return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
Public massage from Airwave... (pg. 3)
View this Thread in Original format
Dark-Rain
אני לא מבין את AIRWAVE או כל אומן אחר, זה נכון שהם מפסידים ויפסידו
כסף בגלל כל העתקות והפירטאיות באינטרנט, אבל אין שום דבר שאפשר לעשות
נגד זה... אם הם היו חושבים על הטווח הארוך הם היו מפסיקים להתלונן.
הם צריכים להודות לאינטרנט שמפיץ את המוזיקה שלהם, בזכות האינטרנט קהל
המעריצים שלהם גדל והמוזיקה שלה נהיית יותר מוכרת... אולי לטוות הקצר זה
לא הכי משתלם להם כי הם מפסידים כסף, אבל לטווח הארוך הם זוכים קהל
מעריצים גדול יותר, שרק הקהל האמיתי יביא להם לבסוף הכסף האמיתי...
זה לפחות מה שאני חושב, נמאס לשמוע על כל התלונות של האומנים למרות שרוב
התלונות די בצדק...
DJ-Energy
בואנה אנשים
הבנאדם רק הראה לכם מה איירוויב כתב על הפצת טראקים באינטרנט
אתם ישר קופצים עליו ואומרים לו שהטראקים של גיטלמן מוכנים ב
EJAY
אתם מוכנים להסביר לי מה הקשר?!?
אודי הוא לא רוברט
הוא לא הכין ת'טראקים
עזבו אותו בשקט כבר
עוד פעם אחת אתם מתחילים לריב אני מעיף ת'טרד הזה לקיבינימט
Agent-Fire
quote:
Originally posted by DJ-Energy
לקיבינימט


איפה זה?!

ולא אומרים
"אני יעיף ת'רד הזה קיבינימט"
?
:D
למה לקיבינימט?
Flotser
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
הוא בונה את הטראקים שלו עם EJAY לפי מה שמוש אומר
ואם מוש צודק
אז רוברט לא שווה אפילו לשערה בתחת שלי!


יש לי הרבה שערות בתחת:nervous:
DJ-Kreing^^
בלי האינטרנט כל סצינת הטראנס הייתה מאבדת דיי הרבה מהפופולריות שלה
אף אחד לא היה אפילו יודע מזה
airwave or fire & ice
האינטרנט הוא זה שעוזר לכל אומני האנדרגראונד להפיץ את השירים שלהם
ואז אנשים הולכים לחנויות וקונים את הסינגלים שלהם בתקליטים
וחוץ מזה כל הדיג'אים הגדולים מרוויחים בעיקר ממכירת התקליטים שלהם ומהופעות, אף אחד לא קונה במילא את הדיסקים שלהם, ואת הווינילים קונים בכל מקרה בלי קשר לאינטרנט
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Flotser


יש לי הרבה שערות בתחת:nervous:



יש לי שערה אחת שנמרחת על כל התחת :):eyespop: :haha: :gsmile: :tongue2
Ariels
??? בא לכם להפסיק לדבר על שערות בתחת
MoSH_MaN
Never
הרגיל
מסיח ואכן עשו אותו ב
EJAY
גם אני הייתעי עושה שירים באי ג'יי

שיאללה זה נותן לי נחישות לשחרר שיר שלי על וינל!
yahel222
quote:
Originally posted by Ariels
??? בא לכם להפסיק לדבר על שערות בתחת


לי יש ממש ממש קצת
אבל זה עדיין הכי אילה בארץ סעמק
כל הזמן נדבק חרא לשערות
Ariels
אולי תנגב.... כאילו

eran
מפליא איך הנושא קפץ מההודעה של
AIRWAVE
לשערות בתחת
:tongue3
DJ-Energy
quote:
Originally posted by eran
מפליא איך הנושא קפץ מההודעה של
AIRWAVE
לשערות בתחת
:tongue3


ראסמייייייייייייייייייייי

:tongue3
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement