return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
ט'רד המסיבות והפעם שבועות! (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ-Energy
בטי אל וי אמור להיות טוב לפי מה שהבנתי
זהר זינגלויץ יתקלט שם...
לפי מה שהבנתי הוא תותח
אז שווה לנסות
Agent-Fire
באזור הדום אין מקום לרחבה נוספת...

הוא ליד הבית ספר שלי...
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by DJ-Energy
בטי אל וי אמור להיות טוב לפי מה שהבנתי
זהר זינגלויץ יתקלט שם...
לפי מה שהבנתי הוא תותח
אז שווה לנסות



סהר הוא התקליטן האחרון שמתאים למוש או למישהו מהפורום הזה פרט לכמה בודדים.

הוא מנגן דיפ כבד ופרוגרסיב האוס איטיים רצח.
מוש ישתגע וירצח אותו על העמדה מעצבים :)
DjNumShum
אני ראיתי את סהר מופיע בחווה והוא הביא סט של דיפ משהו מדהיםםם
חבל על הזמן
דווקא אחלה קצב היה ששמעתי אותו, לא איטי מידי
MoSH_MaN
זה שירים כבדים למסוממים....


אז רגע
אין מצב שדי ג'יי אסף וגוטמן ינגנו במקומות שונים?

כי אם אין אד אין מצב אני שם
Dj Moriano
יש סיכוי שאנ יילך לטי אל וי...
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Gil Shwarts



סהר הוא התקליטן האחרון שמתאים למוש או למישהו מהפורום הזה פרט לכמה בודדים.

הוא מנגן דיפ כבד ופרוגרסיב האוס איטיים רצח.
מוש ישתגע וירצח אותו על העמדה מעצבים :)


חחחחחחחחחחח
אה כן?, לא ידעתי
טוב תודה גיל
:)

:crazy:
DjNumShum
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
זה שירים כבדים למסוממים....


אז רגע
אין מצב שדי ג'יי אסף וגוטמן ינגנו במקומות שונים?

כי אם אין אד אין מצב אני שם


לא אחי בדום יש רק רחבה אחת....
ואני עשיתי הסכם עם עצמי אחרי הוילה
אני גמרתי עם הפקות של הבלקוני
MoSH_MaN
תודה!

חוץ מגל זה היה מסיבה גרועה!!!

אבל אם היה שתי רחבות אז סבבה....

טוב אז אניגמה או טי אל וי


נראה לי אנגימה

60 שקל
שתייה חינם...
בעיקרון לשביעיסטים ושמינסטים

:toocool:
eXeTik
נו יופי... למה יש לנו את הט'רד של "התארגנות למסיבות"?!
יובל- למה לא סגרת את זה ולמה לא עשית את הת השני סטיקי?

DjChook
quote:
Originally posted by eXeTik
נו יופי... למה יש לנו את הט'רד של "התארגנות למסיבות"?!
יובל- למה לא סגרת את זה ולמה לא עשית את הת השני סטיקי?



חחחחח אהבתי
MoSH_MaN
תאמין לי זה מגעיל ככה

לעשות טופיק אחד...

אנחנו מדברים על אירוע אחד ולא על כללי יום שישי רגיל....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement