|
הפתעה לכבוד הפסח- האלבום החדש של ארמין (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MINTZ |
איזה יופי...
מישהו יודע איך אני משיג את האלבום או מה השם לפחות?
תודה מראש :) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Viber
עזוב נו זה לא אותו הדבר ואתה יודע את זה
במצב של המוזיקה האלקטרונית היום ארמין עושה את כל הכסף שלו מהופעות ולכן זה לא באמת משנה אם יהיה פה אלבום שלו להורדה, בעיקר בהתחשב בעובדה שבכל חור אפשר למצוא את זה עקב הפופלריות שלו.
ואילו המפיקים המוכשרים הצעירים אפילו יותר ירוויחו מלינקים לקבצים שלהם בגלל שזה יעזור להכניס אותם להכרה (מקרה אסטרל פרוג'קשיין\אינפקטד) אבל מצד שני הם כניראה באמת יותר זקוקים לתמיכה הכלכלית. |
שוב..אינני בקיא מדי בהיסטוריית הפסיי טראנס אבל אסטראל ואינפקטד החלו לפעול עוד בתקופה שאם לא היית קונה דיסק לא היית שומע מוזיקה. כך שאני חושב שהטענה שלך לגביהם היא לא נכונה - הם היו מפורסמים גם בעולם עוד לפני עידן האינטרנט
ולגבי הטענה שלך לגבי אומנים - אני אוהב נורא את הח'ברה שיש להם "אג'נדה" ובכוונה הכנסתי את זה תחת מרכאות
הרעיון של "אני לא אקנה בגלל שממילא האומן מתפרנס מהופעות" נשאר מיותם כאשר עולה סוגיית האומנים שאומנותם היא כל מלאכתם היינו - יוצרים אשר לא התאהבו בעולם התקלוט והם אך ורק יוצרים. כן יש עדיין חיות כאלו |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by MINTZ
איזה יופי...
מישהו יודע איך אני משיג את האלבום או מה השם לפחות?
תודה מראש :) |
The album is called "Imagine", sounds intriguing and fresh, and to you and all the others here with similar posts about availability: just buy on Beatport!! It's the best deal...I always wait until the prices reach the $1.49, which is really good compared to other sites (as Uzi mentioned above: price competition), or like now, the "Imagine" release is out for $12, not bad at all... |
|
|
| Vortex_SA |
אני אישית גיליתי שלאודיו ג'לי יש מבחר גדול יותר של סגנונות טראנס... וכל דבר לא חוקי שאתה עושה משפיע... אני לא יכול לקנות בארץ היום כלים של נייטיב אינסטרומנטס כי חכמולוגים הורידו גרסאות פרוצות ונרשמו לאתר... ואני תומך פה בגלן...
ושמעתי דגימות של האלבום בפוד קאסט של ארמין והיה דיי משעמם וממוחזר, יש באלבום הזה איזשהם פנינות שמישהו ממליץ לבדוק? |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
שוב..אינני בקיא מדי בהיסטוריית הפסיי טראנס אבל אסטראל ואינפקטד החלו לפעול עוד בתקופה שאם לא היית קונה דיסק לא היית שומע מוזיקה. כך שאני חושב שהטענה שלך לגביהם היא לא נכונה - הם היו מפורסמים גם בעולם עוד לפני עידן האינטרנט
ולגבי הטענה שלך לגבי אומנים - אני אוהב נורא את הח'ברה שיש להם "אג'נדה" ובכוונה הכנסתי את זה תחת מרכאות
הרעיון של "אני לא אקנה בגלל שממילא האומן מתפרנס מהופעות" נשאר מיותם כאשר עולה סוגיית האומנים שאומנותם היא כל מלאכתם היינו - יוצרים אשר לא התאהבו בעולם התקלוט והם אך ורק יוצרים. כן יש עדיין חיות כאלו |
"בזכות שיתוף הקבצים הגיעה המוזיקה שלי, ולאחר
מכן אף אני עצמי, למקומות בעולם שלא הייתי מגיע אליהם בשום דרך אחרת".
-אבי ניסים,אסטרל פרוג'קשן
לא מצאתי את הציטוט שגם אינפקטד אמרו שהמוזיקה שלהם היא "כרטיס ביקור" ושהם עושים את הכסף מהופעות בלבד.
ואכן היו טראקים של אסטרל בתקופת ה-32-56קיי, למעשה אלה היו בין הקבצים הראשונים שהיו לי (למרות שאני לא כזה חולה עליהם).
ומפיק שינסה לעשות כסף או להתפרנס מעשיית מוזיקה אלקטרונית איכותית דיי חי בסרט ואני לא חושב שנראה את זה איי פעם ומהרבה סיבות שבינהם: העובדה שהאיכות לא נמצאת במיינסטרים,החלוקה בכסף עם הלייבלים והאתרים,העובדה שגם ככה הקהל הוא פיצפון יחסית לרוק או לפופ למשל ועוד ועוד.
אין לי סטטיסטיקות ממשיות על ההכנסות האמיתיות של שיקיין ופיית'לס ככה שאיני יכול להעיר האם העובדה שהם מנגנים בלייב עוזרת להם בהיבט הזה.
ובנוסף יש הטוענים שאמנים מבצעים הכי טוב כאשר הם למטה ומתים כל הזמן
לחדש ולפרוץ קדימה ולא כשהם יושבים על חבילות כסף זחוחים (תראה את פרי,ארמין וטיאסטו).
***אני יודע שיש סדקים בתיאוריות האלה שכן הן רק נסיונות להסביר*** |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by Viber
"בזכות שיתוף הקבצים הגיעה המוזיקה שלי, ולאחר
מכן אף אני עצמי, למקומות בעולם שלא הייתי מגיע אליהם בשום דרך אחרת".
-אבי ניסים,אסטרל פרוג'קשן
לא מצאתי את הציטוט שגם אינפקטד אמרו שהמוזיקה שלהם היא "כרטיס ביקור" ושהם עושים את הכסף מהופעות בלבד.
ואכן היו טראקים של אסטרל בתקופת ה-32-56קיי, למעשה אלה היו בין הקבצים הראשונים שהיו לי (למרות שאני לא כזה חולה עליהם).
ומפיק שינסה לעשות כסף או להתפרנס מעשיית מוזיקה אלקטרונית איכותית דיי חי בסרט ואני לא חושב שנראה את זה איי פעם ומהרבה סיבות שבינהם: העובדה שהאיכות לא נמצא במיינסטרים,החלוקה בכסף עם הלייבלים והאתרים,העובדה שגם ככה הקהל הוא פיצפון יחסית לרוק או לפופ למשל ועוד ועוד.
ובנוסף יש הטוענים שאמנים מבצעים הכי טוב כאשר הם למטה ומתים כל הזמן לחדש ולפרוץ קדימה ולא כשהם יושבים על חבילות כסף זחוחים (תראה את פרי,ארמין וטיאסטו). |
Hey hey, stop killing my fellow Dutchmen, will you:cool:
They are still fabulous and motivated, even if they'll make tons...That's one of the issues that differentiates between them and over-the-hill rockstars/pop-icons etc. (at least, partially...they're still human beings with (excessive) pride/status now and then)..;) |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by benji904
Hey hey, stop killing my fellow Dutchmen, will you:cool:
They are still fabulous and motivated, even if they'll make tons...That's one of the issues that differentiates between them and over-the-hill rockstars/pop-icons etc. (at least, partially...they're still human beings with (excessive) pride/status now and then)..;) |
nay, Ferry needs to get the out of his electro phase FAST, it stinks up his all career,it was fun for a while but we all miss our old Moonman already!.
Armin needs to get out of the "big room music" stage as well.
and Tiesto?? i used to love him as a producer (Kamaya Painters:tongue3) but now i find it very hard to rate his tracks as 'good'.
From some reason i find it tough to be too hard on Armin, i still respect him because of the Shivers album i guess, that album was on the good side of 'Brave' for me. |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by Viber
nay, Ferry needs to get the out of his electro phase FAST, it stinks up his all career,it was fun for a while but we all miss our old Moonman already!.
Armin needs to get out of the "big room music" stage as well.
and Tiesto?? i used to love him as a producer (Kamaya Painters:tongue3) but now i find it very hard to rate his tracks as 'good'.
From some reason i find it tough to be too hard on Armin, i still respect him because of the Shivers album i guess, that album was on the good side of 'Brave' for me. |
I can agree and understand you with regards to AvB: he's still quite close to your hart like many real trance lovers; about the 'big room' I disagree, but my support for him borders towards unconditional considering his mind-blowing, week-in week-out ASOT performances and his live DJ-ing.
Tiesto: the discussion is old and known, don't wanna chew the cud all over, I just disagree...
But regarding FC I think you and many other "old-timer fanatics" disregard one crucial thing: whether you like his productions, even them, and DEFINATELY his radioshow and EVEN MORE SO his DJ'ing (TE for example) still have that old touch and it is slowly regaining vigor and attention, mark my words...:tongue3 |
|
|
| Glenn-Holmes |
הציטוט של אינפקטד היה בידיעות אחרונות.
מה בדיוק זה משנה...
וינסנט דה מור מאוד חסר לי בימינו...דוגמא ליוצר שנעלם בגלל שהוא ל היה די ג'יי
לאוהבי ההארד פלוטליכט ושוק נכחדו כי האדם הבולט שעמד מאחורי חצי משני ההרכבים הללו החליט שהוא מעדיף להשקיע את זמנו בעבודה אמיתית עם כסף אמיתי.
אלה רק שתי דוגמאות
בסופו של דבר משרוצה למצוא תירוצים יכול למצוא אותם מהיום עד מחר
אני לא מתווכח איתכם.
לכל תופעה שכזו יש גם תופעות לוואי במיוחד לז'אנרים שהם לא מיינסטרימיים במהותם...אחת מתופעות הלוואי לדעתי היא חוסר ההיכרות של אנשים חדשים עם ההסטוריה המוזיקלית אפילו הקרובה של המוזיקה לה הם מאזינים. אולי זה לא נפוץ עם אנשים שהחלו לשמוע מוזיקה ב-98-99 אבל אני די בטוח שמשנכנס לתחום ב-2003 והלאה לא ממש יידע על מוזיקה בתחומו שיצאה לפני כן - הרדיפה אחרי כל משיצא היום יוצרת התעלמות ממשהיה קודם פשוט כי בתהליך הרדיפה אחרי מה שחדש - כל משישן זוכה להתעלמות מפאת חוסר זמן. וזו תופעת לוואי בעייתית אם תשאלו אותי |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
הציטוט של אינפקטד היה בידיעות אחרונות.
מה בדיוק זה משנה...
וינסנט דה מור מאוד חסר לי בימינו...דוגמא ליוצר שנעלם בגלל שהוא ל היה די ג'יי
לאוהבי ההארד פלוטליכט ושוק נכחדו כי האדם הבולט שעמד מאחורי חצי משני ההרכבים הללו החליט שהוא מעדיף להשקיע את זמנו בעבודה אמיתית עם כסף אמיתי.
אלה רק שתי דוגמאות
בסופו של דבר משרוצה למצוא תירוצים יכול למצוא אותם מהיום עד מחר
אני לא מתווכח איתכם.
לכל תופעה שכזו יש גם תופעות לוואי במיוחד לז'אנרים שהם לא מיינסטרימיים במהותם...אחת מתופעות הלוואי לדעתי היא חוסר ההיכרות של אנשים חדשים עם ההסטוריה המוזיקלית אפילו הקרובה של המוזיקה לה הם מאזינים. אולי זה לא נפוץ עם אנשים שהחלו לשמוע מוזיקה ב-98-99 אבל אני די בטוח שמשנכנס לתחום ב-2003 והלאה לא ממש יידע על מוזיקה בתחומו שיצאה לפני כן - הרדיפה אחרי כל משיצא היום יוצרת התעלמות ממשהיה קודם פשוט כי בתהליך הרדיפה אחרי מה שחדש - כל משישן זוכה להתעלמות מפאת חוסר זמן. וזו תופעת לוואי בעייתית אם תשאלו אותי |
Yeah, and with regards to that: I've asked Itay in Holland, but am also curious to hear your answer as a DJ: why do MANY DJ's usually fail to play (a bunch of) classics in their sets? I fully understand the need for freshness and a reflection of the latest productions in the sets, but why just not more of the "good ol' sound" for the raving crowds? Why is that not happening more often....a bridge too far to cross??
(Like sticking in a "Fable" track, an Armin remix, an "Active Sight/M.I.K.E. track etc.) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by benji904
Yeah, and with regards to that: I've asked Itay in Holland, but am also curious to hear your answer as a DJ: why do MANY DJ's usually fail to play (a bunch of) classics in their sets? I fully understand the need for freshness and a reflection of the latest productions in the sets, but why just not more of the "good ol' sound" for the raving crowds? Why is that not happening more often....a bridge too far to cross??
(Like sticking in a "Fable" track, an Armin remix, an "Active Sight/M.I.K.E. track etc.) |
well benji as i think you know i don't dj trance music but yet i can tell you it's probably the need to suply a new set that sounds different and fresh to the listeners. armin drops "communication in 90% of his live sets wherever he gets to in the world - before there was the coldware remix he played the classic verison too. thats a very good question to ask then...why do dj's tend to leave classics out of their sets. sadly in trance it happens more than some other genres. Laurent garnier in his only visit in Israel didn't have any problem dropping some 80's classics in his amazing set. |
|
|
|
|