|
ט'רד המסיבות והפעם שבועות! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
בטי אל וי אמור להיות טוב לפי מה שהבנתי
זהר זינגלויץ יתקלט שם...
לפי מה שהבנתי הוא תותח
אז שווה לנסות |
|
|
| Agent-Fire |
באזור הדום אין מקום לרחבה נוספת...
הוא ליד הבית ספר שלי... |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
בטי אל וי אמור להיות טוב לפי מה שהבנתי
זהר זינגלויץ יתקלט שם...
לפי מה שהבנתי הוא תותח
אז שווה לנסות |
סהר הוא התקליטן האחרון שמתאים למוש או למישהו מהפורום הזה פרט לכמה בודדים.
הוא מנגן דיפ כבד ופרוגרסיב האוס איטיים רצח.
מוש ישתגע וירצח אותו על העמדה מעצבים :) |
|
|
| DjNumShum |
אני ראיתי את סהר מופיע בחווה והוא הביא סט של דיפ משהו מדהיםםם
חבל על הזמן
דווקא אחלה קצב היה ששמעתי אותו, לא איטי מידי |
|
|
| MoSH_MaN |
זה שירים כבדים למסוממים....
אז רגע
אין מצב שדי ג'יי אסף וגוטמן ינגנו במקומות שונים?
כי אם אין אד אין מצב אני שם |
|
|
| Dj Moriano |
| יש סיכוי שאנ יילך לטי אל וי... |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
סהר הוא התקליטן האחרון שמתאים למוש או למישהו מהפורום הזה פרט לכמה בודדים.
הוא מנגן דיפ כבד ופרוגרסיב האוס איטיים רצח.
מוש ישתגע וירצח אותו על העמדה מעצבים :) |
חחחחחחחחחחח
אה כן?, לא ידעתי
טוב תודה גיל
:)
:crazy: |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
זה שירים כבדים למסוממים....
אז רגע
אין מצב שדי ג'יי אסף וגוטמן ינגנו במקומות שונים?
כי אם אין אד אין מצב אני שם |
לא אחי בדום יש רק רחבה אחת....
ואני עשיתי הסכם עם עצמי אחרי הוילה
אני גמרתי עם הפקות של הבלקוני |
|
|
| MoSH_MaN |
תודה!
חוץ מגל זה היה מסיבה גרועה!!!
אבל אם היה שתי רחבות אז סבבה....
טוב אז אניגמה או טי אל וי
נראה לי אנגימה
60 שקל
שתייה חינם...
בעיקרון לשביעיסטים ושמינסטים
:toocool: |
|
|
| eXeTik |
נו יופי... למה יש לנו את הט'רד של "התארגנות למסיבות"?!
יובל- למה לא סגרת את זה ולמה לא עשית את הת השני סטיקי? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by eXeTik
נו יופי... למה יש לנו את הט'רד של "התארגנות למסיבות"?!
יובל- למה לא סגרת את זה ולמה לא עשית את הת השני סטיקי? |
חחחחח אהבתי |
|
|
| MoSH_MaN |
תאמין לי זה מגעיל ככה
לעשות טופיק אחד...
אנחנו מדברים על אירוע אחד ולא על כללי יום שישי רגיל.... |
|
|
|
|