|
AiB line-up! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
allee, grappig te zien dat men ook hier wat van trance weg buigt en breder gaat... ben ik blij om
stel de vraag eens: Is I love Techno nog techno?
hetzelfde geldt (zeker in ons land) voor trance
niet alles is haalbaar natuurlijk, maar ik denk als het booken wat meevalt dat men verrast gaat zijn ;-)
let op: James Holden vond Tomorrowland wat te min (onbekend?) om een Border Comm tent te zetten, maar het was wel het opzet... dus, er gebeurt meer op de achtergrond dan je denkt |
|
|
| Devilex |
| I Love Techno is al sinds 2001 geen zuiver techno event meer, de invloed van elektro en minimal is sindsdien enkel maar groter geworden. |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Devilex
I Love Techno is al sinds 2001 geen zuiver techno event meer, de invloed van elektro en minimal is sindsdien enkel maar groter geworden. |
idem voor trance
en alles vloeit in mekaar
wat is er nu hot bij het brede publiek? net die minimal/electro... |
|
|
| Devilex |
Die elektro heeft zich inderdaad in de trance ook goed doorgedrongen, net daarom dat ik er minder ben beginnen naar luisteren.
Ik luister nu terug meer naar livesets uit allerlei Belgische afterclubs en ik merk duidelijk de evolutie dat er uit die minimal en elektro steeds meer richting progressive wordt gegaan. Vele platen die ik hoor lijken zo weggelopen uit 94. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by FredNova
wat is er nu hot bij het brede publiek? net die minimal/electro... |
Er zijn natuurlijk wel grote kwaliteitsverschillen binnen het genre. Je hebt artiesten met frisse ideeën zoals de vernoemde Stephan Bodzin, maar je hebt er heel wat die at random wat clicks en bleeps draaien zoals Dubfire.
Is er al beslist of het een indoor/outdoor editie wordt? Dan pas kunnen we eigenlijk concrete en relevante suggesties doen. |
|
|
| Synthesia |
| Giuseppe Ottaviani mag er altijd wel bij :) en MIKE natuurlijk. |
|
|
| TOR |
Denk net aan een trancenaam die zowel indoor als outdoor fraai zou staan op de line-up:
Steve Helstrip (The Thrillseekers). |
|
|
| Synthesia |
| ^ Hehe, dacht ik ook aan. Maar ik denk dat die nog minder bekend is in Belgie dan Giuseppe..toch, t'zou zeer mooi zijn :) |
|
|
| Config |
| die zijn gewoon beiden onbekend voor Belgisch publiek, dan doet het er niet meer toe wie het meest onbekend is :p |
|
|
| Push2005 |
Thrillseekers ftw
+1 |
|
|
| Moisture |
| quote: | Originally posted by Magistrate
Tiësto
Josh Gabriel
Lange
|
awel ja |
|
|
| Xilver |
| Deep Dish mag ook wel eens |
|
|
|
|