return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
ט'רד המסיבות והפעם שבועות! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Pinto
שמעתי שיש איזה מסיבה בסופרלנד
מישהו יודע מי מתקלט שם ?
yahel222
quote:
Originally posted by eXeTik
נו יופי... למה יש לנו את הט'רד של "התארגנות למסיבות"?!
יובל- למה לא סגרת את זה ולמה לא עשית את הת השני סטיקי?


לדעתי רעיון בנזונה

עכשיו אל תשגעו אותי אני לא יודע כלום מה דום טי אל וי
מתי ????
דום זה רחבה אחת וזהו אין שם מקום בחוץ .....!!!
מתי בגת רימון
טי אל וי מקום הכי יפה בעולם.....אבל מי יתקלט ואיזה גילאים
תנו פרטים יא חארות

וחן....אני סיימתי ללמוד יש לי רק בגרויות אבל לא חובה ועכשיו גם זה כבר אין
אבל בכל זאת אני בא פה ושם סתם.....כיף !!
ביה"ס זה כיף רק השיעורים מפריעים
DjChook
אתה צודק דותן, ביה"ס זה אחלה, :)

פתרתי היום את המתכונת שלכם במתמטיקה
3 יחידות מתוך 5

:)

בכל מקרה,
אולי אני בגת רימון או בסטודיאו
למישהו יש פרטים ?
yahel222
quote:
Originally posted by DjChook
אתה צודק דותן, ביה"ס זה אחלה, :)

פתרתי היום את המתכונת שלכם במתמטיקה
3 יחידות מתוך 5

:)

בכל מקרה,
אולי אני בגת רימון או בסטודיאו
למישהו יש פרטים ?


יעני את ה5 יח"ל אבל רק את הפרק הראשון????
נו הצלחת שם משהו
אם זה מה שאני חושב שזה - הצלחתי שם 5מתוך 6 שצריך היה לעשות
איזה קשההההה
הגאומטירה שיאאאאא הקשה
ולינאריות גם נפלתי כי אני לא יודע 2 מערכות
Ariels
יום חמישי יש קילומבו בטי.אל.וי
פלינר שם אם אני לא טועה, הוא די טוב

מי שמשלם בטי.אל.וי בכניסה נכנס ב 20 ש"ח לזברה יום אחרי
(אבל זה ל 20 פלוס)


ואני.... בבסיס
DjChook
כןןןןןן בן זונה הגאומטריה

הקטע עם השטחים לא הצלחתי את זה

בעיקרון לא ישבתי מול זה
זה היה עם תמרה המורה יעני, והיא ישבה איתי על זה
הצלחתי בעיקרון את האינדוקציה ואת החקירה
וחצי מהמינימום מקסימום

וזה מה שניסיתי רק
yahel222
quote:
Originally posted by DjChook
כןןןןןן בן זונה הגאומטריה

הקטע עם השטחים לא הצלחתי את זה

בעיקרון לא ישבתי מול זה
זה היה עם תמרה המורה יעני, והיא ישבה איתי על זה
הצלחתי בעיקרון את האינדוקציה ואת החקירה
וחצי מהמינימום מקסימום

וזה מה שניסיתי רק

אז תחשוב מזה לעשות 6 שאלות משם !!!!!
הצלחתי את האינדוקציה את הסדרות
חקירה
אינטגרלים
וארקים
ה2 יחידות הנוספות הלך לי מזה גרוע סעמקקק
DjChook
אתה מוכן להסביר לי איך אתם לומדים סדרות ?!
זה ירד במיקוד

לתמרה לא היה כח להסביר לי
היא אמרה משהו שאנחנו לומדים מסגרות שונות או חרטא
yahel222
quote:
Originally posted by DjChook
אתה מוכן להסביר לי איך אתם לומדים סדרות ?!
זה ירד במיקוד

לתמרה לא היה כח להסביר לי
היא אמרה משהו שאנחנו לומדים מסגרות שונות או חרטא

אהה גם אותך היא מלמדת
היא לימדה אותי השנה 2 שיעורים כי המורה שלי מת

תבין - יש 2 תכניות לימוד
התכנית הרגילה והתכנית החדשה
והן קצת שונות והמיקוד גם שונה....זה מה שאני יודע

עכשיו אצלנו ירדה סדרה חשבונית
נשארה כללית והנדסית
Hell_Copter
וואי תנו לי עוד פרטים על מסיבת המתמטיקה שיש בשבועות

DjChook
רגע זה היה אמור להצחיק ?

הבנתי אותך דותן, סבבה,
לנו ירדו כלללל הסדרות

יעני יהיה בטוח אינדוקציה
ובכלל לפי המיקוד כל הבגרות תהיה מבוססת על טריגו
שזה ח-ר-א
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
רגע זה היה אמור להצחיק ?


זה היה אמור להיות רמז שזה לא המקום לזה
שמע אחי... יש לסטות מהנושא אבל שים לב שעמוד שלם אתם מדברים על מתמטיקה... שזה דבר שאתם יכולים לעשות באיי סי קיו
אנחנו לא רוצים שמישהו יכנס פה להתקפת אמוק (גיל) ויתחיל להשתגע
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement