return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
ט'רד המסיבות והפעם שבועות! (pg. 6)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
מצטער לשמוע אחי... אבל לא נורא... יהיו עוד מסיבות כאלה


קבלו פרטים על הקו מילניו היום

************יום שישי ה-17/5 ************
חוגגים בטירווווווף בקו מילניום!!!!!!!!!!!!!!
לראשונה-
CRAZY FRIDAY
פותח את הקיץ בליין מסיבות ימי שישי במועדון היוקרתי
Ku Millenium
Dj ERAN ANEA
Dj IDAN GUTMAN
Dj RONEN LA-V
Dj ORAN HILLEL- HAPPY BIRTHDAY
~~~~~~~~~~~~שתייה חינם~~~~~~~~~~~~
לפרטים: יניב 055266676
טל 053228987

כניסה עולה 60 שקל... אם אני ימצא עם מי ללכת ואיך להגיע אני כנראה שם
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Gil Shwarts



אההההההההההההההההההההההה
בעבעבעבעבעבעבעבע בעב עב עב עב בע בעקכךקרירףעףעראי

מה הולך פה?!?!?!?!??!?!?!?!
מזה?!?!?!?!?!?
אני ירצח פה כל אחד!!!!




לעעעע


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אתה לא נורמלי :crazy: :haha:
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אתה לא נורמלי :crazy: :haha:


מה חדש ?

:stongue:
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by Scorchio
לא תיקלטתי בסוף
באתי לרחבה המרכזית וראיתי איזה בנזונה שם
אמרו לי שזו התחרות
ואז אמרו לי פתאום שלא שם והביאו אותנו לאיזה רחבה מגעילה בצד
בקיצור
לא נשארנו שם
לא נורא

כן אחי הבמה שם של התחרות הייתה ממש מעפנה ומסכנה
אבל גיטלמן וגוש הפציצו חבל"ז!!!!
דרך אגב אחי ... מה לבשת אולי ראיתי אותך...
Scorchio
לבשתי הכל שחור
מכנסיים שחורות נעליים שחורות וסריג שחור צמוד עם שרוולים מורמים עם למרפק
וגם היה לי שעון כסף על יש שמאל וסחבתי מזוודת דיסקים
ויש לי שיער גלאח.
DjNumShum
עזבו אותכם מסיבות

צריך למצוא אהבה

:nervous: :nervous:
פחחח איזה סמיילי מפגר
DjChook
quote:
Originally posted by DjNumShum
עזבו אותכם מסיבות

צריך למצוא אהבה



ראאאאאאאאאאסמי
yahel222
quote:
Originally posted by DjNumShum
עזבו אותכם מסיבות

צריך למצוא אהבה

:nervous: :nervous:
פחחח איזה סמיילי מפגר


אבל תלוי בן כמה אתה
אני למשל - אין מצב שאני יתגייס שאין לי חברה
חובה למצוא
DjNumShum
quote:
Originally posted by yahel222


אבל תלוי בן כמה אתה
אני למשל - אין מצב שאני יתגייס שאין לי חברה
חובה למצוא


זה ככה הולך אחי, אתה צריך למצוא חברה בגיל שלנו כאלו שמתגייסת גם ואז היא באותו מצב כמוך, אם תמצא חברה קטנה ממך כאלו שעדיין בבצפר
היא תעיף אותך מהר מאד או תבגוד בך חופשי

לאן אתה מתגייס דרך אגב?
yahel222
quote:
Originally posted by DjNumShum


זה ככה הולך אחי, אתה צריך למצוא חברה בגיל שלנו כאלו שמתגייסת גם ואז היא באותו מצב כמוך, אם תמצא חברה קטנה ממך כאלו שעדיין בבצפר
היא תעיף אותך מהר מאד או תבגוד בך חופשי

לאן אתה מתגייס דרך אגב?


לא לא לא חובה בגיל שלך....בנות כמעט תמיד רוצות חבר
ולא משנה באיזה גיל היא

ולא יודע לאן עדיין......
פרופיל 72......
נדע עוד כמה חודשים

DjNumShum
לא קשור לקטע של הגיל אחי
פשוט ברע שאתה חוזר פעם בשבוע הביתה אם היא בבצפר וזה אז היא תתבאס ותמהר מאד היא תעיף אותך או תבגוד

אם אתה מוצא מישהי בגיל שלך שמתגייסת גם אז היא גם תהיה עסוקה בצבא והיא גם תבין תקטע והיא לא תהיה כזה בלחץ כמו אחת קטנה יותר
eXeTik
quote:
Originally posted by DjNumShum
לא קשור לקטע של הגיל אחי
פשוט ברע שאתה חוזר פעם בשבוע הביתה אם היא בבצפר וזה אז היא תתבאס ותמהר מאד היא תעיף אותך או תבגוד

אם אתה מוצא מישהי בגיל שלך שמתגייסת גם אז היא גם תהיה עסוקה בצבא והיא גם תבין תקטע והיא לא תהיה כזה בלחץ כמו אחת קטנה יותר


בולשיט, אני שונא הכללות...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement