|
Waar let je het eerst op?
|
View this Thread in Original format
| Cosmic Guy |
Als je een vrouw/meisje tegenkomt/ontmoet? (ik heb het nu puur over uiterlijk..)
Zijn dat haar knieen, ellebogen of toch misschien de borsten of achterwerk?
Ik zelf let altijd als eerst op het gezicht, en dan met name de ogen. Die zijn bijna het belangrijkst van alles. Mooie ogen zijn zo...zo mooi. |
|
|
| Blik |
| ik let op d'r kleine teen, een volmaakte kleine teen is een must :p |
|
|
| John |
hangt ervanaf vanuit welke hoek je het meisje ziet.. van achteren is het meestal der kont, behalve als der jas derover valt heheh, der haar vind ik ook belangrijk...van voren der gezicht, en dan vooral der ogen ja, behalve dan als ze andere opvallende dingen heeft:rolleyes: ...hele groten voeten.
sja het hangt er maar net vanaf..maar het gaat mij iig om het geheel.. alles moet kloppen zeg maar:)
en ik ben het met blik eens, de kleine tene moet idd ook altijd volmaakt zijn:D |
|
|
| Dj Lex |
| Kijk ook altijd eerst naar de ogen. Daarna ga je langzaam naar beneden, waar je dan twee borsten ziet zitten. Hehe naja en daarna dan de kont als ze zich omdraait he :P |
|
|
| Little Theseus |
Ik kijk of het allemaal wel goed bij elkaar past, dus niet dat je een supermooi gezicht hebt maar een afschuwelijke kont (is overdreven)
Verder let ik daarna eigenlijk het meest op de ogen idd en de lach. |
|
|
| DjSuez |
| eerst de ogen, haar idd, en vooral de combi daarvan..:eyes: , en dan benen kont, en dat de proporties wel kloppen...ik vind tieten niet echt boeiend, de grootte ervan zeg maar.. |
|
|
| raoel |
Gezicht is nastuurlijk meestal het eerst waar je naar kijkt.
En zeker de ogen is dan hetgeen waar ik het meest oplet.
Daarna let ik het meest op de benen.
Want mooie benen = mooie kont en andersom niet altijd.
Tieten boeien me niet zo :)
Maar ik heb liever een meisje met een heel mooi figuur dan iemand die heel erg knap is. Maar ze moet natuurlijk wel een leuk gezicht hebben :)
We hebben al eerder zo'n vlees keurings topic gehad.
Maar das al wel ff geleden. |
|
|
| zarch |
| Gezicht, vooral ogen en uitstraling denk ik. Tja en dan kijk je hoe ze er verder uit ziet. Of beetje in proportie is toch. |
|
|
| mr.marcello |
Tja, ik kijk ook natuurlijk het eerste naar het gezicht! Heel belangrijk lijkt me. Mooie ogen, leuke lach....allemaal elementen die daarbij horen!
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by DjSuez
eerst de ogen, haar idd, en vooral de combi daarvan..:eyes: , en dan benen kont, en dat de proporties wel kloppen...ik vind tieten niet echt boeiend, de grootte ervan zeg maar.. |
lol.. moet t nou gelijk weer zo gezegd worden ;)
Ik vind uitstraling het belangrijkst, dan in willekeurige volgorde.. borsten, figuur, gezicht, ogen, lang haar, blond
Als ze 1 van deze kenmerken mist kijken we meestal gauw de andere kant op :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| TimeportE |
| ik kijk meestal eerst naar de kont, ben een beetje een kontjes addict! :D:D maar daarna naar de gezicht. je kan als meisje (of jongen wat jij wilt) misschien nie echt knap zijn maar een goede uitstraling maakt dat altijd helemaal goed.. uitstraling is het belangrijkst ook al kijk ik daar dus nie als eerste naar! |
|
|
| Nook |
| het is bij mij altijd de kont, ik weet niet wat het is, maar dat vind ik erg belangrijk, moet er heel goed uit zien, dan het gezicht, uitstraling/lach en dan de borsten. |
|
|
|
|