|
AiB line-up! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Push2005
Trance:
Ferry Corsten
Tiësto
Markus Schulz
First State
Mojado
John 00 Flemming
Push / M.i.k.e.
Yves Deruyter ook natuurlijk
Techno:
Sven Väth en andere Cocoon + Kompakt artiesten
Géén avb plz. Popmuziek hoor je al genoeg op de radio. |
weer steeds dezelfde trance namen, de helft staat al op TL :toothless |
|
|
| Xilver |
Man echt, en als ge die durft boeken is 't van "weeral diezelfden".
Voor mij graag Way Out West (of enkel Jody Wisternoff). Dankuwel.
Of mezelf. Waarom niet! |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Push2005
Alles wat in BZRK zijn sig staat hoort daar dus aboluut niet thuis :p |
:toothless
Mat Zo
Marcus Schössow
Jaytech
Breakfast
Sied van Riel
David West
Agnelli & Nelson |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FredNova
weer steeds dezelfde trance namen, de helft staat al op TL :toothless |
Boek dan de andere helft; des te beter zelfs. Maar ID&T is zeker zodanig bevriend met die potters van Armada dat ik er weinig op moet hopen.
+1 voor Way Out West trouwens |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Xilver
Of mezelf. Waarom niet! |
Awel ja! Als ze het mij hééééél lief vragen (en genoeg poen bieden natuurlijk) wil ik misschien ook wel komen draaien.
:o
+1 voor Wisternoff trouwens, en Nick Warren mag daar gerust ook bij. En ook +1 voor het Cocoon/Kompakt plan. |
|
|
| Vishnu |
| Doe mij maar Solar Stone, J00F, DJ Rush en M.I.K.E. |
|
|
| Bertn |
| Mojado moet ik daar alvast niet horen. Er is in het verleden al genoeg platte kakamuziek gemaakt die wordt vergeleken met wat deftige mensen "techno" noemen. |
|
|
| Magistrate |
Mojado
Mr. Sam
Tiësto
Josh Gabriel
Lange
... |
|
|
| The_G0dfather |
Voor het niet trance gedeelte:
Apparat (live)
Ellen Allien
One+One
Agoria
Dave Clarke
Miss Djax
Gui Boratto
Richie Hawtin
Joris Voorn
O.B.I (live)
Alexander Kowalski (live)
Sven Väth
Cristian Varela
en wrom geen border community zaal met Nathan Fake, James Holden en zeker en vast Petter, in de fuse was die kerel steengoed
Van trance:
+1 on tiesto |
|
|
| Config |
| ja indeed, haal james zabiela en joris voorn maar eens naar Belgie :D |
|
|
| TOR |
Joris Voorn staat vaak in de Fuse geprogrammeerd, maar zou inderdaad niet misstaan op de affiche.
John 00 Flemming krijgt ook mijn volle steun.
De keuze hangt natuurlijk sterk af van de locatie. Als het een outdoor editie wordt met afzonderlijke tenten per genre, kun je klinkende namen mixen met iets minder bekende talenten zoals Orkidea. Bij een indoor editie kun je natuurlijk minder kanten uit en ben je gebonden aan de grote namen. Zelf zou ik de Armada-crew ook zoveel mogelijk proberen te vermijden, met uitzondering van M.I.K.E. |
|
|
|
|