|
Waar gaan we op stemmen? of gaan we niet? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
waar staat de Partij van de Toekomst, een minister van feest lijkt mij wel een leuk idee :tongue2
en Raoel, als jij op de SP stemt dan hoop ik niet dat jij later een topfunctie krijgt, SP wil namelijk een nieuw belastingstelsel invoeren met als hoogste percentage 72% !!! :eyespop: |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Blik
waar staat de Partij van de Toekomst, een minister van feest lijkt mij wel een leuk idee :tongue2
en Raoel, als jij op de SP stemt dan hoop ik niet dat jij later een topfunctie krijgt, SP wil namelijk een nieuw belastingstelsel invoeren met als hoogste percentage 72% !!! :eyespop: |
Dat vindt ik dan dus weer een minpunt van de SP.
Dat is belachelijk hoog.
Ik studeer HTS bouwkunde en hoop later architect te worden. Dan heb ik een flink salaris. Toch ben ik het met het progresief belastingstelsel eens. Mensen die zoveel verdienen kunnen best wat meer afstaan dan iemand die maar weinig verdient.
72% is idd wel belachelijk hoog, maar de SP zal echt niet gan regeren en zal zoiets er dus nooit door krijgen. |
|
|
| M5 |
haha ja...72%..egt belachelijk..is bij half miljoen gulden d8 ik (of euro?)..
maare.. als ik zoveel zou verdienen dan wassut: Belgie here we come!
edit: ff wat hele kromme spelling veranderd |
|
|
| K.nattick |
| Me pa&ma zijn op vakantie. "Zoon, ga maar stemmen." En zo wil geschieden op votingday. Het wordt een mix van CDA (Balki!), Leefbaar NL (dat wil m'n moedertje graag) en Pim Fortuyn (emotionele stem van die vader vamme). |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by raoel
72% is idd wel belachelijk hoog, maar de SP zal echt niet gan regeren en zal zoiets er dus nooit door krijgen. |
ook zal zouden zij meeregeren, dit zou natuurlijk ook goedgekeurd moeten worden door de Tweede Kamer... |
|
|
| serialkillah |
| Ik ga stemmen op Gerrit zalm van de VVD |
|
|
| basvh |
| heb 2 testen gedaan die van sbs en stemwijzer en bij de ene komt cda öp 1 bij de ander komt cda als laatste. bij de een komt pvda als eenna laatste bij de ander las nummer 1. heel vaag allemaal. dus weet het nog niet. maar linkse partijen worden het zker niet, |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by M5
haha ja...72%..egt belachelijk..is bij half miljoen gulden d8 ik (of euro?)..
maare.. als ik zoveel zou verdienen dan wassut: Belgie here we come!
|
Zelfs bij een half miljoen euro is het nog wel veel, maar ja, dan heb je toch genoeg geld :)
En anders, de grens met bels is maar 10 km verderop, dus dan kan ik wel ff verhuizen :D. |
|
|
| DJ Bazz |
Als ik zou mogen stemmen wordt het de VVD, de ideeën van hen komen toch wel het meeste met die van mij overheen,
maar moet nog 4 jaar wachten:whip:
hopen dat het kabinet valt volgend jaar, kan ik stemmen:D |
|
|
| mantisnl |
kheb zon stemwijzer gedoe gedaan.. en op school hadden we `scholieren verkiezingen`.. daar hebk op pvda gestemd omdat ik dat eruit kreeg bij de stemwijzer:rolleyes:
voor de rest hebk nog niet al te veel verstand van politiek duz:p
grtz,
DJ Mantis |
|
|
| Tall21 |
Ben ik nou de 1e die LPF heeft/gaat stemmen??
Vind het jammer dat ze intern steeds zo overhoop liggen. Komt niet echt lekker over. Maar andere opties zijn er niet echt. Zalm zou een goede optie zijn (VVD), maar dan houdt het verder ook op hoor.
CDA: tegen abortus en euthanasie
LN: Zolang Teeven nog niet eens weet wat de vaste boekenprijs is hoef ik hem niet in de regering te hebben!!
SGP & CU: 1 woord --> Verschrikkelijk. Terug naar stenen tijdperk hoor.
En de links partijen hebben het voor mij voorlopig een beetje gedaan. Wil niet zeggen dat ze direct schuldig zijn, maar als zelfs Kok, de minister president van/voor iedereen, gaat zeggen dat Fortuyn een gevaarlijke man is, dan is er toch iets mis.
PS: heb 4 jaar geleden PvdA gestemd, kom daar eerlijk voor uit. Was toen alleen nog te onwetend om zelf een goede mening te vormen en heb me toen teveel door mijn ouders laten leiden.
Greetzzz
Tall21 |
|
|
| Gurian |
Ik stem op de VVD
Ik heb die test op sbs6 ook gedaan en da kwam ook VVD uit dus dat klopt ook |
|
|
|
|