return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Tiësto kondigt nieuwe In Search Of Sunrise 7 - Asia aan (pg. 5)
View this Thread in Original format
Chicane
Mja, mja.. mja...

Denk dat "mja" het CD'tje wel samenvat, ben er niet hoteldebotel van, maar om nou te zeggen dat het prut is, nee dat ook weer niet.

Leuk luister CD'tje al met al :)
MennoB
Ik vind er nogal veel fouten in zitten waardoor ik denk dat de versie die nu op internet te vinden is een soort van probeersel is. Demo versie'tje. teminste dan hoop ik want anders vind ik het erg slecht van hem, en denk ik dat meneertje beetje doof aan het worden is ofzo. En dan ook raar dat de 'master(s)' die de cd verder afmaken dit niet horen..

Verder vind ik de cd zelf nou ook niet zo echt boeiend. het luisterd idd lekker weg, zitten soms ook wel wat goeie tracks tussen, maar bij zowel cd 1 als cd 2 is het in het 'midden' vooral hetzelfde. Mocht van mij wel wat meer variatie in zitten.. Weet nog niet zeker of ik de cd ga kopen. Dit zou dan ook de eerste cd zijn die ik niet zal kopen van Tiesto. Dus hopelijk dat de fouten eruit worden gehaald, dan zal ik nog wel eens zien of ik hem koop..
magrec
quote:
Originally posted by AirPole
Harmen, doet Trance je echt helemaal niets meer? Ik bedoel, ik weet dat er echt wreed veel meuk uit komt en ik luister ook meer naar dingen als Cattaneo etc. etc, maar als ik bijvoorbeeld een plaat hoor van vorig jaar zoals Lemon & Einar K - Hope dan weet ik weer dat Trance toch echt mijn favoriete stroming was en is.

Anyway, ik heb de samples beluisterd op een of andere site en ik vond het over het algemeen wel redelijk klinken. Beter dan ISOS6 dacht ik zo. Vooral die remix van Driving to Heaven van Mat Zo vind ik echt bruut.


Lastig te zeggen want veel muziek die ik nu luister hebben raakvlakken met de trance. Neem bijvoorbeeld robert babicz - dark flower (joris voorn remix) Dat is voor mij de ultieme plaat waarin techno/progressive & trance samen komen. Maar de trance zoals op cd2 doet mij niks. Teveel breaks waardoor de flow breekt. Tot op heden mijn grootste frustratie als ik weer eens op een trance feest ben. Elke keer maar weer die breaks.

;)
Donna
Sja om heel eerlijk te zijn ben ik het daar totaal mee eens;)
Ruiz
quote:
Originally posted by MennoB
Ik vind er nogal veel fouten in zitten waardoor ik denk dat de versie die nu op internet te vinden is een soort van probeersel is. Demo versie'tje. teminste dan hoop ik want anders vind ik het erg slecht van hem, en denk ik dat meneertje beetje doof aan het worden is ofzo. En dan ook raar dat de 'master(s)' die de cd verder afmaken dit niet horen..

Verder vind ik de cd zelf nou ook niet zo echt boeiend. het luisterd idd lekker weg, zitten soms ook wel wat goeie tracks tussen, maar bij zowel cd 1 als cd 2 is het in het 'midden' vooral hetzelfde. Mocht van mij wel wat meer variatie in zitten.. Weet nog niet zeker of ik de cd ga kopen. Dit zou dan ook de eerste cd zijn die ik niet zal kopen van Tiesto. Dus hopelijk dat de fouten eruit worden gehaald, dan zal ik nog wel eens zien of ik hem koop..

Denk je nou echt dat degene die het masteren daar wat over te zeggen hebben..
Ouwe Dwaas
de meningen verschillen over de cd, niet iedereen heeft dezelfde smaak en dat is geen probleem.

Ik ben helemaal in mn nopjes met de cd en kan niet wachten tot het origineel in mn brievenbus ligt.

En kijk dus helemaal uit naar zn 4 uur durende set op Mysteryland,
19 september in Antwerpen met het ISOS 7 feest in het Sportpaleis en het ISOS 7 feest wat er echt wel aan zit te komen hier in NL.
maar wanneer is nog de vraag.
Remy D
Als je bier te lang in de vriezer laat liggen komt er ijs in je bier.
DJ_Internal
quote:
Originally posted by MennoB
Ik vind er nogal veel fouten in zitten waardoor ik denk dat de versie die nu op internet te vinden is een soort van probeersel is. Demo versie'tje. teminste dan hoop ik want anders vind ik het erg slecht van hem, en denk ik dat meneertje beetje doof aan het worden is ofzo. En dan ook raar dat de 'master(s)' die de cd verder afmaken dit niet horen..

Verder vind ik de cd zelf nou ook niet zo echt boeiend. het luisterd idd lekker weg, zitten soms ook wel wat goeie tracks tussen, maar bij zowel cd 1 als cd 2 is het in het 'midden' vooral hetzelfde. Mocht van mij wel wat meer variatie in zitten.. Weet nog niet zeker of ik de cd ga kopen. Dit zou dan ook de eerste cd zijn die ik niet zal kopen van Tiesto. Dus hopelijk dat de fouten eruit worden gehaald, dan zal ik nog wel eens zien of ik hem koop..


Hmjah ik heb ook een beetje hetzelfde, irriteer me vooral aan de meeste overgangen. De betere platen imo zijn al uit, niet echt een "exclusive" die me erg boeit....
eieregooie
quote:
Originally posted by MennoB
Ik vind er nogal veel fouten in zitten waardoor ik denk dat de versie die nu op internet te vinden is een soort van probeersel is.

:stongue:

Ik weet niet wat je onder fouten verstaat, maar mixtechnisch doet het niet onder (of boven for that matter :p) voor de rest van de ISOS reeks. Desalniettemin vind ik CD1 toch weer een lekker CDtje hoor :toocool:
Ruiz
Idd in 2 en 3 zitten ook zat fouten :clown:

Muppy
quote:
Originally posted by Remy D
Als je bier te lang in de vriezer laat liggen komt er ijs in je bier.


geweldig zoals jij af en toe zomaar ineens in een topic opduikt...met een loze kreet:stongue:
eieregooie
quote:
Originally posted by Ruiz
Idd in 2 en 3 zitten ook zat fouten :clown:

en 1 en 4 en 5 en 6 :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement