return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
Oakenfold meeting tonight
View this Thread in Original format
magrec
FF snel een meeting er doorheen gooien voor de mensen die erheen gaan :D

Meeting om 00:30 bij de peukentappers aan het einde van de gang (vlakbij de trap) c ya all :D


heb je een half uurtje om te socializen en dan begint oaky als het goed is om 1:00 uur.
Bouma-Bros
Als we eraan denken komen we ff langs! :D

Hoe weet je dat Oakey om 01.00 draait? Wie draait dan de laatste set van de avond? James Holden?
mido
Als ik niet te ver van de wereld ben dan wandel ik ook wel even voor bij! :)

Maaruh hoe herken ik jullie dan ingodsnaam??? nou nou nou.... whehe
Optimus
IK BEN ER OOK!!!

IK heb kaartjes gewonnen op Superfeesten.tv mooi man!:)

sterker nog, ik sta op de gastenlijst ghehehe:D:D:D

Samen met Lthesues:)


WAAAAAAAAAAAZaaaaAAAAaaaaaaaAAAAAAAA
xxl
dit word nog gezellig, ben er ook bij.. tot oakie...
magrec
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Als we eraan denken komen we ff langs! :D

Hoe weet je dat Oakey om 01.00 draait? Wie draait dan de laatste set van de avond? James Holden?

Dit weet ik idd niet 100% zeker maar meestal beginnen de guest dj's om 1:00 dus vandaar.....whazaaaaaaa wordt gezellig.
Optimus
ow ja, Ltheseus zei dat de kledingvoorschrift streng is? Wat moek daaronder verstaan? En dan wil ik over broek weten ghehehe.
magrec
quote:
Originally posted by Optimus
ow ja, Ltheseus zei dat de kledingvoorschrift streng is? Wat moek daaronder verstaan? En dan wil ik over broek weten ghehehe.


Mwoah zonder merk kleding kom je niet binnen, versace, dkny, prada, g-sus etc haha nee das niet waar ze zijn ook niet streng als je op GL staat (drugs controle is STRENG!!!) gewoon nette broek ( hippe spijkerbroeken met hippe puma's zijn geen probleem) meestal wordt er vooral naar uitstraling gekeken en dan pas naar kleding...owja met sandalen mag je niet naar binnen :p..
Optimus
quote:
Originally posted by magrec


Mwoah zonder merk kleding kom je niet binnen, versace, dkny, prada, g-sus etc haha nee das niet waar ze zijn ook niet streng als je op GL staat (drugs controle is STRENG!!!) gewoon nette broek ( hippe spijkerbroeken met hippe puma's zijn geen probleem) meestal wordt er vooral naar uitstraling gekeken en dan pas naar kleding...owja met sandalen mag je niet naar binnen :p..


ghehehe, wat is GL? Groenlinks?:D:D:D

mwah... xie deruit als een sjonnie, die komen overal binnen ghehehe
Miss Proximus
GL......GuestList :) whehe

Optimus
ow ja!

doh!:D
Little Theseus
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
wordt gezellig, Riz komt waarschijnlijk ook -
Kheeft er zin in, echt cool dat je me mee hebt gevraagd Sjinees!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement