return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
WK Pool
View this Thread in Original format
DJ Bazz
aangezien het wk eind volgende week begint heb ik ff een pool gemaakt bij WK Voetbal, dus als je mee wilt doen met de taleague, registreer je en voer dan ff de hieronderstaan gegevens in

subleaguenaam :taforum
w8woord: ikwilwinnen
Jappio
Count me in :D
SnuggLe
Ik doe ook mee...

I'm gonna kick your ass, netzoals met Competitiemanager! :)
TranceFool
KEWL man :D:D

Dat gaak vanaaf is rustig op mn gemakkie bekijken, ik ga zeker meedoen :)
Dj Alpha
hier heb ik dus geen zin in, dat sla ik mooi over :)
Tall21
Zo, heb me ook maar even ingeschreven. ben heel benieuwd hoor. Vind er eigenlijk nix aan nu wij niet meedoen, maarja..... *zucht*

PS: ik sta onder m'n eigen naam ingeschreven (S. Goudart)

Greetz,

Tall21
Blik
quote:
Originally posted by Dj Alpha
hier heb ik dus geen zin in, dat sla ik mooi over :)


ik ook, een WK zonder Nederland is geen klap aan, als Nederland er bij zat had ik waarschijnlijk alle wedstrijden gekeken die ik kon kijken, maar nu kijk ik vrijwel niks denk ik
raoel
Ik do(p)e mee :)

Ben nu nog op school, straks thuis ff alles door lezen over wat de spelregels zijn en hoe en wat je eigenlijk moet doen.

Maar ik heb me al ingeschreven.
Naam: Raoel Gonzales
LowRider
tja kheb er ook nie cht veel zin in...
misschien dak me v/d week nog ff inschrijf
TimeportE
mmm wanneer begint het wk want misschien ben ik dan op vakantie en kan ik het nie bijhouden of werkt het nie zo.. mmm ?? :)

raoel
Het begint op
31 mei
en de finale is op
30 juni.

Voor meer info over het speelschema: klik hier
TimeportE
oowww dan kan ik wel meespelen !! alleen mis ik net de finale door mijn vakantie dan! :) maar ik ga me zo inschrijven, als 5de van de TA competitiemanager van dit jaar moe ik wel redelijke kans maken denk ik zo! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement