return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Wat vinden TA'ers van de Skihut?
View this Thread in Original format
DjSuez
haha, ff de vraag lezen, en dan niet te hard schelden he..:p

Wat vind je van de skihut?:eyespop:

veel plezier...
Blik
och ik kom uit Brabant, hou van carnaval, dus de ski-hut zal ik ook wel geinig vinden (als ik veel gezopen heb)

nuchter is carnaval ook geen klap aan :)
Cosmic Guy
GEEN REET AAN!!!
AFTERNATIVE
:whip: :whip: :whip: HET LIJKT ME VERSCHRIKKELIJK!!! :whip: :whip: :whip:
TranceFool
Errug vet......ik draai zelfs ski-hut muziek :p
hamburgerboefje
Nuchter: lijkt het me afschuwelijk.
Bezopen: lijkt het me wel grappig
en Stronken:.....................
DjSuez
Ik vind het zelf ook erg leuk, als je tenminste in de stemming bent, en met een flinke slok op idd.. maar niet te vaak..
-TAIS-
..














IK WIL OOK ZO'N BROEK MET VAN DIE ZAKKEN AAN DE ZIJKANT :D:toothless:D
SnuggLe
Nuchter & Bezopen: Helemaal NIETS!

En waarom?
1) Teringmuziek
2) Foute mensen
3) Te druk
4) Allemaal Locals die ruzie zoeken...
5) Omdat het in andere tenten gezelliger is...

Greetz,
SnuggLe
MaGiK54
Eens in het half jaar gaan we er wel eens heen doordeweeks. Dan is het wel grappig voor een uur of twee en dan zijn wij het wel weer zat, aangezien alles dan weer herhaald wordt. Gisteren voor het eerst naar de Baja geweest, dat is pas een neptent. Alles is daar gemaakt, de tieten :eyespop:, het publiek en de sfeer. Waren we dan toch maar naar Johan Gielen in de « O » gegaan :whip:

DJ_Siesta
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nuchter & Bezopen: Helemaal NIETS!

En waarom?
1) Teringmuziek
2) Foute mensen
3) Te druk
4) Allemaal Locals die ruzie zoeken...
5) Omdat het in andere tenten gezelliger is...

Greetz,
SnuggLe


Foute Mensen??? Hoezo??? respect voor elke muziek lijkt me een logische zaak. die mensen willen gewoon alleen feestmuziek. was daar mis mee?
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by AFTERNATIVE
:whip: :whip: :whip: HET LIJKT ME VERSCHRIKKELIJK!!! :whip: :whip: :whip:


Nee...

:whip: :whip: :whip: HET IS VERSCHRIKKELIJK!!! :whip: :whip: :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement