|
Oakenfold meeting tonight (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| mido |
| quote: | Originally posted by xxl
whatz up? was gezellig, ben alleen een beetje vroeg weggegaan... (was lang weekend) die astrid maakte btw een vette foute overgang boom boom boom en toen ruis... hehe. Eindelijk een aantal TA's tegengekomen ! ow ja Mido vergeet je me niet ? :D |
Nou ik ben niet vergeten dat ik met je gepraat heb. Maar daar is ook alles mee gezegd! :P
whehe
solly ken d'r nix an doen! :P |
|
|
| New Wave |
Woeiwoeiwoei., ik las net een stukkie in de Spits over dat feestje.
citaat (ongeveer :p)
"astrid draaide de sterren van de hemel, waarbij Oaky ver achter bleef"
Wat nep, Oaky little dipje :D? |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by New Wave
Woeiwoeiwoei., ik las net een stukkie in de Spits over dat feestje.
citaat (ongeveer :p)
"astrid draaide de sterren van de hemel, waarbij Oaky ver achter bleef"
Wat nep, Oaky little dipje :D? |
Daar ben ik het dus echt niet mee eens.
Astrid draaide echt werelds op het foutje na de 2e plaat na.
Misschien draaide ze net zo goed als Oaky maar zeker niet beter.
Maar dat is mijn mening! :) |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by Blik
das sund, ze was zo knap |
Zugt,en dat isse nu niet meer ofzo??
Ze is wat mollig,maar der uitstraling is er nog hoor,k meen ook s een foto van jou te hebben gezien,was je vroeger ook knap??? En zo ja,waardoor is dat bij jou zo veranderd dan hey?:P |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Donna
Zugt,en dat isse nu niet meer ofzo??
Ze is wat mollig,maar der uitstraling is er nog hoor,k meen ook s een foto van jou te hebben gezien,was je vroeger ook knap??? En zo ja,waardoor is dat bij jou zo veranderd dan hey?:P |
Waar waren jij en RV nou weer zaterdag?
Ik had toch echt te horen gekregen dat jullie ook zouden komen.
Maar het mocht niet baten. :( |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Donna
Zugt,en dat isse nu niet meer ofzo??
Ze is wat mollig,maar der uitstraling is er nog hoor,k meen ook s een foto van jou te hebben gezien,was je vroeger ook knap??? En zo ja,waardoor is dat bij jou zo veranderd dan hey?:P |
ja idd!! als ik me er wat van aan zou trekken zou ik toch aardig depri worden door dat soort opmerkingen ;)
2 magrec: damn wat ontzettend KLOTE!!! :( ik was er ook graag naartoe gegaan, kon ook op de gastenlijst, maar ja....werken in eigen discotheekje :(
volgende keer gaan we gewoon samen met profeetrus ofzo en dan hoef je nergens bang voor te zijn :)
2 de rest: vet feestje of niet :) ALWEER Riz gemist!! :( |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ALWEER Riz gemist!! :( |
ik heb dr lekker gezien lekker puh!:p
en uit de Sp!ts
Dj Astrid draait koning van de trance van tafel
Oaky's trance was egotrip
door Koen Voskuil
AMSTERDAM - En ineens staat hij daar plaatjes te draaien, in club Cubic te Amsterdam: de meester van de progressive trance, de drievoudig winnaar van de 'best dj of the world-award'. De 38-jarige Paul Oakenfold daalt soms neer op aarde om ons stervelingen een vleugje van zijn hemelse trancemuziek mee te geven. Tenminste, zo had het afgelopen zaterdag moeten gaan volgens de fans die reikhalzend naar zijn nauwelijks aangekondigde optreden hadden uitgekeken. Aan huis-dj Astrid de 'onmogelijke' opgave om het publiek daarna in dezelfde 'trance' te houden.
In werkelijkheid leek het optreden van de Britse producer, sound-trackmaker (Swordfish), maar vooral dj 'Oaky' het meest op een verplicht nummer dat even moest worden afgewerkt. Dj Oakenfold draaide zijn verfijnde trance, maar keek het publiek nauwelijks aan. Dat waande zich met vlagen in hogere sferen, maar de halfgod van de trance verzuimde toch zijn status waar te maken.
Wel gaf Oakenfold een kijkje in de keuken door zijn voorspelbare hitsingle Southern Sun te draaien van zijn nieuwe album 'Bunkka', dat op 24 juni uitkomt. 'Bunkka' is Oakenfolds eerste artiestenalbum, waar sterren als Tricky, Ice Cube en Nelly Furtado aan hebben meegewerkt. Nederlands grootste exportproduct op trancegebied, dj Tiësto, tekende voor de remix van Southern Sun. Het album Bunkka is een samenvatting van Oakenfolds indrukwekkende cv van de afgelopen twintig jaar. Zijn verleden als hiphop-producent - hij bezorgde Fresh Prince Will Smith een plek in de hitlijsten, evenzo twee dames die zich Salt 'n Pepa noemden - klinkt op Bunkka door. Evenals de rockmuziek die Oakenfold in de loop der jaren heeft geremixt. Toch al niet slechte artiesten als de Rolling Stones, U2 en Massive Attack klopten bij Oakenfold aan om hun singles wat hitgevoeliger te maken. Maar geen enkel nummer op 'Bunkka' ontkomt aan de verfijnde trancebeats van Oakenfold.
Progressive trance: het veranderde Oakenfolds leven, zo zegt hij zelf. In 1985 werd Oakenfold, destijds hiphop-producer in New York, uitgenodigd op Ibiza, waar de partysfeer net goed op gang kwam. De jaren daarna bleef hij terugkomen en voelde hijdat hij een nieuwe missie had: housemuziek op de kaart zetten, eerst in Engeland en later wereldwijd. In de jaren daarna werd Oakenfold de drijvende kracht achter de progressive trancemuziek.
Logisch dat het publiek op de Kremlin-avond van Cubic ademloos wacht op de entree van superster 'Oaky'. Des te opmerkelijker is het dat onze Nederlandse dj Astrid de meester van de trance verslaat in zijn eigen genre. Want Astrid kreeg het publiek met haar minder commerciële muziek pas echt aan het dansen.
ik zat net op het kremlin forum te kijken en daar waren weer veel mensen niet te spreken over Atrid omdat zij 2 x de overgang bij een plaat verprutste. Ach man, ik heb een toffe avond gehad, daar ging t om:) |
|
|
| kolkiewolkie |
muggenziftuunnnnnn :p :p
serieus, ik val zelf niet over 1 of 2 mixfoutjes... platenkeuze vinnik altijd nog veel belangrijker..... maar als mensen daar dan problemen mee hebben... tjsa... |
|
|
| New Wave |
mwjhaaaaaaja, optimus, over dat stukkei had ik het over.:p
Is de heer Koen Voskuil misschien ook een Tranceaddict :)?
Die gast geilt gewoon op dikke gezette blonde vrouwen :D
mzzl |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by New Wave
mwjhaaaaaaja, optimus, over dat stukkei had ik het over.:p
Is de heer Koen Voskuil misschien ook een Tranceaddict :)?
Die gast geilt gewoon op dikke gezette blonde vrouwen :D
mzzl |
wie is die vent :stongue: LoL
t is trouwens OakEy :) WEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Optimus
Want Astrid kreeg het publiek met haar minder commerciële muziek pas echt aan het dansen. |
Dit kan ik niet echt geloven :) Niet dat het veel uitmaakt, maar het moet natuurlijk wel reeël blijven :D |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Dit kan ik niet echt geloven :) Niet dat het veel uitmaakt, maar het moet natuurlijk wel reeël blijven :D |
Ze draaide wel minder commercieël dan Oaky maar het komt nu zo over of Oaky alleen maar Vengaboy nummertjes heeft gedraaid wat dus echt niet het geval was.
Ik vind het flamen van die meneer Koen echt niet terecht.
Ik had al bijna een mailtje naar hem toe gestuurd van waar hij het allemaal op basseerd dat het publiek niet kreeg wat ze verwachtte. Want sterker nog hij was BOVEN mijn verwachtingen! |
|
|
|
|