|
Waar gaan we op stemmen? of gaan we niet? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Ik ga vandaag stemmen maar weet nog niet op elke partij :p
vvd, sp, d66 of leef baar nederland :( :( ikke niet weten |
|
|
| tijs08 |
ik ga zo dus ff D66 stemmen!!
3 x !!!!
mijn ouders zijn op vakantie, dus ben gemachtigd! :D :D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by tijs08
andige site BTW is www.2vandaag.nl/verkiezingen
alles op een rijtje qua programma van elke partij over bepaalde onderwerpen. |
Bij mij werkt ie op dit moment niet? Misschien overbelast ofzo.. op deze site staan ook alle programma's:
http://www2.omroep.nl/bnn/lijst0/
ltr |
|
|
| rellivisit |
| quote: | Originally posted by serialkillah
Ik heb vanochtend gestemd op de VVD |
Same here. |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by rellivisit
Same here. |
Da dacht ik wel relli
Kast van een huis = VVD
:D |
|
|
| basvh |
| heb daarnet lpf gestemd, na het bestuderen van de partijprogammes had lpf toch mijn voorkeur |
|
|
| Miss Proximus |
Ik ben de LPF stememrs dankbaar want hopelijk kan ik door hen nog een keer stemmen volgend jaar :)
Ik heb op dhr. Rosenmuller gestemd van Groen Links :)
en Andreas heeft gestemd op..... |
|
|
| Antiphus |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
en Andreas heeft gestemd op..... |
Erica Terpstra van VVD :crazy: |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Antiphus
Erica Terpstra van VVD :crazy: |
Ja ik ook, vind ik echt een kick wijf. Die Dijkstal vind ik zo'n zwans, die krijgt mijn stem niet. Naja indirect wel dan :P |
|
|
| mr.marcello |
Ik ben voor mijn held Frankie de Grave (VVD) gegaan!! :p
Met vriendelijke groet. |
|
|
| moogwai |
Ik heb net op de CDA gestemd :)
Zat nog een beetje te twijfelen tussen de CDA, VVD en LPF... Met hun had ik ook de meeste overeenkomsten na uitvoerig de Stemwijzer en progjes te hebben checked... De CDA heeft ook veel haalbare punten in hun pogramma staan.. terwijl andere partijen veel "luchtkastelen" beloven :)
En ik wil ook niet dat LPF de grootste partij wordt...
CDA, VVD, LPF die gaan regeren als het aan mij ligt.. en zeer waarschijnlijk krijg ik nog gelijk ook :toocool: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by moogwai
CDA, VVD, LPF die gaan regeren als het aan mij ligt.. en zeer waarschijnlijk krijg ik nog gelijk ook :toocool: |
Moogwai voor formateur :D
Heb zelf op ons rekenwonder Zalm gestemd. |
|
|
|
|