return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
מה קרה לפולסדרייבר
View this Thread in Original format
Ariels
אני בשוק, אני פשוט בשוק
הורדתי את הרמיקס שלו ל
coming on strong
ונדהמתי, אין צפצופים ואין רעשים מוזרים
וצורמים ולא חצוצרות ולא כלום
השמעתי את זה לאיתי
(החבר הכי טוב שלי)
הוא חשב שאני עובד עליו
הוא לא האמין שזה פולסדריבר
האמת... גם אני לא

?!!?! מה זה
Ariels
?!?! מה זה
??? לצה אף אחד לא עונה לי

....כנראה אני אצטרך לענות לעצמי
Ariels
quote:
Originally posted by Ariels
מה קרה לפולסדרייבר


וואלה אני לא יודע
Ariels
quote:
Originally posted by Ariels


וואלה אני לא יודע


??? אם אתה לא יודע למה אתה עונה
Agent-Fire
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה שרוט
:nervous:

:eyespop: :eyespop: :crazy:
MoSH_MaN
כן זה רימיקס לא טוב

אבל עזוב אותו...

אמרתי לך ש2002 הוא לא כל כך טוב

והאו צריך לחזור
ל2000
2001
אבל דווקא היה דברין נחמדים השנה

וזה לא משהו
אבל על תאבד תקווה
arik
חחחחחחחחחחחחחחחח
אני מניאק אם לא כתבת את ההודעה ב שש בבוקר:)
שרוט לנצח
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by m0sh
?? ?? ?????? ?? ???

??? ???? ????...

????? ?? ?2002 ??? ?? ?? ?? ???

???? ???? ?????
?2000
2001
??? ????? ??? ????? ?????? ????

??? ?? ????
??? ?? ???? ?????


????? ??? ????
Dj Moriano
פחחחחחחחחחחחחחחחחח :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

אריאל קרעת אותי, אין לי מושג מה קרה....
eXeTik
עזוב מוש, אין לך סיכויי נגד אריאל... :crazy:

MoSH_MaN
חוץ מהרימקס ל
coming on strong
אני לא מאוכזב מאיכות הרימיקסים האחרונים שלו
אלא מהסאמםפלים הדומים :nervous:

foggy_-_come_into_my_dream_(pulsedriver_remix)
peter_luts_vs_g-bric-pacific_wish__pulsedriver_remix
alex_c._feat_yasmin_k.-rhythm_of_the_night__pulsedriver_remix
DJ-Energy
הוא סוף סוף הבין שהוא אפס והחליט לפרוש
:disbelief :disbelief
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement