|
הפתעה לכבוד הפסח- האלבום החדש של ארמין (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| uzi |
| הינה עיצה, מי שרוצה משחר לינק שיצור איתו קשר בהודעה פרטית. |
|
|
| regevaz |
קודם כל - מזל טוב לארמין
אני מקווה שהדיסק הזה יהיה מעניין בניגוד לכמה יציאות אחרונות שלו
בהן נראה שהוא מסופק מהמקום הראשון שלו והפסיק לחדש.
נחכה ונראה...
עכשיו לגבי מה שדובר פה,ואגב הוציא את הדיון מהנושא הבאמת מעניין,אני חייב להגיב -
א. באמת מי שרוצה להשיג דיסק בדרכים מסוימות יוכל להשיג אותו
ב.הסצינה בארץ לא שווה הרבה,ובטח לא משפיעה פיננסית כהוא-זה על התעשייה העולמית,אבל זה בהחלט לא תירוץ לגנוב
ג. באמת,אבל באמת באמת - איפה אפשר לקנות את הדיסק הזה למשל,ודומיו,בארץ? כן אני מכיר את קרמבו - אני לא אוהב להיכנס למקום שגורם לי להרגיש כאילו המוזיקה שלי נחותה/לא מעניינת.
זה לא מעניין אותי,אבל הייתי רוצה לשמוע על מקום שלא רק שיש בו מבחר אלא שמי שמוכר גם מבין במה הוא מוכר (מה שבהחלט אינו נכון במקרה של החבר'ה השינקינאים הנחמדים...)
אשמח לשמוע תגובה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by regevaz
קודם כל - מזל טוב לארמין
אני מקווה שהדיסק הזה יהיה מעניין בניגוד לכמה יציאות אחרונות שלו
בהן נראה שהוא מסופק מהמקום הראשון שלו והפסיק לחדש.
נחכה ונראה...
עכשיו לגבי מה שדובר פה,ואגב הוציא את הדיון מהנושא הבאמת מעניין,אני חייב להגיב -
א. באמת מי שרוצה להשיג דיסק בדרכים מסוימות יוכל להשיג אותו
ב.הסצינה בארץ לא שווה הרבה,ובטח לא משפיעה פיננסית כהוא-זה על התעשייה העולמית,אבל זה בהחלט לא תירוץ לגנוב
ג. באמת,אבל באמת באמת - איפה אפשר לקנות את הדיסק הזה למשל,ודומיו,בארץ? כן אני מכיר את קרמבו - אני לא אוהב להיכנס למקום שגורם לי להרגיש כאילו המוזיקה שלי נחותה/לא מעניינת.
זה לא מעניין אותי,אבל הייתי רוצה לשמוע על מקום שלא רק שיש בו מבחר אלא שמי שמוכר גם מבין במה הוא מוכר (מה שבהחלט אינו נכון במקרה של החבר'ה השינקינאים הנחמדים...)
אשמח לשמוע תגובה |
המנהל של קרמבו - גל עופר הוא אדם מאוד פתוח בדיעותיו למוזיקה
הוא מסוג האנשים עם שריטה חיובית.
יצא לי לדבר איתו על סגנונות אחרים - מה עמדתו בנוגע לטראנס אני לא בטוח.
אבל הבנתי ממך שהיא לא חיובית.
אתה יכול לנסות את דיסק סנטר בדיזנגוף סנטר - קומה ראשונה מול החנות של טי אנ טי.
יש שם מבחר יפה מאוד של אלקטרוניקה - פי כמה מחנויות כמו טאואר רקורדס למשל - אמנם החנות לא מתמחה באלקטרוניקה אבל יש שם מוכר שכן מבין וחוץ מזה בלי זה אתה יכול לשוטט באזור האלקטרוני ולהווכח בעצמך
אין זה סוד שבשביל להשיג דיסקים כאלה רצוי להיות מוכן לאופציה של הזמנה מחו"ל
דבר איתי אם זה מעניין אותך |
|
|
| vit048 |
רוצה לחזק את הפוסט שמעליי
דיסק סנטר חנות מעולה !!!
אם כי אני מעדיף להזמין ישר מהאתר שלו, יוצא קצת יותר יקר אבל
עדיף מלחכות חודש עד שיגיע לדיסק סנטר |
|
|
| mitre |
תזמינו מ
amazon
לדעתי המחיר שם לא גבוה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by mitre
תזמינו מ
amazon
לדעתי המחיר שם לא גבוה |
משלוח יקר וזמן משלוח ארוך יחסית...
הייתי ממליץ לבדוק מה המחירים ב
www.juno.co.uk
ובאתר בריטי שהמשלוח בו הוא הזול ביותר לפי הידוע לי
www.chemical-records.co.uk
עכשי במיוחד שהליש"ט חלש יחסית יש סיכוי שהזמנה משם כולל משלוח תהיה עדיין זולה יותר מהדיסק בארץ |
|
|
| Viber |
| רק אתמול ארמין עשה במסיבה יותר ממה שאדם רגיל עושה בחצי שנה של עבודה קשה, ניראה לי שיהיה לו כסף לאיזה המבורגר גם בלי ה-5 דולר המסריחים שלי. |
|
|
| markfeldman |
ok
לכבוד המאורע להלן כמה תמונות מהופעתו האחרונה בארץ:
 |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by regevaz
ג. באמת,אבל באמת באמת - איפה אפשר לקנות את הדיסק הזה למשל,ודומיו,בארץ? |
חברים, מהניסיון שלי, מאוד מומלץ לקנות מוזיקה כ
MP3
ולא בדיסק.
גם זיל-הזול, גם איכות מצויינת וגם תחרות מחירים נחמדה באינטרנט. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Viber
רק אתמול ארמין עשה במסיבה יותר ממה שאדם רגיל עושה בחצי שנה של עבודה קשה, ניראה לי שיהיה לו כסף לאיזה המבורגר גם בלי ה-5 דולר המסריחים שלי. |
ממממ על אותו משקל (בערך...לא בדיוק) גם מקדונלדס מבט חטוף במגזין כלכלי בהחלט סוגרת רבעונים שנתיים ברווחים של מאות מיליוני שקלים - הרבה יותר מארמין דרך אגב..
למה שלא תקפוץ לסניף הקרוב לביתך ו"תפלח" להם איזה מק רויאל
אני בטוח שהם לא יפשטו רגל גם ללא ה-6 דולר שלך.... |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ממממ על אותו משקל (בערך...לא בדיוק) גם מקדונלדס מבט חטוף במגזין כלכלי בהחלט סוגרת רבעונים שנתיים ברווחים של מאות מיליוני שקלים - הרבה יותר מארמין דרך אגב..
למה שלא תקפוץ לסניף הקרוב לביתך ו"תפלח" להם איזה מק רויאל
אני בטוח שהם לא יפשטו רגל גם ללא ה-6 דולר שלך.... |
עזוב נו זה לא אותו הדבר ואתה יודע את זה
במצב של המוזיקה האלקטרונית היום ארמין עושה את כל הכסף שלו מהופעות ולכן זה לא באמת משנה אם יהיה פה אלבום שלו להורדה, בעיקר בהתחשב בעובדה שבכל חור אפשר למצוא את זה עקב הפופלריות שלו.
ואילו המפיקים המוכשרים הצעירים אפילו יותר ירוויחו מלינקים לקבצים שלהם בגלל שזה יעזור להכניס אותם להכרה (מקרה אסטרל פרוג'קשיין\אינפקטד) אבל מצד שני הם כניראה באמת יותר זקוקים לתמיכה הכלכלית. |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ממממ על אותו משקל (בערך...לא בדיוק) גם מקדונלדס מבט חטוף במגזין כלכלי בהחלט סוגרת רבעונים שנתיים ברווחים של מאות מיליוני שקלים - הרבה יותר מארמין דרך אגב..
למה שלא תקפוץ לסניף הקרוב לביתך ו"תפלח" להם איזה מק רויאל
אני בטוח שהם לא יפשטו רגל גם ללא ה-6 דולר שלך.... |
רק אל תשכחו שני דברים:
1) מקדונלדס משמין לאללה.
2) הלחמניה היא חמץ.
:D |
|
|
|
|