|
Public massage from Airwave...
|
View this Thread in Original format
| Vman |
היי
אני יודע שזה כבר נמצא בפורומים אחרים אבל זה הנושא הכי חשוב בעולם המוסיקה והאינטרנט איי פעם.
laurent veronnez = Airwave = Ice (from Fire&Ice) = Worf = L-Vee....
גולש באינטרנט המון והוא גילה לא מזמן שאפשר להוריד חלק מהפרומואים שהוא הוציא.
עכשיו הוא שוקל אם בכלל שווה לו להוציא את הדיסק הראשון שלו שהייה אמור לצאת אחרי הקיץ.
הנושא של הפירטיות דרך האינטרנט כנראה עבר כל גבול ויוצרים פשוט מתוסכלים ולא יודעים מה לעשות כי הם לא מרוויחים כסף !!!
זה מה שהוא שלח לכל חברי רשימת הפרומואים באיי מייל:
15/05/2002
Public Message from Airwave
Friends, colleagues and fans,
today I was shocked to find out that all new tracks of my album are already downloadable on several servers.
My album "Believe" is scheduled for release after summer..... only i don't know if I should proceed finishing it...
This is really demotivating and it is jeopardising the future of all artists, record companies, publishing, advertising and many more related businesses.
What can i tell u more.......
Airwave
עצוב, עצוב מאוד... |
|
|
| Gil Shwarts |
אתה מתנהג כאילו אתה אף פעם לא מוריד טראקים או שירים מהאינטרנט.
זה באמת עצוב אבל מה לעשות, ככה זה ואי אפשר לשנות את זה וזה רק יחמיר. |
|
|
| DjChook |
| מה אתה רוצה שאני אעשה עם זה? |
|
|
| MoSH_MaN |
אהםםםםםםםםםם שמע ,מה לעשות ככה זה...
ועכשיו אל תהפוך להיות צדיק בבקשה
כי גם אתה מוריד שירים!
לך לרוברט שלך ההומו הזה שעושה שירים באי ג'יי! |
|
|
| Vman |
ברור שאני מוריד טראקים
הבעייה היא שמוסיקה נעשתה יותר מידי זמינה ברשת!
והבעייה העיקרית היא דיסקים מלאים ברשת ובמיוחד כאלה שעוד לא שוחררו |
|
|
| MoSH_MaN |
| אני לא מוריד כמטע דיסקים בכלל....פעם הייתי קונה את הדיסקים אבל מה לעשות ככה זה בכל העולם |
|
|
| Vman |
:haha: :D
רוברט לא הומו קיבינימאט יש לא אישה וילד קטן
:clown: <-הסמיילי הזה מפחיד אותי |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Vman
:haha: :D
רוברט לא הומו קיבינימאט יש לא אישה וילד קטן
:clown: <-הסמיילי הזה מפחיד אותי |
קודם כל יש לו אישה
אך אחד לא אמר שהוא הומו בנטיות שלו אלא סתם הומו
:) :)
בכל מקרה, באמת אשתו של רוברט כוסית :) |
|
|
| MoSH_MaN |
חן צודק...
אבל מכזה
DJ
ציפתי לשיר הרבה יותר טוב משיר שכל הקצבים שם זה
EJAY! |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חן צודק...
אבל מכזה
DJ
ציפתי לשיר הרבה יותר טוב משיר שכל הקצבים שם זה
EJAY! |
והטראק גם לא משהו בכלל
אני לא מבין מה ההתלהבות עליו! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
והטראק גם לא משהו בכלל
אני לא מבין מה ההתלהבות עליו! |
חיובי,חיובי |
|
|
| Vman |
אני לא מבין את הקטע עם ה
EJAY
על איזה טראק אתם מדברים? |
|
|
|
|