|
Oakenfold meeting tonight (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
ik gok erop dat de heer magrec gevraagd werd zijn id te showen....ofnie? |
nou hij was al binnen zegt ie.. misschien dachten ze dat hij drugs had genomen ofzo iets en dat ze dat nie wilde, maar dat weet ik natuurlijk niet! :) |
|
|
| Little Theseus |
Oakie roelde de pan uit!!!!!!!
Wat een nacht!
Ghehehe, kom je aan bij Marcanti Plaza, is het eerste wat opvalt natuurlijk die enorme rij!!!!
Maarja, met een Tin bij je die op de gastenlijst staat gaat het toch een stuk sneller (ff zwaaien naar de rij :P:D)
Nog niet eens binnen zagen we Mido en Remy al staan bij de ingang, Ik moest nog ff worden gefouilleerd, jas ophangen en stampen maar :)
Tering, wat een mooie dames binnen zeg! Het kwijl van Sjinees droop over z'n kin en Mido's tong hing op de grond
:toothless :clown:
Sta ik op een gegeven moment tijdens Paul Oakenfold te pissen (damn wat moest ik vaak zeg, hoe irritant!) - Hoor ik ineens de bas van Lizard doordreunen!!!! Dus ik naar boven sprinten - Het laatste stuk van Oakie was echt geweldig ja, Lizard, Punk de rest weet ik niet meer :conf:
Asstrid draaide ook erg goed, veel bekende progressive/trancy nummers gehoord en hoe langer ze draaide des te minder kon ik nog op m'n poten staan, desondanks kon ik er zeker nog wel van genieten :)
Kheb iig weer een nacht gehad die ik nooit zal vergeten.
K moet de volgende keer ff wat meer lullen met Xxl, Leander en Johan want die heb ik nauwelijks gesproken vannacht :confused:
Optimus, Remy, Mido, Riz, jullie zijn stuk voor stuk geweldig ;)
m(?)! |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
m(?)! |
wa?:D:D:D |
|
|
| magrec |
Mwoah ja we hebben 20 minuten binnen in een aparte kamer gezeten :(
Gastenlijst was zoals altijd prima geregeld (+3) alleen we hadden iemand bij ons die de laatste keer dat ie naar krem was geweest ehm iets te hard ging en er toen werd uitgetrapt die zagen ze hebben dus behoorlijk stevig gefouiileerd...in kruis gepakt, schoenen uit naja buisje ghb gevonden (daarna nog een paar illies) en toen konden we allemaal mee :( ook id gevraagd vanmij...vage actie Iedereen pissed naja het is een klein risico wat je loopt vooral omdat ik afhankelijk ben van die personen kwa vervoer maar toch het zijn wel ervaren personen kwa de boel verstoppen maar ja als je je kleren uit moet doen :( gelukkig hoefde ze politie er niet bij te halen maarja wel mooi klote
ben vooral pissed omdat ze toen ook id vroegen en ik was te jong (terwijl naja ik heb een kleine deal zeg maar)
maarja mun mail naar krem organisatie is gestuurd kdenk wel dat dit voor mij goed afloopt...
_____
en ik die altijd vol lof ben... happens..had dit liever wel andere keer mee gemaakt... |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by magrec
Mwoah ja we hebben 20 minuten binnen in een aparte kamer gezeten :(
Gastenlijst was zoals altijd prima geregeld (+3) alleen we hadden iemand bij ons die de laatste keer dat ie naar krem was geweest ehm iets te hard ging en er toen werd uitgetrapt die zagen ze hebben dus behoorlijk stevig gefouiileerd...in kruis gepakt, schoenen uit naja buisje ghb gevonden (daarna nog een paar illies) en toen konden we allemaal mee :( ook id gevraagd vanmij...vage actie Iedereen pissed naja het is een klein risico wat je loopt vooral omdat ik afhankelijk ben van die personen kwa vervoer maar toch het zijn wel ervaren personen kwa de boel verstoppen maar ja als je je kleren uit moet doen :( gelukkig hoefde ze politie er niet bij te halen maarja wel mooi klote
ben vooral pissed omdat ze toen ook id vroegen en ik was te jong (terwijl naja ik heb een kleine deal zeg maar)
maarja mun mail naar krem organisatie is gestuurd kdenk wel dat dit voor mij goed afloopt...
_____
en ik die altijd vol lof ben... happens..had dit liever wel andere keer mee gemaakt... |
Pfff klooie om te horen man...zeker voor jou....Oakenfold, helemaal naar uitgekeken enzo.
Verder leuke reports mensen :) |
|
|
| Remy D |
Topavond.
Tin, Bastiaan, Maikel en Iris. Allemaal TOPPERS. Echt een leuke tijd met jullie gehad. :D:D
En Oakie draaide echt SUPER. Echt zo blij dat ik die man eindelijk gezien heb. Echt hoe het publiek reageerde op zijn opkomst. Geweldig. Nummers als Gald I ate her, Southern Sun (Gabriel and Dresden unplugged mix) en The Lizard maakte zijn set meesterlijk. :D:D:D
Sfeer was ook goed. Topavond.
En Tin ik ga je op Awake veel ontlopen. :p
Oja James Holden draaide ook heel goed. Moet ik niet vergeten. Astrid draaide ook top ondanks die fout bij haar 2e plaat. |
|
|
| Optimus |
| Ow ja, en DJ Astrid is een beetje dik geworden zeg:D:D:D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Optimus
Ow ja, en DJ Astrid is een beetje dik geworden zeg:D:D:D |
Tja ze blijft maar groeien lijkt wel. Straks is ze een rolmops. :D |
|
|
| Little Theseus |
Ik zei toch al: Asstrid!
..
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Kzie ineens Shrek in Remy's Signature! (ik dacht eerst even: hee Remy in Shrek's signature! wehehe heb toch duidelijk weinig geslapen lol) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Remy D
Tja ze blijft maar groeien lijkt wel. Straks is ze een rolmops. :D |
en die kont van dr is ook al groot. ben speciaal erachter gaan staan, jezus die kont is groot man:D:D:D:D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Optimus
en die kont van dr is ook al groot. ben speciaal erachter gaan staan, jezus die kont is groot man:D:D:D:D |
Hahaha ja ik was je ook ff kwijt maar toen was je natuurlijk achter het kontje verstopt. :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Optimus
Ow ja, en DJ Astrid is een beetje dik geworden zeg:D:D:D |
das sund, ze was zo knap |
|
|
|
|