|
Tiësto kondigt nieuwe In Search Of Sunrise 7 - Asia aan (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
| quote: | Originally posted by Muppy
geweldig zoals jij af en toe zomaar ineens in een topic opduikt...met een loze kreet:stongue: |
Is nie zo geweldig,hij weet gewoon niet hoe t anders moet |
|
|
| Ruiz |
| quote: | Originally posted by eieregooie
en 1 en 4 en 5 en 6 :p |
Niets nieuws aan de horizon dus :p Aangezien altijd vergeleken wordt met de oudere delen.. |
|
|
| eieregooie |
| Je moet het natuurlijk ook niet gaan vergelijken met die voorgeprogrammeerde ASOT hitmixjes :toothless |
|
|
| AxePlode |
| asot = mixmeister ftw?? :) |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Donna
Is nie zo geweldig,hij weet gewoon niet hoe t anders moet |
Koop een Cone, zal je goed doen. |
|
|
| Chicane |
| KKkkrrrRRrrrAAaaaa? |
|
|
| Donna |
| Heb r al 7,schiet nog niks op |
|
|
| DJ_Internal |
| quote: | Originally posted by AxePlode
asot = mixmeister ftw?? :) |
ableton ;) |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by eieregooie
en 1 en 4 en 5 en 6 :p |
Hmm 1 was toch wel aardig foutloos en juist vrij keurig netjes gemixed. Beste nog steeds uit de hele serie imo. |
|
|
| eieregooie |
| Nee sorry, daar kan ik het niet mee eens zijn :/ |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Nee sorry, daar kan ik het niet mee eens zijn :/ |
Tis je vergeven, voor deze keer dan huh ! :happy2: |
|
|
| leopoltv |
Ik moet zeggen na een paar keer luisteren word de cd al wel een stuk beter:) (kan mischien door het betere weer komen)
Maar dat intro van cd2 doet mij wel heel erg denken aan Dramascus van Conjure One die hij in zijn ISOS5 sets gebruikte (het beste intro dat ik ooit gehoord heb IMO) |
|
|
|
|