|
* Burp! *
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
He!
Dat is lang geleden! Ik moest even wat navragen aan wat Fransen op dit forum, kom ik dit tegen. Maar, met bijna allemaal onbekende namen. Waar is iedereen???!?!
(k)
Snuggie |
|
|
| Creamfields23 |
| Rukkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!! |
|
|
| SnuggLe |
Chicane: stfu :o :clown:
Rukkerrrr, dat zegt Remy altijd! |
|
|
| Creamfields23 |
Jah inderdaad das het koosnaampje dat Remy voor je heeft vandaar dat het op kwam in me :D
Kom je noig een beetje aan werken toe bij de politie daar tussen alle stakingen door? :happy2: Of zit je niet bij de politie? |
|
|
| AirPole |
Yo Bram, gozerttttt!! Das lang geleden. Ik heb laatst nog een draadje opgestart met de vraag waar mensen zoals jij en Tim en Onno etc. etc. waren.
Dit forum is volgens mij op sterven na dood.
Groetjes :P |
|
|
| SnuggLe |
He, Donna is alive! En JP ook nog (al moest ik eerst even de ignore mode eraf halen :clown:)
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Of zit je niet bij de politie? |
Nooit gezeten :clown: :disbelief
Geen idee waar al die mensen zitten. Met Tim (NewWave) gaat het (volgensmij?) wat beter; is een tijd ziek geweest. Met Magrec/Sjinees/Theesaus/Proxi/BasD gaan we sinds kort weer eens naar feesten, just like the old times :happy2: Onno en zo daar gaat het prima mee; wonen met een cluppie in R'dam.
Ik wist niet eens meer dat TranceAddict bestond! :crazy: :eyes: ;)
Oh Ruben liefje, gefeliciteerd nog he! :cool: :clown: |
|
|
|
|