return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Waar gaan we op stemmen? of gaan we niet? (pg. 3)
View this Thread in Original format
TimeportE
ik ben 29 mei jarig dus ik mag nog nie stemmen maar.. heb toch die testjes gedaan en bij mij kwam sp,groenlinks en pvda boven aan te staan.. nogal links dus :)
en zoals mijn pa zou zeggen stem nie altijd wat je het best vind maar wat ook realistisch is! dus dan zou het waarschijnlijk pvda worden misschien groenlinks!
John
bij de stemwijzer.nl test kwam er bij mij cda uit en daarna pvda..beetje in et midden met de neiging naar links, maar groen links en sp stonden onderaan, dus sja ik weet et niet :conf:

ik denk dat ik nu maar ff wat partijprogrammas ga lezen ofzo, want ik wil zeker gaan stemmen. (heb toch nix beters te doen...ja beetje examens whehe)

ik stem zow wel ff in deze poll...
:)
New Wave
Ik ben van gedachte veranders...ik stem denk ik VVD......dus 1 der af bij D66 en 1 der bij bij VVD...

mzzl
total woot
kstem d66
doe ik al een tijdje, en ik heb 2 stemwijzers gemaakt op t net bij de een kwam sgp uit de bus met een volle overwinning, en ik sta voor alles open, maar toen ik hun partijprogramma las werd het me echt een raadsel hoe ze daarbij kwamen, heb daarna dus een andere gemaakt en daar kwam d66 uit (zoals verwacht).
ik volg dus de stemwijzer op, maar zonder die stemwijzer had ik hetzelfde gestemd.

grtzz
mr.marcello
Ik hou het net als 4 jaartjes terug op de VVD. Moet alleen nog effe kijken wie op de lijst mijn stem gaat krijgen, daar ben ik namelijk nog niet over uit.....

Met vriendelijke groet.
New Wave
quote:
Originally posted by total woot
kstem d66
doe ik al een tijdje, en ik heb 2 stemwijzers gemaakt op t net bij de een kwam sgp uit de bus met een volle overwinning, en ik sta voor alles open, maar toen ik hun partijprogramma las werd het me echt een raadsel hoe ze daarbij kwamen, heb daarna dus een andere gemaakt en daar kwam d66 uit (zoals verwacht).
ik volg dus de stemwijzer op, maar zonder die stemwijzer had ik hetzelfde gestemd.

grtzz


Doe nou niet, vind jij het goed dat straks 16 jarige mogen gaan stemmen? Mensen van die leeftijd die interreseren zich geen ruk om politiek.
Enige wat belangrijk is voor hunnie zijn scootertje/citta, lekkere wijven/feesten en ze keren zich masaal tegen hun ouders........mwjha, en die zie ik liever niet stemmen.
TimeportE
quote:
Originally posted by New Wave


Doe nou niet, vind jij het goed dat straks 16 jarige mogen gaan stemmen? Mensen van die leeftijd die interreseren zich geen ruk om politiek.
Enige wat belangrijk is voor hunnie zijn scootertje/citta, lekkere wijven/feesten en ze keren zich masaal tegen hun ouders........mwjha, en die zie ik liever niet stemmen.

wat jij nu zegt is natuurlijk een vooroordeel (wat natuurlijk ook gedeeltelijk waar is)..
maar ook al zou d66 veel stemmen halen, zo'n idee komt nooit door de 2de laat staan de 1ste kamer.. en stel het zou toch gebeuren, de helft van die 16 jarigen zouden toch nie stemmen (mmm geen zin in).. en de andere helft zou zich denk ik zich er toch in verdiepen.. maar ja wat weet ik der vanaf, ik ben nog (net) geen 18.. dusssss
Flipper01
Ik ga VVD stemmen.
Dit had ik vantevoren al in gedachten, hoewel ik ook ff over LPF heb getwijfeld. En bij beide stemwijzers kwam ook naar voren dat mijn politieke voorkeur duidelijk uitgaat naar de VVD
Sandman
Ik zat zelf altijd te twijfelen tussen de VVD en het CDA.
Zo'n testje gedaan... zegt de test dat ik een cda'er ben.
Nou vooruit dan maar...ik ga dus bijna zeker cda stemmen (95% zeker)

Sandman
total woot
quote:
Originally posted by New Wave


Doe nou niet, vind jij het goed dat straks 16 jarige mogen gaan stemmen? Mensen van die leeftijd die interreseren zich geen ruk om politiek.
Enige wat belangrijk is voor hunnie zijn scootertje/citta, lekkere wijven/feesten en ze keren zich masaal tegen hun ouders........mwjha, en die zie ik liever niet stemmen.


Sluit me aan bij TimeportE, en daarbij, ken jij 1 partij ergens op deze planeet die een partijprogramma heeft waar jij het HELEMAAL mee eens bent? (ik niet)

grtzz

tijs08
quote:
Originally posted by New Wave


ga ik zeker stemmen...

hebben wat mij betreft echt de beste punten...
ben het op een aantal punten ook zeker eens met de VVD maar over het algemeen komt mijn mening toch het meeste overeen met D66.
H
andige site BTW is www.2vandaag.nl/verkiezingen

alles op een rijtje qua programma van elke partij over bepaalde onderwerpen.
serialkillah
Ik heb vanochtend gestemd op de VVD
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement