ-Energy |
my vote goes to............
ariel
:) |
|
|
| nesher |
| שיט אני שפוי לגמרי |
|
|
| MoSH_MaN |
| טוב אני רוצה להבין מי הצביע עבורי!?! |
|
|
| eXeTik |
| יובל קצת נסרט בזמן האחרון, אבל אריאל מסטול קבוע... אין תחרות! |
|
|
| NeMeSiS1234 |
תגיד לי
Chook
נראה לך שמישהו אחר ינצח פה ???
יענו זה ברור שאריאל לוקח
תעשה תחרות של מי הכי שפוי פה ואז תהיה לך תחרות שווה |
|
|
| eXeTik |
| העיקר הצבעת לעצמך גיא :stongue: |
|
|
| Ariels |
!!! מי פה לא הצביע בשבילי אני אלחים לו את התחת עם מוט ברזל מלובן
וגיל עם כל הכבוד אני הייתי מדרג אותך שני אחרי עם כל ההתקפי אמוק והאיומים אתה מתחיל להשמיע מדי פעם
[חכה חכה אם אני אתפוס אותך ברחוב מה אני יעשה לך... וכדומה] |
|
|
|
|