|
Tiësto kondigt nieuwe In Search Of Sunrise 7 - Asia aan (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Ouwe Dwaas |
nou de cd in zn geheel klinkt echt heerlijk.
was wel te verwachten natuurlijk dat deze al ruim voor de release op het net zou verschijnen.
Ik kan niet wachten om de originele volgende week of die week erop in mn brievenbus te ontvangen.
die intro van cd 1 zeg, echt kippenvel :eyespop:
de gehele cd klinkt heerlijk, geweldige tracks. laat de zomer maar komen en deze cd aanzetten.
cd 2 klinkt inderdaad meer trancy dan ISOS 6 cd 2.
ook puur genoten ervan. |
|
|
| drpeer_holland |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
nou de cd in zn geheel klinkt echt heerlijk.
was wel te verwachten natuurlijk dat deze al ruim voor de release op het net zou verschijnen.
Ik kan niet wachten om de originele volgende week of die week erop in mn brievenbus te ontvangen.
die intro van cd 1 zeg, echt kippenvel :eyespop:
de gehele cd klinkt heerlijk, geweldige tracks. laat de zomer maar komen en deze cd aanzetten.
cd 2 klinkt inderdaad meer trancy dan ISOS 6 cd 2.
ook puur genoten ervan. |
Bedankt voor deze korte review :) Ik zal hem vanavond eens aan mijn oor leggen!! |
|
|
| DjRV |
cd1 wel tering veel vocals zeg :mad:
naja ff wennen er weer aan, vond isos6 in het begin ook niet geweldig . |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by DjRV
Kan je wel weer op de drama queen tour gaan, maar misschien moet je is bij jezelf beginnen. |
Weer? Heerlijk dit hoor, alweer een tijdje geleden dat ik een pittige post heb geplaatst maar blijkbaar zit er nog veel wrok??
Ik heb zoveel issues met mezelf dat ik op het moment niet meer weet waar ik moet beginnen... |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by magrec
Weer? Heerlijk dit hoor, alweer een tijdje geleden dat ik een pittige post heb geplaatst maar blijkbaar zit er nog veel wrok??
Ik heb zoveel issues met mezelf dat ik op het moment niet meer weet waar ik moet beginnen... |
Als je toch zo semi-intelligent bezig bent, doe dan je zelf even analyseren en vraag je dan af waar de reactie vandaan kwam.
Maar das teveel gevraagd voor mr Elite ? |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by magrec
Ik heb zoveel issues met mezelf dat ik op het moment niet meer weet waar ik moet beginnen... |
Je moet er ook niet zoveel van maken;)
Mensen zitten simpeler in elkaar dan ze zelf denken (of hopen)
Ben de CD nu ff aan t checken maar als ik alweer hoor dat er veel vocals in zitten heb ik t alweer moeilijk.
Maargoed,ff doordouwen en dan pas mauwen. |
|
|
| Donna |
Naja,het cdtje kan me dus niet heel erg boeien maar je kunt er wel een luie dag mee in de zon liggen chillen.
Tis er geen 1 voor in mn auto,hoewel,t zou wel snelheidsovertredingen verminderen misschien. |
|
|
| leopoltv |
Ik heb hem ook even geluisterd en het valt me vies tegen.....
bij CD1:
Dat intro is echt hemels maar "wasted" zelf vind ik eigenlijk niet heel erg speciaal ofzo. Ik word van het nummer "Reason To Believe" zelfs een beetje nerveus....
"Ride" daarintegen vind ik wel heel erg mooi maar dat is eigenlijk ook het enige nummer wat me echt kan boeien. Zelfs bij het nummer van Allure en Airbase kreeg ik niet het echte ISOS gevoel.
Cd2: Tja Trance..........
Het is wel één van mijn stijlen maar bij ISOS verwacht ik een lekkere cd waarbij je op het strand kunt liggen. Met cd2 kan ik in iedergeval niet chillen én niet uit mijn dak gaan dus.....
Verder vind ik de MIX techniek bij deze MIXcd net als bij ISOS6 matig. Dat het een 'Live' mix is kan me niet zoveel schelen. Soms matchen de beats niet echt lekker. Ik wil gewoon een mooie mix van aaneenlopende tracks die in elkaar overvloeien en niet met de hele tijd kale beats er tussen (zoals bij de overgang van wasted naar yohkoh) De tracks apart zijn allemaal wel oke maar de mix vind ik matig.
Naar mijn mening is deze Cd een beetje overbodig om te hebben: Ik hou het persoonlijk bij ISOS 1,2,3 en vooral 5 waar wel het zomerse gevoel in zit..... |
|
|
| magrec |
Cd 1 is opzich wel aardig maar op een bepaald moment heb ik het allemaal wel gehoord en zoals leopoltv hierboven al zegt weinig spannende mixen.
Cd 2 is gewoon muziek die mij niks meer doet. |
|
|
| snitz |
| gewoon lekker. Ideaal om op het strand bij te komen van je kater. Nu alleen de zon nog |
|
|
| Ruiz |
Dan snap ik het niet dat jullie hier dan nog je tijd aan verdoen.. i.e. je druk om maken als het je toch niet boeit. Gewoon wat van die oude fans die dan het toch niet kunnen laten hun mening te spuien over een 'oude liefde', bedoel volg het dan ook niet meer als je het dan toch niet interesseert :nervous:
Een grote plus voor Sydenham iig, meer mn ding :toothless |
|
|
| AirPole |
Harmen, doet Trance je echt helemaal niets meer? Ik bedoel, ik weet dat er echt wreed veel meuk uit komt en ik luister ook meer naar dingen als Cattaneo etc. etc, maar als ik bijvoorbeeld een plaat hoor van vorig jaar zoals Lemon & Einar K - Hope dan weet ik weer dat Trance toch echt mijn favoriete stroming was en is.
Anyway, ik heb de samples beluisterd op een of andere site en ik vond het over het algemeen wel redelijk klinken. Beter dan ISOS6 dacht ik zo. Vooral die remix van Driving to Heaven van Mat Zo vind ik echt bruut. |
|
|
|
|