return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
הטראק האהוב עלי בכל הזמנים
View this Thread in Original format
Ariels
Datura - El Sueno (Live at Cocorico 1994)

הטראק הזה הגדיר את המלודי טראנס של היום
קהל מלא בערסים שקופצים ושרים
כניסה עצבנית של באסים
עליות

הכל בא מהטראק הזה, אני בחיים לא ישכח אותו
Power Dance 8

פשוט הכי גדול, עד היום אני חולה עליו
.ככה זה עם קלאסיקות, אף פעם לא נמאס לשמוע
eXeTik
אם כבר בואו נהפןך את זה לט'רד של טראקים אהובים.

האמת אחוש קשה לי לבחור, כשרק התחלתי להכנס לכל הקטע של טראנס היו איזה כמה טראקים שממש הכניסו אותי לזה:

Dj jurgen- better off alone
וואי, כמה הייתי חולה על זה... אני זוכר הייתי כיתה ט' כשזה יצא ולא היה לי מושג בכלל מה זה טראנס... נראה לי הטראק הראשון שהכניס אותי לזה

kay cee- millenium strings
אני זוכר שמעתי את זה ב-99 והתחרפנתי, אחרי איזה שבוע בפוקס מצאתי את זה באינטרנט
אחד הטראקים הראשונים שהורדתי

Jonah- Ssst (listen)
הטראק שבזכותו גיליתי את
Mp3factory (RIP :()
חיפשתי אותו בכל האינטרנט ולא מצאתי, עד שאיזה אחד הביא לי את הכתובת של אמפי3פאקטורי ומשם העסק כבר התחיל להתגלגל

Moby- why does my heart feel so bad (ferry corsten remix)
עוד אחד שנגנבתי מ-99, אני זוכר היה בזמנו
(לפני שנתיים)
תוכנית עם רוברט גיטלמן או ארטור גורדון, לא זוכר... אחד מהם
כל ערב מ-8 או 9 ככה... של טראקים פצצתים
ובגלל שהסצנה בדיוק התחילה להתמסחר אני זוכר הם היו מביאים פרומויים מגרמניה שאחרי זה הייתי רץ לחפש באינטרנט... אההההה, נוסטלגיה :)

Virtual zone- heaven
שמעתי את זה כמה פעמים בדיסקוטק, ולא ידעתי איך קוראים לזה... בקיצר- אני כזה מחפש מחפש ולא מוצא.
יום אחד בביקורי בטירה
(היו זמנים :/)
אני רואה דיסק מעפן כזה אבל מאחורה בטראקליסט כתוב איזה משהו משהו...
Heaven
הייתי בטוח שזה זה וקניתי ב-10 שקל
(יווווווווו, אני מתגעגע לטירה :D)
בקיצר... התברר שזה דיסק של קאברים של איזה זמר חתונות אחד, נשבע לכם... אני חייב להעביר את השיר הזה ל
Mp3
ולעלות לכם אותו... אתם נקרעיייייייייייייייייייייייייים מצחוק.

אם יהיה ביקוש אני אעלה :)
DJ-Energy
אחד הטראקים הכיייי אהובים עלי בכל הזמנים....

Push - Universal Nation (Live Remix)

עכשיו עושים לזה
2002 remake
:)
DjNumShum
RANK1 - AIRWAVE!!!
אין טראק שיותר אהבתי מהטראק הזה
אם אני לא טועה הוא היה ה אנטם של אינרסיטי ב99 או 00
וזה הטראק שאני הכי אוהב בכל הזמנים!
DjChook
רונן איך שאני רואה את זה פשוט רשמת את הטראקים הכי טובים של התקופה שהכניסה אותך לטראנס שזה היה ב 99 או משהו ?

בכל מקרה, זה לא נקרא, כי תשאל פה כל אחד והוא יגיד לך את השמות האלה

שירים שבאמת אני יכול להגדיר אותם כ-ה-שירים
זה

AIRSCAPE - L'ESPERANZE
VERACHOCHA - CARTE BLANCHE

שני שירים הראשון לא כ"כ גאוני, פשוט מדהים

והשני, טוב תשמעו, לא שמעתי עדיין כזה מלודי מורכב ויפה

ויש עוד פשוט שני אלה גדולים

אהה וכמובן, חחח,

DJ SAKIN - BRAVEHEART
(בדיחה פרטית)
DJ-Kreing^^
שיר שהכניס הכניס אותי לקטע של הטראנס וגם אני ממש אוהב אותו

nick kershaw - the riddle

והטראנסים שאני הכי אוהב זה כל הקלאסיקות
במיוחד את

l'esperanza (johan gielen remix)
for an angel
komodo
Sparkles (Transa remix)
and
sound of nature שאני פשוט מת על השיר הזה

וסהו

:rolleyes: :) :D
Scorchio
Push - The Anthem
I Rest my case...
yahel222
אקסטיק (אתה זה רונן??) שמע שירים פצצצות
virtual zone - heaven
אחד הטראקיםםם !!!!!!!!!! פשוט שיאאאאאאאאא
הטראק של מובי יווו איזה ענק
בגללו הורדתי את כל הדיסק של מובי (PLAY)
ו sssshshhhhh listen
גם ענקק שלט אצלנו בטיול השנתי בכתה י
בקיצור הכל מפציץ
DjChook
quote:
Originally posted by Scorchio
Push - The Anthem
I Rest my case...


ראסמי שיר פשוט מדהים

מה זה
JOHAN GIELEN REMIX
ל
L'EZPERANSA
זה שיר שלו....

יעני של
AIRSCAPE
לא מכיר רמיקס שלו לזה
אישית אני הכי אוהב את ה
VOCAL
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-Energy
אחד הטראקים הכיייי אהובים עלי בכל הזמנים....

Push - Universal Nation (Live Remix)

עכשיו עושים לזה
2002 remake
:)


וואי אחי תמיד שאני רואה ט'רדים כאלה הטראק הזה עולה לי לראש!!!
אין יותר טוב מזה!!!!!!
שאתה שומע את הקהל והכל... פשוט מדהים!!!!!!!!

eXeTik
quote:
Originally posted by yahel222
אקסטיק (אתה זה רונן??)


כן :clown:
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by DjChook


ראסמי שיר פשוט מדהים

מה זה
JOHAN GIELEN REMIX
ל
L'EZPERANSA
זה שיר שלו....

יעני של
AIRSCAPE
לא מכיר רמיקס שלו לזה
אישית אני הכי אוהב את ה
VOCAL


כן אני יודע שזה השיר שלו
אבל זה כאילו אורגינל מיקס
משהו כזה
:clown:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement