return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
חיי פשע ורשע (pg. 2)
View this Thread in Original format
Agent-Fire
חחחחחחחחחחחחח...
הרגתה אותי עם זה... סיפורים מוצלחים ביותר...

ממש תוכניות טובות יש לכם!

מה עשיתם עם השולחנות?
DjChook
חחחח הסיפור על השאנטי עוד יותר מצחיק

2 THUMBS UP !

המשך כך
eXeTik
quote:
Originally posted by nimrod levi
רונן מה כבר יש לעשות עם השולחנות?
:tongue2 :tongue2

quote:
Originally posted by Agent-Fire
מה עשיתם עם השולחנות?


הקטע בשולחנות האלה שהם חלולים מבפנים, וחלק למעלה לא מחובר לבסיס
יענו זה כמו קופסא בעיצוב שאנטי כזה עם מכסה
הפכתי את זה לשולחן נרגילה
כל הציוד, הטבק, הגחלים, נייר הכסף, הצינורות... הכל בפנים
ועל זה הנרגילה

סופני!! :D

quote:
Originally posted by DjChook
חחחח הסיפור על השאנטי עוד יותר מצחיק

2 THUMBS UP !

המשך כך


:tongue2
Dj Moriano
quote:
Originally posted by dj trinity
חחחחח אני הרמתי לדיג'יי של האמון אוזניות של סוני 700....
ומאז אני מתנזר מפשע


חחחחחחח אחי יצאת מלך....:disbelief
yahel222
שמע קודם כלך לגנוב מאנשים תמימים כמו שולה הזאת זה הדבר הכי מגעיל שיש
בחיים לא הייתי עושה משהו כזה
אבל לא מזמן היה משעמם וזה חיפשנו בהרצליה איזה פאב
שמענו על הויק שזה מקום כזה של קריוקי
בקיצור אנחנו באים יושבים נהנים
אחרי חצי שעה מגלים שיש 50 שקל מינימום....היינו 10 ילדים לא היה אחד עם יותר מ25 שקל.....מה עושים
חשבנו חשבנו אמרנו יאלה שפשפ
ראשונים יצאנו אני וחבר לשירותים....3 דקות אחרי עוד 2 ילדים
קיצר נשארו בפנים עוד כמה
וזה אחרי שהזמנו ב300 שקל בערך שתיה ועוד כל מיני
קיצר אלה שנשארו החליטו להנות עוד....הזמינו עוד גלידות ועוגות ומה לא....
אני בינתיים מהשירותים מוצא דרך החוצה....פתאום קולט אותם רצים לאוטו
ישר דפקתי ריצה נכנסים זורק קלאץ תוך 3 שניות נעלמנו להם !!!
אין זה היה משהו בנזונההההההה

וגניבה - זה ביוון גנבתי כמה דברים ליוונים
אני יספר לייטר
Hell_Copter
quote:
Originally posted by yahel222
שמע קודם כלך לגנוב מאנשים תמימים כמו שולה הזאת זה הדבר הכי מגעיל שיש
בחיים לא הייתי עושה משהו כזה


אחי... המקום לא שלה ואלה לא המוצרים והאוכל שלה
היא רק עובדת שם... אבל הפסקתי כבר לעשות את זה... חפיף מה זה משנה
eXeTik
דותן- כן, הכי קטעים להתפלח בלי לשלם

איתן- הגזמנו קצת עם הגודל של החתימה לא?!
NeMeSiS1234
רונן אני בעד לעשות רשימה פה של כל מה שפילחנו עד כה
[=
אז ככה ( ותשלים אותי אם חסר לי משהו ) :
2 טבעות אם אני לא טועה
רדבול
ארגז של עשירית בקבוקי מיצ תפוזים
מאפרה
2 שולחנות שאנטי+ מראה שנטי+ 2 שרפרפי שאנטי= הכל מהשאנטי בר אם לא הבנתם
אחר כך יש לנו כיסא מפיצה האט
יש לנו אינספור ארטיקים
יש לנו חולצה מהחנות
יש לנו 4 שולחנות קפה מהקניון [=

בטוח שלא רשמתי הכל
אז רונן אם בא לך להשלים פה את הרשימה ולהכין הסברים לכל פריט איך ולמה ומתי , זה יהיה נחמד מאוד :haha: :haha: :haha:
yahel222
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
רונן אני בעד לעשות רשימה פה של כל מה שפילחנו עד כה
[=
אז ככה ( ותשלים אותי אם חסר לי משהו ) :
2 טבעות אם אני לא טועה
רדבול
ארגז של עשירית בקבוקי מיצ תפוזים
מאפרה
2 שולחנות שאנטי+ מראה שנטי+ 2 שרפרפי שאנטי= הכל מהשאנטי בר אם לא הבנתם
אחר כך יש לנו כיסא מפיצה האט
יש לנו אינספור ארטיקים
יש לנו חולצה מהחנות
יש לנו 4 שולחנות קפה מהקניון [=

בטוח שלא רשמתי הכל
אז רונן אם בא לך להשלים פה את הרשימה ולהכין הסברים לכל פריט איך ולמה ומתי , זה יהיה נחמד מאוד :haha: :haha: :haha:

יא טמבל מה אתה שמח אני במקומך הייתי מתבייש
DJ-Energy
quote:
Originally posted by yahel222

יא טמבל מה אתה שמח אני במקומך הייתי מתבייש


ראסמיייייייייי
בנאדם מה אתה מתגאה בזה שאתה גנב?!!?

Vman
quote:
Originally posted by dj trinity
חחחחח אני הרמתי לדיג'יי של האמון אוזניות של סוני 700....
ומאז אני מתנזר מפשע


חראאאאאאאאאאאאאאאאא
גם לי דפקו אוזניות לפני כמהה חודשים במועדון
IOS
אני מתעב אנשים כמוך!!!!!!!!!!!!!
Dj Moriano
quote:
Originally posted by eXeTik
דותן- כן, הכי קטעים להתפלח בלי לשלם

איתן- הגזמנו קצת עם הגודל של החתימה לא?!

כן שמתי אותה שלא היו את החתימות אז לא ראיתי את הגודל רק עכשיו אז הורדתי אותה אני יכווץ אותה שיהיה לי כוח....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement