|
ט'רד המסיבות והפעם שבועות! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
מצטער לשמוע אחי... אבל לא נורא... יהיו עוד מסיבות כאלה
קבלו פרטים על הקו מילניו היום
************יום שישי ה-17/5 ************
חוגגים בטירווווווף בקו מילניום!!!!!!!!!!!!!!
לראשונה-
CRAZY FRIDAY
פותח את הקיץ בליין מסיבות ימי שישי במועדון היוקרתי
Ku Millenium
Dj ERAN ANEA
Dj IDAN GUTMAN
Dj RONEN LA-V
Dj ORAN HILLEL- HAPPY BIRTHDAY
~~~~~~~~~~~~שתייה חינם~~~~~~~~~~~~
לפרטים: יניב 055266676
טל 053228987
כניסה עולה 60 שקל... אם אני ימצא עם מי ללכת ואיך להגיע אני כנראה שם |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אההההההההההההההההההההההה
בעבעבעבעבעבעבעבע בעב עב עב עב בע בעקכךקרירףעףעראי
מה הולך פה?!?!?!?!??!?!?!?!
מזה?!?!?!?!?!?
אני ירצח פה כל אחד!!!!
לעעעע |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אתה לא נורמלי :crazy: :haha: |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אתה לא נורמלי :crazy: :haha: |
מה חדש ?
:stongue: |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by Scorchio
לא תיקלטתי בסוף
באתי לרחבה המרכזית וראיתי איזה בנזונה שם
אמרו לי שזו התחרות
ואז אמרו לי פתאום שלא שם והביאו אותנו לאיזה רחבה מגעילה בצד
בקיצור
לא נשארנו שם
לא נורא |
כן אחי הבמה שם של התחרות הייתה ממש מעפנה ומסכנה
אבל גיטלמן וגוש הפציצו חבל"ז!!!!
דרך אגב אחי ... מה לבשת אולי ראיתי אותך... |
|
|
| Scorchio |
לבשתי הכל שחור
מכנסיים שחורות נעליים שחורות וסריג שחור צמוד עם שרוולים מורמים עם למרפק
וגם היה לי שעון כסף על יש שמאל וסחבתי מזוודת דיסקים
ויש לי שיער גלאח. |
|
|
| DjNumShum |
עזבו אותכם מסיבות
צריך למצוא אהבה
:nervous: :nervous:
פחחח איזה סמיילי מפגר |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
עזבו אותכם מסיבות
צריך למצוא אהבה
|
ראאאאאאאאאאסמי |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
עזבו אותכם מסיבות
צריך למצוא אהבה
:nervous: :nervous:
פחחח איזה סמיילי מפגר |
אבל תלוי בן כמה אתה
אני למשל - אין מצב שאני יתגייס שאין לי חברה
חובה למצוא |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by yahel222
אבל תלוי בן כמה אתה
אני למשל - אין מצב שאני יתגייס שאין לי חברה
חובה למצוא |
זה ככה הולך אחי, אתה צריך למצוא חברה בגיל שלנו כאלו שמתגייסת גם ואז היא באותו מצב כמוך, אם תמצא חברה קטנה ממך כאלו שעדיין בבצפר
היא תעיף אותך מהר מאד או תבגוד בך חופשי
לאן אתה מתגייס דרך אגב? |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
זה ככה הולך אחי, אתה צריך למצוא חברה בגיל שלנו כאלו שמתגייסת גם ואז היא באותו מצב כמוך, אם תמצא חברה קטנה ממך כאלו שעדיין בבצפר
היא תעיף אותך מהר מאד או תבגוד בך חופשי
לאן אתה מתגייס דרך אגב? |
לא לא לא חובה בגיל שלך....בנות כמעט תמיד רוצות חבר
ולא משנה באיזה גיל היא
ולא יודע לאן עדיין......
פרופיל 72......
נדע עוד כמה חודשים |
|
|
| DjNumShum |
לא קשור לקטע של הגיל אחי
פשוט ברע שאתה חוזר פעם בשבוע הביתה אם היא בבצפר וזה אז היא תתבאס ותמהר מאד היא תעיף אותך או תבגוד
אם אתה מוצא מישהי בגיל שלך שמתגייסת גם אז היא גם תהיה עסוקה בצבא והיא גם תבין תקטע והיא לא תהיה כזה בלחץ כמו אחת קטנה יותר |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
לא קשור לקטע של הגיל אחי
פשוט ברע שאתה חוזר פעם בשבוע הביתה אם היא בבצפר וזה אז היא תתבאס ותמהר מאד היא תעיף אותך או תבגוד
אם אתה מוצא מישהי בגיל שלך שמתגייסת גם אז היא גם תהיה עסוקה בצבא והיא גם תבין תקטע והיא לא תהיה כזה בלחץ כמו אחת קטנה יותר |
בולשיט, אני שונא הכללות... |
|
|
|
|