return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Tiësto kondigt nieuwe In Search Of Sunrise 7 - Asia aan (pg. 6)
View this Thread in Original format
Donna
quote:
Originally posted by Muppy
geweldig zoals jij af en toe zomaar ineens in een topic opduikt...met een loze kreet:stongue:


Is nie zo geweldig,hij weet gewoon niet hoe t anders moet
Ruiz
quote:
Originally posted by eieregooie
en 1 en 4 en 5 en 6 :p

Niets nieuws aan de horizon dus :p Aangezien altijd vergeleken wordt met de oudere delen..
eieregooie
Je moet het natuurlijk ook niet gaan vergelijken met die voorgeprogrammeerde ASOT hitmixjes :toothless
AxePlode
asot = mixmeister ftw?? :)
Remy D
quote:
Originally posted by Donna
Is nie zo geweldig,hij weet gewoon niet hoe t anders moet


Koop een Cone, zal je goed doen.
Chicane
KKkkrrrRRrrrAAaaaa?
Donna
Heb r al 7,schiet nog niks op
DJ_Internal
quote:
Originally posted by AxePlode
asot = mixmeister ftw?? :)


ableton ;)
DjRV
quote:
Originally posted by eieregooie
en 1 en 4 en 5 en 6 :p



Hmm 1 was toch wel aardig foutloos en juist vrij keurig netjes gemixed. Beste nog steeds uit de hele serie imo.
eieregooie
Nee sorry, daar kan ik het niet mee eens zijn :/

DjRV
quote:
Originally posted by eieregooie
Nee sorry, daar kan ik het niet mee eens zijn :/


Tis je vergeven, voor deze keer dan huh ! :happy2:
leopoltv
Ik moet zeggen na een paar keer luisteren word de cd al wel een stuk beter:) (kan mischien door het betere weer komen)
Maar dat intro van cd2 doet mij wel heel erg denken aan Dramascus van Conjure One die hij in zijn ISOS5 sets gebruikte (het beste intro dat ik ooit gehoord heb IMO)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement