|
Public massage from Airwave... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
הוא בונה את הטראקים שלו עם EJAY לפי מה שמוש אומר
ואם מוש צודק
אז רוברט לא שווה אפילו לשערה בתחת שלי! |
|
|
| arik |
איזה טיפש יכול לחשוב שאי אפשר להשיג הכל באינטרנט
אולי הגיע הזמן שיתחילו לעבוד בעיקר בישביל האהבה אולי מתי שישכחו מהכסף
אז הטרקים יצאו יותר טובים
ובקשר לטרק של רוברט אחרי כמה שמעיות הוא באמת לא משהו
ואני לא מאמין שארמין ואן ביורן שם את הטרק של רוברט בדיסק החדש שלו!!!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
תקשיב טוב מאד ל
robert_and_jaron-walls_of_indonesia__original_mix
שים ללופים וקיקים זה אי ג'יי!
המלודיה לא מאי ג'יי אבל לפי הברייקים בשיר הזה אפשר להניח שהכל בנוי על
EJAY |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
הוא בונה את הטראקים שלו עם EJAY לפי מה שמוש אומר
ואם מוש צודק
אז רוברט לא שווה אפילו לשערה בתחת שלי! |
צודק!!!
אבל כמה אפשר כבר לצפות ממנו
הוא נחנח
בכל מקרה גיל:)
אני לא מאמין שיש לך שערה אחת
אני מפוצץ שם:D :D |
|
|
| Agent-Fire |
Airwave
צריך לשלוח פחות פרומואים...
מה לעשות, ככה זה האינרנט של היום, זה גם במוזיקה וגם במשחקים...
היה יכול להיות טוב עם לא היה פיראטיות, אבל בגלל שיש כולנו נאלצים להשתמש בה... |
|
|
| Scorchio |
Romanthony - Never
טראק בנזונה ונחשו מה
עשו אותו ב
EJAY |
|
|
| DjChook |
ואלה פעם אחת השמיעו בקפטיריה של ביה"ס שלי דיסק שלם שהיה מפוצץ בשירים שהוכנו ב
DANCE EJAY
זה היה שיא החמוד
כאילו, הכרתי 90 אחוז מהצלילים, וזה היה מצחיק
הכי מצחיק בתוכנות האלה זה ה
VOCALS |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Scorchio
Romanthony - Never
טראק בנזונה ונחשו מה
עשו אותו ב
EJAY |
עלק
הגירסא הרגילה?
שלח לי אותה
:) |
|
|
| Vman |
טוב
לא התעסקתי אף פעם עם
EJAY
רק עם ה
DANCE MACHINE
פעם פעם שהייתי בכיתה ו או ז
אבל אני ישאל את רוברט היום
רק שתדעו כמו שאמרתי כבר שהטראק נכתב לפני שנתיים אתם כנראה שוחכים את זה |
|
|
| DjChook |
זה לא קשור
יש עדיין מפיקים שעובדים עם טראקרים
(כמו אימפולס)
זה תוכנות מלפני עשר שנים ויותר
מה אתה רוצה להגיד בזה שהוא עשה אותו לפני שנתיים ? שאז
RAVE EJAY
באמת היה להיט ?
:haha: |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by DjChook
זה לא קשור
יש עדיין מפיקים שעובדים עם טראקרים
(כמו אימפולס)
זה תוכנות מלפני עשר שנים ויותר
מה אתה רוצה להגיד בזה שהוא עשה אותו לפני שנתיים ? שאז
RAVE EJAY
באמת היה להיט ?
:haha: |
אי אפשר להשוות בין טראקרים ל
EJay
כי איג'יי זה סתם חרא לילדים קטנים... ופעם זה באמת היה להיט... אבל פעם גם הייתי קטן...
טראקר זה דבר דיי רציני...
EJAY
יכול אולי להיות טוב עם סאונדים משלך... ולא מה שיש שם... |
|
|
| MoSH_MaN |
מה פתאום פרוטי לופס אדיר עם סאונדים משלך...
אתה יכול לשנות את הפ'יץ של הסאונד בשיר כמו שעושים בעצם...ובאי ג'יי אתה לא יכול
אתה צריך שיהיה לך את כל הסאונדים מוכנים |
|
|
|
|