|
ליגה לאומית-סיום עונה!!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
ץרשו לפתוח טופיק על זה כי זה ממש חד פעמי וזה ממש מעניין!
אני לא יודע אם שמתם לב מה שהולך בליגה הלאומית....עוד יומים אני במתחחחחחחח
אני אוהד של מכבי הרצליה
ורועי אוהד של הבבונים (בני יהודה)
עוד יומים הרצליה במכתש נגד הפועל ר"ג אם אנחנו מנצחים עלינו ור"ג יורדת
ככה שמישהי תספיד במשחק הזה
הטבלה היא
כפר סבא ראשונה 57 נקודות
הרצליה שנייה 56 נקודות
בני יהודה שלישית 55 נקודות...
עכשיו כפר סבא נגד חולון ,כפר סבא צריכה תיקו וחולון יכולה אפילו להפסיד בתנאי שאנחנו ננצח את ר"ג
לבני יהודה יש את המשחק הכי קל -קשה ,הם נגד הקבוצה הכי טובה משלושת הקבוצות אחי נצרת ,אבל נצרת סיימו כבר את העונה....אז לך תדע
אני הולך למשחקים של הרצליה וגם למכתש ,לא כמו רועי שנשאר לי בבית!
אז אני מקווה שאתם תיהיו בעד הרצליה כי איך אפשר להיות בעד הבבונים שכל היום רק מרביצים ומשחיתים את המגרשים!!!!!
ונסיים בשיר:
הההההררררררררררררררצצצצצצצצצצלללללללללליייייייייייהההההההה!
או! אה!
צהוב עוללללללהההה
אסולין נשמה........ :thepirate |
|
|
| yahel222 |
שמעו משהו מצחיק -
אלי כהן מאמן של הפועל ר"ג
אימן בתחילת העונה בהרצליה ופוטר
יש לו מענק עליה בהרצליה ומענק הישארות בר"ג
אם ר"ג תנצח הם ישארו אבל כנראה הרצליה לא תעלה
אם הרצליה ינצחו הם יעלו אבל ר"ג תרד
מעניין איזה מענק יותר גבוה ?!?!?!?!?! :thepirate :thepirate |
|
|
| MoSH_MaN |
חחח כן אני יודע
עוד יומים למנייאק!!!!!!!!!!!!!
אש אש במכתש ר"ג חטפו חמש!!!
למי שלא זוכר שנה שעברה מחזור אחרון הםועל ר"ג חטפו חמישייה מהפועל באר שבע במכתש....:haha: |
|
|
| Hell_Copter |
קודם כל נצרת הבני זונות האלה אמרו לשחקנים שלהם שהם יקבלו פרמיות של 5 נקודות אם הם ינצחו אותנו אבל זה לא יקרה בחיים!!!!!!!!!!!
אמן רמת גן יוציאו לפחות תיקו נגדכם מוש!!!!!!
או שצפרירים ינצחו את כפר סבא הלוזרים האלה
אם יש משהו שאני רוצה זה שכפר סבא לא תעלה!!!! לא מגיע להם בגרוש... כזאת עונה הם נתנו בפתיחה ועכשיו הם צריכים להיות מקום 7 או 8 לפי מה שהם עשו ב 10 מחזורים האחרונים... פשוט גועל נפש
בני יהודה תעלה בעזרת השם ולא מעניין אותי מי העולה השניה.. |
|
|
| MoSH_MaN |
עשית לי את היום עם הפרימה של 5 נקודות!!!!!!!!!!!
יש לכם את המשחק הכי קשה מבחינת איכות הקבוצה....
ולנו מבחינה פיסכולוגית |
|
|
| yahel222 |
יא טמבל הפועל ר"ג נראה לך פראיירים
בתור שחקן לשעבר (שהייתי בכתה ג-ד-ה) אני אוהד מושבע
אולי אני אפילו יבוא
למרות שבעיה יהיה להיכנס......
הלוואי ינצחו וישארו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
עשית לי את היום עם הפרימה של 5 נקודות!!!!!!!!!!!
יש לכם את המשחק הכי קשה מבחינת איכות הקבוצה....
ולנו מבחינה פיסכולוגית |
למה עשיתי לך את היום לא הבנתי...
ובאמת נצרת הכי טובים בכל הקבוצות של התחתית אבל אני מאמין שננצח
חשוב שנכבוש בפתיחה כדי שאתם תלחצו!!!
כי בסך הכל אנחנו תלויים בכם ולא אתם בנו
| quote: | | הלוואי ינצחו וישארו |
דותן... מהפה שלך לאלוהים |
|
|
| DjChook |
לא קשור לכדורגל......
אבל אין לי איפה לרשום את זה כי זה לא מסיבה
עשיתי על האש היום עוו פעם עם חברים בפארק
חזרתי הביתה מוקדם - כואב הראש
אבל אני בכל זאת רושם פה (מכור, אני יודע)
בכל מקרה
היינו הקבועים, ועוד שלוש בנות שלא הכרתי
אחת מהן כוסית דווקא
מסתבר הן מהרצליה
חבר שלי דיבר עם אחת באיסייקיו ובשיא הצחחוק הוא אומר לה שהוא עושה על האש בפארק הירקון והיא אמרה שהיא תבוא עם חברות
אז הקיצר הן באו
אחת שם מתיכון היובל (ישר מוש שאלתי עליך - היא שביעיסטית - לא הכירה)
גם לא "שיש לך אחות תאומה" לא עזר לי
חפיףףףףףףף
לפני שהגעתי הן כבר התבאסו כי ה"אנשים היו יבשים" אבל אני באתי עם השריטות שלי וישר התחחלתי לנסות להוציא משהו מהכוסית אבל היא הייתה שקטה מדי אז כבר דיברתי עם שלושתן, אז הן נשארו עוד איזה שעה וכבר היו צריכות ללכת :)
בכל מקרה היה נחמד |
|
|
| NeMeSiS1234 |
דבר ראשון למי איכפת מכדורגל ישראלי כבר???
זה לא מה שהיה פעם ... היום הכל מכור ומגעיל וכל שנה אותו הדבר...
ובקשר למסיבה צ'וק... נשמע פצצה... למה לא הזמנת את כולם???
לא יפה אחי לא יפה
;) |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
דותן יא מנייאק |
מצטער אחי...אני גר בר"ג
זאת קבוצת הנעורים שלי.....
ויותר חשוב יום שלישי גמר גביע המדינה
יאלהההההההההה מכביייייייי !!!
אני בשער 11 !!! (באיצטדיון ר"ג לא בלומםפילד) חחח
ונמסיס אתה סתם מזיין ת'שכל כמה שמעניין באירופה וכאן חרא
בלי ליגה ישראלית לא הייתי מסוגל להמשיך
פשוט ככה זה |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אחי אולי לך זה ככה
אבל אני הייתי אוהד מכבי תל אביב כל החיים שלי ואני עדין ככה אני לא אומר שלא פשוט הלידה היום זה לא מה שהיה פעם ... כבר לא כל כך חשוב לי לראות משחקים וללכת למשחקים כי זה פשוט לא אותו הדבר
ואחי אולי אתה חושב אחרת אז סבבה לך
אבל אני חושב מה שאני חושב וזהו |
|
|
|
|