|
Public massage from Airwave... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dark-Rain |
אני לא מבין את AIRWAVE או כל אומן אחר, זה נכון שהם מפסידים ויפסידו
כסף בגלל כל העתקות והפירטאיות באינטרנט, אבל אין שום דבר שאפשר לעשות
נגד זה... אם הם היו חושבים על הטווח הארוך הם היו מפסיקים להתלונן.
הם צריכים להודות לאינטרנט שמפיץ את המוזיקה שלהם, בזכות האינטרנט קהל
המעריצים שלהם גדל והמוזיקה שלה נהיית יותר מוכרת... אולי לטוות הקצר זה
לא הכי משתלם להם כי הם מפסידים כסף, אבל לטווח הארוך הם זוכים קהל
מעריצים גדול יותר, שרק הקהל האמיתי יביא להם לבסוף הכסף האמיתי...
זה לפחות מה שאני חושב, נמאס לשמוע על כל התלונות של האומנים למרות שרוב
התלונות די בצדק... |
|
|
| DJ-Energy |
בואנה אנשים
הבנאדם רק הראה לכם מה איירוויב כתב על הפצת טראקים באינטרנט
אתם ישר קופצים עליו ואומרים לו שהטראקים של גיטלמן מוכנים ב
EJAY
אתם מוכנים להסביר לי מה הקשר?!?
אודי הוא לא רוברט
הוא לא הכין ת'טראקים
עזבו אותו בשקט כבר
עוד פעם אחת אתם מתחילים לריב אני מעיף ת'טרד הזה לקיבינימט |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
לקיבינימט |
איפה זה?!
ולא אומרים
"אני יעיף ת'רד הזה קיבינימט"
?
:D
למה לקיבינימט? |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
הוא בונה את הטראקים שלו עם EJAY לפי מה שמוש אומר
ואם מוש צודק
אז רוברט לא שווה אפילו לשערה בתחת שלי! |
יש לי הרבה שערות בתחת:nervous: |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
בלי האינטרנט כל סצינת הטראנס הייתה מאבדת דיי הרבה מהפופולריות שלה
אף אחד לא היה אפילו יודע מזה
airwave or fire & ice
האינטרנט הוא זה שעוזר לכל אומני האנדרגראונד להפיץ את השירים שלהם
ואז אנשים הולכים לחנויות וקונים את הסינגלים שלהם בתקליטים
וחוץ מזה כל הדיג'אים הגדולים מרוויחים בעיקר ממכירת התקליטים שלהם ומהופעות, אף אחד לא קונה במילא את הדיסקים שלהם, ואת הווינילים קונים בכל מקרה בלי קשר לאינטרנט |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Flotser
יש לי הרבה שערות בתחת:nervous: |
יש לי שערה אחת שנמרחת על כל התחת :):eyespop: :haha: :gsmile: :tongue2 |
|
|
| Ariels |
| ??? בא לכם להפסיק לדבר על שערות בתחת |
|
|
| MoSH_MaN |
Never
הרגיל
מסיח ואכן עשו אותו ב
EJAY
גם אני הייתעי עושה שירים באי ג'יי
שיאללה זה נותן לי נחישות לשחרר שיר שלי על וינל! |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Ariels
??? בא לכם להפסיק לדבר על שערות בתחת |
לי יש ממש ממש קצת
אבל זה עדיין הכי אילה בארץ סעמק
כל הזמן נדבק חרא לשערות |
|
|
| Ariels |
| אולי תנגב.... כאילו |
|
|
| eran |
מפליא איך הנושא קפץ מההודעה של
AIRWAVE
לשערות בתחת
:tongue3 |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by eran
מפליא איך הנושא קפץ מההודעה של
AIRWAVE
לשערות בתחת
:tongue3 |
ראסמייייייייייייייייייייי
:tongue3 |
|
|
|
|