return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Waar gaan we op stemmen? of gaan we niet? (pg. 4)
View this Thread in Original format
magrec
Ik ga vandaag stemmen maar weet nog niet op elke partij :p


vvd, sp, d66 of leef baar nederland :( :( ikke niet weten
tijs08
ik ga zo dus ff D66 stemmen!!

3 x !!!!

mijn ouders zijn op vakantie, dus ben gemachtigd! :D :D
Jappio
quote:
Originally posted by tijs08

andige site BTW is www.2vandaag.nl/verkiezingen

alles op een rijtje qua programma van elke partij over bepaalde onderwerpen.


Bij mij werkt ie op dit moment niet? Misschien overbelast ofzo.. op deze site staan ook alle programma's:

http://www2.omroep.nl/bnn/lijst0/

ltr
rellivisit
quote:
Originally posted by serialkillah
Ik heb vanochtend gestemd op de VVD


Same here.
raoel
quote:
Originally posted by rellivisit


Same here.


Da dacht ik wel relli
Kast van een huis = VVD
:D
basvh
heb daarnet lpf gestemd, na het bestuderen van de partijprogammes had lpf toch mijn voorkeur
Miss Proximus
Ik ben de LPF stememrs dankbaar want hopelijk kan ik door hen nog een keer stemmen volgend jaar :)


Ik heb op dhr. Rosenmuller gestemd van Groen Links :)


en Andreas heeft gestemd op.....
Antiphus
quote:
Originally posted by Miss Proximus
en Andreas heeft gestemd op.....



Erica Terpstra van VVD :crazy:
Dj Lex
quote:
Originally posted by Antiphus



Erica Terpstra van VVD :crazy:


Ja ik ook, vind ik echt een kick wijf. Die Dijkstal vind ik zo'n zwans, die krijgt mijn stem niet. Naja indirect wel dan :P
mr.marcello
Ik ben voor mijn held Frankie de Grave (VVD) gegaan!! :p

Met vriendelijke groet.

moogwai
Ik heb net op de CDA gestemd :)

Zat nog een beetje te twijfelen tussen de CDA, VVD en LPF... Met hun had ik ook de meeste overeenkomsten na uitvoerig de Stemwijzer en progjes te hebben checked... De CDA heeft ook veel haalbare punten in hun pogramma staan.. terwijl andere partijen veel "luchtkastelen" beloven :)
En ik wil ook niet dat LPF de grootste partij wordt...

CDA, VVD, LPF die gaan regeren als het aan mij ligt.. en zeer waarschijnlijk krijg ik nog gelijk ook :toocool:
MaGiK54
quote:
Originally posted by moogwai

CDA, VVD, LPF die gaan regeren als het aan mij ligt.. en zeer waarschijnlijk krijg ik nog gelijk ook :toocool:



Moogwai voor formateur :D

Heb zelf op ons rekenwonder Zalm gestemd.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement