|
חיי פשע ורשע (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Agent-Fire |
חחחחחחחחחחחחח...
הרגתה אותי עם זה... סיפורים מוצלחים ביותר...
ממש תוכניות טובות יש לכם!
מה עשיתם עם השולחנות? |
|
|
| DjChook |
חחחח הסיפור על השאנטי עוד יותר מצחיק
2 THUMBS UP !
המשך כך |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
רונן מה כבר יש לעשות עם השולחנות?
:tongue2 :tongue2 |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
מה עשיתם עם השולחנות? |
הקטע בשולחנות האלה שהם חלולים מבפנים, וחלק למעלה לא מחובר לבסיס
יענו זה כמו קופסא בעיצוב שאנטי כזה עם מכסה
הפכתי את זה לשולחן נרגילה
כל הציוד, הטבק, הגחלים, נייר הכסף, הצינורות... הכל בפנים
ועל זה הנרגילה
סופני!! :D
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחח הסיפור על השאנטי עוד יותר מצחיק
2 THUMBS UP !
המשך כך |
:tongue2 |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by dj trinity
חחחחח אני הרמתי לדיג'יי של האמון אוזניות של סוני 700....
ומאז אני מתנזר מפשע |
חחחחחחח אחי יצאת מלך....:disbelief |
|
|
| yahel222 |
שמע קודם כלך לגנוב מאנשים תמימים כמו שולה הזאת זה הדבר הכי מגעיל שיש
בחיים לא הייתי עושה משהו כזה
אבל לא מזמן היה משעמם וזה חיפשנו בהרצליה איזה פאב
שמענו על הויק שזה מקום כזה של קריוקי
בקיצור אנחנו באים יושבים נהנים
אחרי חצי שעה מגלים שיש 50 שקל מינימום....היינו 10 ילדים לא היה אחד עם יותר מ25 שקל.....מה עושים
חשבנו חשבנו אמרנו יאלה שפשפ
ראשונים יצאנו אני וחבר לשירותים....3 דקות אחרי עוד 2 ילדים
קיצר נשארו בפנים עוד כמה
וזה אחרי שהזמנו ב300 שקל בערך שתיה ועוד כל מיני
קיצר אלה שנשארו החליטו להנות עוד....הזמינו עוד גלידות ועוגות ומה לא....
אני בינתיים מהשירותים מוצא דרך החוצה....פתאום קולט אותם רצים לאוטו
ישר דפקתי ריצה נכנסים זורק קלאץ תוך 3 שניות נעלמנו להם !!!
אין זה היה משהו בנזונההההההה
וגניבה - זה ביוון גנבתי כמה דברים ליוונים
אני יספר לייטר |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by yahel222
שמע קודם כלך לגנוב מאנשים תמימים כמו שולה הזאת זה הדבר הכי מגעיל שיש
בחיים לא הייתי עושה משהו כזה
|
אחי... המקום לא שלה ואלה לא המוצרים והאוכל שלה
היא רק עובדת שם... אבל הפסקתי כבר לעשות את זה... חפיף מה זה משנה |
|
|
| eXeTik |
דותן- כן, הכי קטעים להתפלח בלי לשלם
איתן- הגזמנו קצת עם הגודל של החתימה לא?! |
|
|
| NeMeSiS1234 |
רונן אני בעד לעשות רשימה פה של כל מה שפילחנו עד כה
[=
אז ככה ( ותשלים אותי אם חסר לי משהו ) :
2 טבעות אם אני לא טועה
רדבול
ארגז של עשירית בקבוקי מיצ תפוזים
מאפרה
2 שולחנות שאנטי+ מראה שנטי+ 2 שרפרפי שאנטי= הכל מהשאנטי בר אם לא הבנתם
אחר כך יש לנו כיסא מפיצה האט
יש לנו אינספור ארטיקים
יש לנו חולצה מהחנות
יש לנו 4 שולחנות קפה מהקניון [=
בטוח שלא רשמתי הכל
אז רונן אם בא לך להשלים פה את הרשימה ולהכין הסברים לכל פריט איך ולמה ומתי , זה יהיה נחמד מאוד :haha: :haha: :haha: |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
רונן אני בעד לעשות רשימה פה של כל מה שפילחנו עד כה
[=
אז ככה ( ותשלים אותי אם חסר לי משהו ) :
2 טבעות אם אני לא טועה
רדבול
ארגז של עשירית בקבוקי מיצ תפוזים
מאפרה
2 שולחנות שאנטי+ מראה שנטי+ 2 שרפרפי שאנטי= הכל מהשאנטי בר אם לא הבנתם
אחר כך יש לנו כיסא מפיצה האט
יש לנו אינספור ארטיקים
יש לנו חולצה מהחנות
יש לנו 4 שולחנות קפה מהקניון [=
בטוח שלא רשמתי הכל
אז רונן אם בא לך להשלים פה את הרשימה ולהכין הסברים לכל פריט איך ולמה ומתי , זה יהיה נחמד מאוד :haha: :haha: :haha: |
יא טמבל מה אתה שמח אני במקומך הייתי מתבייש |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by yahel222
יא טמבל מה אתה שמח אני במקומך הייתי מתבייש |
ראסמיייייייייי
בנאדם מה אתה מתגאה בזה שאתה גנב?!!? |
|
|
| Vman |
| quote: | Originally posted by dj trinity
חחחחח אני הרמתי לדיג'יי של האמון אוזניות של סוני 700....
ומאז אני מתנזר מפשע |
חראאאאאאאאאאאאאאאאא
גם לי דפקו אוזניות לפני כמהה חודשים במועדון
IOS
אני מתעב אנשים כמוך!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by eXeTik
דותן- כן, הכי קטעים להתפלח בלי לשלם
איתן- הגזמנו קצת עם הגודל של החתימה לא?! |
כן שמתי אותה שלא היו את החתימות אז לא ראיתי את הגודל רק עכשיו אז הורדתי אותה אני יכווץ אותה שיהיה לי כוח.... |
|
|
|
|