return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
הפתעה לכבוד הפסח- האלבום החדש של ארמין (pg. 4)
View this Thread in Original format
Terlah
אפשר להתווכח על זה בלי סוף, בסופו של דבר יש לסוגיה הזו צדדים טובים יותר כמו פרסום והתרחבות סגנונות שניחשבו לשוליים בעבר אל עבר קהל רחב יותר ועל-ידי הרחבת ההכנסות מהופעות

מצד שני אמנים שלא הצליחו למנף את הצלחתם להופעות משגשגות התרסקו, כבר קרוב לעשור מאז צמחו להן נפסטר, אודיוגלאקסי וחברותיהן תרבות הצריכה המוזיקאלית השתנתה ללא הכר, קשה לי לראות איך המצב חוזר אחורה ומיליוני אנשים חוזרים להרגליי הצריכה הקודמים שלהם, אפשר (לנסות) לחנך אנשים בפורום אבל זו טיפה בים ולא בידיוק אפקטיבית למישהו
אני בספק אם ארמין הוציא את זה את הדיסק הזה בשביל למנף את הכנסותיו, השיקולים שלו היו אחרים וקודמי כבר מנו אותם

אין ספק שהעניין לא חוקי אבל אי אפשר להשוות את זה לגניבת המבורגר בקניון, סביר להניח שאם רשת מקדונלס (שזו מצווה גדולה לגנוב מהם ) שולחן עמוס המבורגר באמצע הקניון בודד המבורגרים יעלמו עם השולחן

זהו טבע האדם וניחא היה לנו מאוד לכתוב שזו תרבות ישראלית ברברית אבל עובדתית זו תרבות שצומחת לכיוונים עצומים (ראפידשייר וכו') שתוך מספר שעות כבר אפשר להוריד מהשרתים שלהם מאות ג'יגה מבלי להתאמץ

שבת שלום

נ.ב - שחר, אין ספק שאתה אחד המצחיקים עם האיומי סרק שלך
:tongue2
Viber
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes

לאוהבי ההארד פלוטליכט ושוק נכחדו כי האדם הבולט שעמד מאחורי חצי משני ההרכבים הללו החליט שהוא מעדיף להשקיע את זמנו בעבודה אמיתית עם כסף אמיתי.


אם זאת הסיבה שהוא הפסיק לעשות מוזיקה אז מצויין שהוא עשה כך!

איזה מין דבר זה - להפסיק לעשות מוזיקה בגלל שאין בזה כסף?? זה כמו שבן אדם יפסיק להיות דתי בגלל שהוא לא מקבל העלאת שכר במקום שהוא עובד בו.

quote:

לכל תופעה שכזו יש גם תופעות לוואי במיוחד לז'אנרים שהם לא מיינסטרימיים במהותם...אחת מתופעות הלוואי לדעתי היא חוסר ההיכרות של אנשים חדשים עם ההסטוריה המוזיקלית אפילו הקרובה של המוזיקה לה הם מאזינים. אולי זה לא נפוץ עם אנשים שהחלו לשמוע מוזיקה ב-98-99 אבל אני די בטוח שמשנכנס לתחום ב-2003 והלאה לא ממש יידע על מוזיקה בתחומו שיצאה לפני כן - הרדיפה אחרי כל משיצא היום יוצרת התעלמות ממשהיה קודם פשוט כי בתהליך הרדיפה אחרי מה שחדש - כל משישן זוכה להתעלמות מפאת חוסר זמן. וזו תופעת לוואי בעייתית אם תשאלו אותי


מסכים איתך.
אני חושב שמוזיקה אלקטרונית היא לא כמו אוכל להשביע את הרעב לקצב כמו שהרבה אנשים חושבים...לנוסטלגיה ולנתינת הערך לטראקים (ולא ע"י כסף) יש משמעות רבה.


נ.ב: איזה מגניבים אתניקס שהם נותנים את האלבום החדש שלהם להורדה באיכות של 320 מהאתר שלהם.
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Viber
אם זאת הסיבה שהוא הפסיק לעשות מוזיקה אז מצויין שהוא עשה כך!

איזה מין דבר זה - להפסיק לעשות מוזיקה בגלל שאין בזה כסף?? זה כמו שבן אדם יפסיק להיות דתי בגלל שהוא לא מקבל העלאת שכר במקום שהוא עובד בו.


זה לא, להיות דתי זה לא משהו שאתה עושה 24 שעות ביממה, אם אתה מוזיקאי באיזשהו שלב אתה מגיע לרמה שאתה חייב לעסוק בזה כל הזמן...
Viber
quote:
Originally posted by Vortex_SA
זה לא, להיות דתי זה לא משהו שאתה עושה 24 שעות ביממה, אם אתה מוזיקאי באיזשהו שלב אתה מגיע לרמה שאתה חייב לעסוק בזה כל הזמן...


כניראה שאתה לא מכיר מספיק דתיים "כבדים", שעה וחצי תפילות מצטברות ביום פלוס חמש. שעות ישיבה ביום לפחות הופכות את ההשוואה לדיי טובה פלוס מינוס

ולא כל המפיקים (בטח לא בטראנס כמו של פלוכטליכט) משקיעים 12 שעות ביום על המוזיקה.
DvJ
quote:
Originally posted by Vortex_SA
זה לא, להיות דתי זה לא משהו שאתה עושה 24 שעות ביממה, אם אתה מוזיקאי באיזשהו שלב אתה מגיע לרמה שאתה חייב לעסוק בזה כל הזמן...


אתה טועה,

להיות דתי - זה בא בכל מעשה או מחשבה
וזו דרך חיים שאתה חיי אותה 24\7

מוזיקאי לא יכול לשבת כל היום ולהפיק מוזיקה
צריך השראות, ריכוז, רעיונות וכו'.....
וגם תיאורתית זה לא הגיוני.....
Shahar
לדעתי אם מוזיקאי לא רואה כסף מזה, הוא צריך להפוך את זה לעיסוק צדדי. זה תמיד יכול להשאר בתור תחביב שמכניס עוד כסף פה ושם...
Vortex_SA
אולי אתם צודקים אבל עוד לא ראיתי מוזיקאי שגם מנהל חברת היי טק, ופגשתי מלא דתיים שמנהלים חברות...
Shahar
quote:
Originally posted by Vortex_SA
אולי אתם צודקים אבל עוד לא ראיתי מוזיקאי שגם מנהל חברת היי טק, ופגשתי מלא דתיים שמנהלים חברות...


זה בהחלט יכול להיות עיסוק צדדי. לא כל מוזיקאי מתעשר מזה, לכן עדיף למצוא מקצוע ראשי.
זה כמו שיש דוגמנים שלוקחים את הדוגמנות כמקצוע צדדי (דודי בלסר) ויש כאלה שהדוגמנות זה בשבילם דלת כניסה לתוך עולם הדיבור (יהודה לוי)...זה אינדיבידואלי
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Shahar
זה בהחלט יכול להיות עיסוק צדדי. לא כל מוזיקאי מתעשר מזה, לכן עדיף למצוא מקצוע ראשי.
זה כמו שיש דוגמנים שלוקחים את הדוגמנות כמקצוע צדדי (דודי בלסר) ויש כאלה שהדוגמנות זה בשבילם דלת כניסה לתוך עולם הדיבור (יהודה לוי)...זה אינדיבידואלי


צודק לגמרי, אבל גם אם המוזיקאי לוקח את זה כתחביב והוא שמח בחלקו אני לא רואה סיבה שלא לשלם בעבור המוצר שהוא יצר ושאני נהנה ממנו, בייחוד היום כשזול לי יותר לקנות באינטרנט.

עד העידן הדיגיטלי הייתי צריך לסוע עד תל אביב ב40 שקל פלוס מינוס, ללכת עד לפאנקי פיש או קרמבו, לגלות שהמבחר דל במקרה הטוב ולהסתפק במשהו חדש אחד וכמה קלאסיקות ובתוספת מיקסים מעפנים שבכלל לא רציתי וכל תקליט באיזה 60 שקלים חדשים ונוצצים... כל העסק היה יוצא לי משהו כמו 500 שקל לקניה, והיום אני קונה באמת כל מה שאני רוצה ובלי רמיקסים שדוחפים לי לויניל בדיוק כמו שאני רוצה ובאיזה 200 שקל לחודש אני באמת קונה כל מה שבא לי...

אני שנים הורדתי מוזיקה לא חוקית כי לא היה לי מאיפה לקנות והדברים שהיה לי מאיפה לקנות היו במחירים מטורפים, אז עכשיו כשגיליתי את החנויות הדיגיטליות אני שמח וטוב לבב ואני אפילו תומך באומנים שאני אוהב, גם אם ייצא להם מזה כולה איזה שקל על הקניה שלי.

עולם הדיבור... נשמע כמו איזה כת של אבשלום קור... :)
Shahar
שמע אני מסכים עם מה שאתה אומר. נכון, העידן הזה של האינטרנט באמת שינה המון דברים. אבל איך אתה מסביר את זה שעדיין לא הוציאו חוק נגד שיתוף קבצים?

Vortex_SA
quote:
Originally posted by Shahar
שמע אני מסכים עם מה שאתה אומר. נכון, העידן הזה של האינטרנט באמת שינה המון דברים. אבל איך אתה מסביר את זה שעדיין לא הוציאו חוק נגד שיתוף קבצים?


יש חוקים קיימים אבל הם לא מכסים את הכל כי העולם הדיגיטלי משתנה כל חמש דקות...

אז אם אתה מצליח לנסח טיוטא שמצליחה לנסח בצורה פרקטית ומעשית מהו שיתוף לא חוקי ואיך קונסים ומונעים אותו שלח לי אני אעביר הלאה :)
Glenn-Holmes
כמו ששגיא ציין
לא יהיה פשוט להעביר חוק שיכול לקנוס את הרוב המוחלט של תושבי העולם שמחובר לרשת האינטרנט.
אני באופן אישי רואה את קניית המוזיקה כמשהו שמעבר לתרומה שלו לאמנים תורם גם לי המון - אז משלא אכפת לו מהאמנים כל כך שיחשוב על עצמו - אין כמו טיעונים אגואיסטיים. התחושה כשקונים מוזיקה שאוהבים היא משהו שלא ניתן להסביר במילים.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement